|
Global Energy & Danjo vs. Rob Styles - Live on DigitalVibes.net Dec-18-2005, 20:00
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
ביום ראשון הקרוב
תוכנית מיוחדת באורך 3 שעות
בתוכנית סט שעה שלי ואחריו סט אורח של שעתיים מהצמד החזק
Danjo and Ron Styles aka Primer
20:00-21:00 Global Energy in the mix
21:00-23:00 Danjo and Rob Styles - Guest Mix
עוד עדכון
ב 1.1.2006 מתוכננת מסיבה עם הדיג'יים הגדולים בעולם שיתנו סטים עם הטופ20 שלהם
ליינאפ בקרוב. |
|
|
| Glenn-Holmes |
לא הבנתי ...
לא נאמר פה משהו על טרד אחד לתוכנית..? |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
לא הבנתי ...
לא נאמר פה משהו על טרד אחד לתוכנית..? |
כה... שחר מה נהיה ...
ושוב יום ראשון.....
CANT..:\
למרות שהאזנתי בפעם האחרונה עד שהתחילו קפיצות בלאגנים לא היה לי לסבלנות |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
לא הבנתי ...
לא נאמר פה משהו על טרד אחד לתוכנית..? |
יש פטור לכוכבים
| quote: | Originally posted by YoraY
כה... שחר מה נהיה ...
ושוב יום ראשון.....
CANT..:\
למרות שהאזנתי בפעם האחרונה עד שהתחילו קפיצות בלאגנים לא היה לי לסבלנות |
היו בעיות בשרת
תיקנו אותם
יש כמה שרתים כרגע
ובקרוב יהיו עוד וכנראה גם בישראל.
והכי חשוב - אפשר להוריד תסטים.. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
יש פטור לכוכבים
|
ומי יושב בראש הוועדה המחליטה מי כוכב ומי לא?:rolleyes: |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
ומי יושב בראש הוועדה המחליטה מי כוכב ומי לא?:rolleyes: |
מנכל: שחר
סמנכל: שחר
DJ:שחר..
עוד: שחר..
תבחרו בשחר לעתיד טוב יותר. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
ומי יושב בראש הוועדה המחליטה מי כוכב ומי לא?:rolleyes: |
אם אתה רואה את עצמך כוכב אתה תהיה כוכב :D
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
מנכל: שחר
סמנכל: שחר
DJ:שחר..
עוד: שחר..
תבחרו בשחר לעתיד טוב יותר. |
אורגינל כן
אמרתי למפקד שלי תן לי לנהל לך תגף בנזונה אם העבודה לא תתקתק
כל יום הנגדים והמפקד גף יוצאים בשעה 6 כדי לשמש דוגמא
חיילים משוחררים ב 1:30 כדי שלא יברחו ישר אחרי האוכל הבית
תאמינו לי זה יתפוס בנזונה..
בכל מקרה כרגע מדברים עם המפקד יחידה לעשות ועדת תלונות לגף שלנו שאני ועוד נגד נחליט בקשר לכל תלונה אם להעביר :D
והכי חשוב
בינואר אני מקבל חייל מצטייןןןןןןןןןן :D |
|
|
| Glenn-Holmes |
כן רק משהו אחד ששכחת אלקס...
Mods: Yuval & Djchook
לא זכור לי שיש הנחה לכוכבים...
אלא אם כן זה פורום ישראכרט |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
כן רק משהו אחד ששכחת אלקס...
Mods: Yuval & Djchook
לא זכור לי שיש הנחה לכוכבים...
אלא אם כן זה פורום ישראכרט |
חחחחחח הרגת'תי |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
והכי חשוב
בינואר אני מקבל חייל מצטייןןןןןןןןןן :D |
כל הכבוד לצה"ל:p |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
כל הכבוד לצה"ל:p |
ראסמי כן
אז מה אם אני עושה שכונה
למפקד שלי לא כפת שיש לי פטורים
זה לא מפריע לו כי אני עושה עבודה כמו חייל בלי פטורים ויותר מזה
וחכה אם הוא יתן לי להחליף אותו העבודה תתקתק.. |
|
|
| Shahar |
יכוליות שהתוכנית לא תשודר או שישדרו רק את הגסט מיקס
כי בינתיים אחד הקומפקטים שלי עושה בעיות
מי ששם לב כבר בתוכנית הקודמת היו קפיצות
אם זה לא יסתדר עד הערב או שנדחה את התוכנית או שנוותר על הסט שלי |
|
|
|
|