return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Teqnology, wie??
View this Thread in Original format
Gekhous
http://www.q-dance.nl/events/teqnology/inflydteqno.jpg

ik wel
Flippe
Line-up ziet er goed uit!! maar ik ga niet
Remy D
Tuurlijk ga ik, super vette LINE-UP!!
Bellie
JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
100% zeker.dit wil ik niet missen.Zo vroeg in het jaar al zo een bruut feest.Dat kan nog een leuk jaartje worden dit!!! :p

GREETZ!!
Jukx
quote:
Originally posted by Flippe
Line-up ziet er goed uit!! maar ik ga niet


goh.. volgens mij heb ik jou dit, in exact dezelfde woorden, vaker horen zeggen.. :rolleyes:

01. ik vraag mij af of deze namen jou überhaupt wat zeggen.
02. verzin is wat origineels joh! maakt het forum zo een stuk leuker! :o



lief ben ik he!
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Jukx


goh.. volgens mij heb ik jou dit, in exact dezelfde woorden, vaker horen zeggen.. :rolleyes:

01. ik vraag mij af of deze namen jou überhaupt wat zeggen.
02. verzin is wat origineels joh! maakt het forum zo een stuk leuker! :o



lief ben ik he!


OEIIIIIII

Die komt hard aan:p:D:D
Yarnie
zag de posters op IC al hangen ja

line-up ziet er zeker wel flex uit

wil zeker nog wel een keer naar terence fixner want op IC was hij

echt tha man..........

moet alleen ff kijken hoe het met me geld zit!!!!!!

greetz

yarnie
Gekhous
quote:
Originally posted by Jukx


goh.. volgens mij heb ik jou dit, in exact dezelfde woorden, vaker horen zeggen.. :rolleyes:

01. ik vraag mij af of deze namen jou überhaupt wat zeggen.
02. verzin is wat origineels joh! maakt het forum zo een stuk leuker! :o



lief ben ik he!


na Proxi vs Donna, nu Jukx vs Flippe!!
New Wave
AAAAAAHHHHHHHHGGGGGGGGGGGG, vuile kut vrienden van mij.......ze kennen alleen maar 1 uurtje techno horen..daarna kunnen ze der niet meer tegen...........vuile gvvvvvvdddddddd.......IK WIL,..maark moet dan in me eentje........kutfok.......en tis nog in me stage ook......donders............alles zuigT!!!!!!!!!!!!!
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Gekhous


na Proxi vs Donna, nu Jukx vs Flippe!!



Ik wil ook een battle, wie biedt zich aan???:D:D:D

Linnnn misschien???
Linnn vs. Tinnnn Ghehehehe:D:D:D

Robvef
Ik wil wel graag gaan, maar het is ook net na Carnaval (don't kill me for this :D) En dat kost ook genoeg geld. Heb iig de poster al thuis liggen. Bij IC2001 van de muur gehaald :D :D :D

Werd helemaal warm bij die namen.
T.H.C.
Ik ga ook,HMH+lineup kan (bijna) niet beter toch?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement