return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
ILTA-Agency & USTA Records Presents: Every Thursday @ ZAMIR Club!!!
View this Thread in Original format
Black Dragon
כן כן הגיע הזמן שיתחיל להכנס ליין טוב מאחר והסצנה על הפנים בארץ
הליין הזה ישלב בין פרוגרסיב וקלאב לבין טראנס לסוגיו.
בכל שבוע, דיג'יי של "אילטה" ינגן + דיג'יי 1 של "יוסטה" ואורח מהארץ או מחו"ל...
פרטים לגבי מסיבת הפתיחה תדעו מחר או מחרתיים :)

עוד דיג'ייז אורחים העתידיים להגיע תחת הליין:
John Flemming, Misja Helsloot, Atmos, Miika Kuisma, Ferry Corsten
ועוד ועוד הפתעות נעימות :)

אז הגיע הזמן לצאת ולחגוג שוב לצלילי המוזיקה האיכותית שכל כך חסרה בארצנו.

חובה לציין שהאירוע הינו לבני 21 ומעלה.

עוד פרטים בקרוב :D
bekol ram
איזה יופי
נקווה שיהיה מוצלח

יש מצב להנחה ;) ?
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Black Dragon
חובה לציין שהאירוע הינו לבני 21 ומעלה.


:( :( :( :(
omergunr
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
:( :( :( :(


=(((((((((
=(((((((((
=(((((((((
=(((((((((
=(((((((((
=(((((((((
YoraY
quote:
Originally posted by omergunr
=(((((((((
=(((((((((
=(((((((((
=(((((((((
=(((((((((
=(((((((((


:(:\


יאללה הפגנה!



שיהיה בהצלחה....
Glenn-Holmes
מבחינתי אין לי דרישות גבוהות מדי חוץ משיהיה משהיה כשנקסט היו
עם כל התלונות יש כמה לילות שלא יישכחו עוד הרבה זמן עבורי...

קודם כל לגבי הזמיר אני חושב שזה ה-מקום הכי טוב שיכולתם לבחור ואני מאוד מקווה שתשארו שם תקופה ארוכה כי זה מקום יפה ומתאים מאוד למסיבות של עד 500 איש

200 איש כבר יכולים להכניס במקום הזה אווירה מעולה

אני לא יודע אם אני אגיע לפתיחה אני יחפש את הערבים עם הדי גיים מחו"ל או לחילופין הלפרין באמצע הלילה אחרי פתיחה פרוגרסיבית יכול להשמע לי מעולה
-AP-
חבל שזה 21+ :\
Meltdown
עד כמה שידוע לי בימי חמישי בזמיר, יש את הליין פייק, עם הרזידנט רועי בריזמן, האם הליין הזה הופסק?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Meltdown
עד כמה שידוע לי בימי חמישי בזמיר, יש את הליין פייק, עם הרזידנט רועי בריזמן, האם הליין הזה הופסק?


ממ שאלה טובה אני הייתי בטוח שמדובר פה על ימי שישי זה גם משהבנתי מאלי...
Shahar
לא יודע עדיין איך יסתדר למה יש מסיבת גיוס לידידה שלי באותו יום בלכת
אולי היא יכולה להזיז אותה ליום שישי
אבל בכל מקרה נראה לי שיהיה כמו שהיה בווקס..
אמרתי כבר שחייבים דיג'יי שינגן מסחרי

Black Dragon
אז ככה, הליין שח מישי הולך להפסק..השבוע יש להם מסיבה אחרונה.
ואז אנחנו נתפוס פיקוד..ושחר ממש לא מסחרי אתה תראה איך המקום הולך לעבוד בלי מסחרי שכזה..
הכי מסחרי שאפשר ללכת זה אסטריקס אולי מדיי פעם :)

אבל זה הולך באמת לשנות קצת את המצב
אגב לגבי הלפרין אני רוצה לחזור בי כי אנחנו רוצים לשמור אותו לאירוע יותר גדול\על המחליף תדעו בהמשך

מקווה לראות אתכם שם, ואילן...
אתה שכל הזמן מתלונן שאין אירועים כאלה..דווקא אתה לא מגיע..
זה מצריך תמיכה של מי שבאמת אוהב את המוזיקה והאירועים האלה
חבל שזו דעתך.
בכל אופן

עדכון נוסף לגבי זה יהיה מחר בערב עם כל הפרטים.
יום טוב.
Meltdown
אפשר גם בלי הלפרין לדעתי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement