return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Global Energy & Danjo vs. Rob Styles - Live on DigitalVibes.net Dec-18-2005, 20:00
View this Thread in Original format
Shahar
ביום ראשון הקרוב
תוכנית מיוחדת באורך 3 שעות
בתוכנית סט שעה שלי ואחריו סט אורח של שעתיים מהצמד החזק
Danjo and Ron Styles aka Primer

20:00-21:00 Global Energy in the mix
21:00-23:00 Danjo and Rob Styles - Guest Mix

עוד עדכון
ב 1.1.2006 מתוכננת מסיבה עם הדיג'יים הגדולים בעולם שיתנו סטים עם הטופ20 שלהם
ליינאפ בקרוב.
Glenn-Holmes
לא הבנתי ...
לא נאמר פה משהו על טרד אחד לתוכנית..?
YoraY
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
לא הבנתי ...
לא נאמר פה משהו על טרד אחד לתוכנית..?




כה... שחר מה נהיה ...


ושוב יום ראשון.....
CANT..:\
למרות שהאזנתי בפעם האחרונה עד שהתחילו קפיצות בלאגנים לא היה לי לסבלנות
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
לא הבנתי ...
לא נאמר פה משהו על טרד אחד לתוכנית..?


יש פטור לכוכבים

quote:
Originally posted by YoraY
כה... שחר מה נהיה ...


ושוב יום ראשון.....
CANT..:\
למרות שהאזנתי בפעם האחרונה עד שהתחילו קפיצות בלאגנים לא היה לי לסבלנות


היו בעיות בשרת
תיקנו אותם
יש כמה שרתים כרגע
ובקרוב יהיו עוד וכנראה גם בישראל.
והכי חשוב - אפשר להוריד תסטים..
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
יש פטור לכוכבים




ומי יושב בראש הוועדה המחליטה מי כוכב ומי לא?:rolleyes:
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
ומי יושב בראש הוועדה המחליטה מי כוכב ומי לא?:rolleyes:

מנכל: שחר
סמנכל: שחר
DJ:שחר..
עוד: שחר..

תבחרו בשחר לעתיד טוב יותר.
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
ומי יושב בראש הוועדה המחליטה מי כוכב ומי לא?:rolleyes:


אם אתה רואה את עצמך כוכב אתה תהיה כוכב :D

quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
מנכל: שחר
סמנכל: שחר
DJ:שחר..
עוד: שחר..

תבחרו בשחר לעתיד טוב יותר.


אורגינל כן
אמרתי למפקד שלי תן לי לנהל לך תגף בנזונה אם העבודה לא תתקתק
כל יום הנגדים והמפקד גף יוצאים בשעה 6 כדי לשמש דוגמא
חיילים משוחררים ב 1:30 כדי שלא יברחו ישר אחרי האוכל הבית
תאמינו לי זה יתפוס בנזונה..

בכל מקרה כרגע מדברים עם המפקד יחידה לעשות ועדת תלונות לגף שלנו שאני ועוד נגד נחליט בקשר לכל תלונה אם להעביר :D

והכי חשוב
בינואר אני מקבל חייל מצטייןןןןןןןןןן :D
Glenn-Holmes
כן רק משהו אחד ששכחת אלקס...

Mods: Yuval & Djchook

לא זכור לי שיש הנחה לכוכבים...
אלא אם כן זה פורום ישראכרט
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
כן רק משהו אחד ששכחת אלקס...

Mods: Yuval & Djchook

לא זכור לי שיש הנחה לכוכבים...
אלא אם כן זה פורום ישראכרט

חחחחחח הרגת'תי
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
והכי חשוב
בינואר אני מקבל חייל מצטייןןןןןןןןןן :D


כל הכבוד לצה"ל:p

Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
כל הכבוד לצה"ל:p


ראסמי כן
אז מה אם אני עושה שכונה
למפקד שלי לא כפת שיש לי פטורים
זה לא מפריע לו כי אני עושה עבודה כמו חייל בלי פטורים ויותר מזה

וחכה אם הוא יתן לי להחליף אותו העבודה תתקתק..
Shahar
יכוליות שהתוכנית לא תשודר או שישדרו רק את הגסט מיקס
כי בינתיים אחד הקומפקטים שלי עושה בעיות
מי ששם לב כבר בתוכנית הקודמת היו קפיצות
אם זה לא יסתדר עד הערב או שנדחה את התוכנית או שנוותר על הסט שלי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement