|
ILTA-Agency & USTA Records Presents: Every Thursday @ ZAMIR Club!!!
|
View this Thread in Original format
| Black Dragon |
כן כן הגיע הזמן שיתחיל להכנס ליין טוב מאחר והסצנה על הפנים בארץ
הליין הזה ישלב בין פרוגרסיב וקלאב לבין טראנס לסוגיו.
בכל שבוע, דיג'יי של "אילטה" ינגן + דיג'יי 1 של "יוסטה" ואורח מהארץ או מחו"ל...
פרטים לגבי מסיבת הפתיחה תדעו מחר או מחרתיים :)
עוד דיג'ייז אורחים העתידיים להגיע תחת הליין:
John Flemming, Misja Helsloot, Atmos, Miika Kuisma, Ferry Corsten
ועוד ועוד הפתעות נעימות :)
אז הגיע הזמן לצאת ולחגוג שוב לצלילי המוזיקה האיכותית שכל כך חסרה בארצנו.
חובה לציין שהאירוע הינו לבני 21 ומעלה.
עוד פרטים בקרוב :D |
|
|
| bekol ram |
איזה יופי
נקווה שיהיה מוצלח
יש מצב להנחה ;) ? |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Black Dragon
חובה לציין שהאירוע הינו לבני 21 ומעלה.
|
:( :( :( :( |
|
|
| omergunr |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
:( :( :( :( |
=(((((((((
=(((((((((
=(((((((((
=(((((((((
=(((((((((
=((((((((( |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by omergunr
=(((((((((
=(((((((((
=(((((((((
=(((((((((
=(((((((((
=((((((((( |
:(:\
יאללה הפגנה!
שיהיה בהצלחה.... |
|
|
| Glenn-Holmes |
מבחינתי אין לי דרישות גבוהות מדי חוץ משיהיה משהיה כשנקסט היו
עם כל התלונות יש כמה לילות שלא יישכחו עוד הרבה זמן עבורי...
קודם כל לגבי הזמיר אני חושב שזה ה-מקום הכי טוב שיכולתם לבחור ואני מאוד מקווה שתשארו שם תקופה ארוכה כי זה מקום יפה ומתאים מאוד למסיבות של עד 500 איש
200 איש כבר יכולים להכניס במקום הזה אווירה מעולה
אני לא יודע אם אני אגיע לפתיחה אני יחפש את הערבים עם הדי גיים מחו"ל או לחילופין הלפרין באמצע הלילה אחרי פתיחה פרוגרסיבית יכול להשמע לי מעולה |
|
|
| Meltdown |
| עד כמה שידוע לי בימי חמישי בזמיר, יש את הליין פייק, עם הרזידנט רועי בריזמן, האם הליין הזה הופסק? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Meltdown
עד כמה שידוע לי בימי חמישי בזמיר, יש את הליין פייק, עם הרזידנט רועי בריזמן, האם הליין הזה הופסק? |
ממ שאלה טובה אני הייתי בטוח שמדובר פה על ימי שישי זה גם משהבנתי מאלי... |
|
|
| Shahar |
לא יודע עדיין איך יסתדר למה יש מסיבת גיוס לידידה שלי באותו יום בלכת
אולי היא יכולה להזיז אותה ליום שישי
אבל בכל מקרה נראה לי שיהיה כמו שהיה בווקס..
אמרתי כבר שחייבים דיג'יי שינגן מסחרי |
|
|
| Black Dragon |
אז ככה, הליין שח מישי הולך להפסק..השבוע יש להם מסיבה אחרונה.
ואז אנחנו נתפוס פיקוד..ושחר ממש לא מסחרי אתה תראה איך המקום הולך לעבוד בלי מסחרי שכזה..
הכי מסחרי שאפשר ללכת זה אסטריקס אולי מדיי פעם :)
אבל זה הולך באמת לשנות קצת את המצב
אגב לגבי הלפרין אני רוצה לחזור בי כי אנחנו רוצים לשמור אותו לאירוע יותר גדול\על המחליף תדעו בהמשך
מקווה לראות אתכם שם, ואילן...
אתה שכל הזמן מתלונן שאין אירועים כאלה..דווקא אתה לא מגיע..
זה מצריך תמיכה של מי שבאמת אוהב את המוזיקה והאירועים האלה
חבל שזו דעתך.
בכל אופן
עדכון נוסף לגבי זה יהיה מחר בערב עם כל הפרטים.
יום טוב. |
|
|
| Meltdown |
| אפשר גם בלי הלפרין לדעתי |
|
|
|
|