|
Teqnology, wie??
|
View this Thread in Original format
| Flippe |
| Line-up ziet er goed uit!! maar ik ga niet |
|
|
| Remy D |
| Tuurlijk ga ik, super vette LINE-UP!! |
|
|
| Bellie |
JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
100% zeker.dit wil ik niet missen.Zo vroeg in het jaar al zo een bruut feest.Dat kan nog een leuk jaartje worden dit!!! :p
GREETZ!! |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Flippe
Line-up ziet er goed uit!! maar ik ga niet |
goh.. volgens mij heb ik jou dit, in exact dezelfde woorden, vaker horen zeggen.. :rolleyes:
01. ik vraag mij af of deze namen jou überhaupt wat zeggen.
02. verzin is wat origineels joh! maakt het forum zo een stuk leuker! :o
lief ben ik he! |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Jukx
goh.. volgens mij heb ik jou dit, in exact dezelfde woorden, vaker horen zeggen.. :rolleyes:
01. ik vraag mij af of deze namen jou überhaupt wat zeggen.
02. verzin is wat origineels joh! maakt het forum zo een stuk leuker! :o
lief ben ik he! |
OEIIIIIII
Die komt hard aan:p:D:D |
|
|
| Yarnie |
zag de posters op IC al hangen ja
line-up ziet er zeker wel flex uit
wil zeker nog wel een keer naar terence fixner want op IC was hij
echt tha man..........
moet alleen ff kijken hoe het met me geld zit!!!!!!
greetz
yarnie |
|
|
| Gekhous |
| quote: | Originally posted by Jukx
goh.. volgens mij heb ik jou dit, in exact dezelfde woorden, vaker horen zeggen.. :rolleyes:
01. ik vraag mij af of deze namen jou überhaupt wat zeggen.
02. verzin is wat origineels joh! maakt het forum zo een stuk leuker! :o
lief ben ik he! |
na Proxi vs Donna, nu Jukx vs Flippe!! |
|
|
| New Wave |
| AAAAAAHHHHHHHHGGGGGGGGGGGG, vuile kut vrienden van mij.......ze kennen alleen maar 1 uurtje techno horen..daarna kunnen ze der niet meer tegen...........vuile gvvvvvvdddddddd.......IK WIL,..maark moet dan in me eentje........kutfok.......en tis nog in me stage ook......donders............alles zuigT!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Gekhous
na Proxi vs Donna, nu Jukx vs Flippe!! |
Ik wil ook een battle, wie biedt zich aan???:D:D:D
Linnnn misschien???
Linnn vs. Tinnnn Ghehehehe:D:D:D |
|
|
| Robvef |
Ik wil wel graag gaan, maar het is ook net na Carnaval (don't kill me for this :D) En dat kost ook genoeg geld. Heb iig de poster al thuis liggen. Bij IC2001 van de muur gehaald :D :D :D
Werd helemaal warm bij die namen. |
|
|
| T.H.C. |
| Ik ga ook,HMH+lineup kan (bijna) niet beter toch? |
|
|
|
|