return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Israeli Amateurs Trax THREAD (pg. 4)
View this Thread in Original format
arik
פששששש...
יש לי דבר אחד לומר לך גיל

אתה תותח....!!!!!

רמיקס בן זונה:)
Gil Shwarts
והנה הרמיקס השני

http://forums.tranceaddict.com/foru...&threadid=33741
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
והנה הרמיקס השני

http://forums.tranceaddict.com/foru...&threadid=33741


הורדתי את הראשון אהבתי לאללה

ועכשיו אני מוריד את השני
DjChook
חמוד לאללה השני
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Gil Shwarts


שמעתי אותו 4 פעמים רצוף עכשיו ואני לא חושב שהבס צורם... אולי אתה חושב כך בגלל האפקט של הבאז ששמתי שם :)


מחר אני ישים פה לינק לעוד רמיקס שעבדתי עליו, משהו בן בן בן בן בן זונה!
אתה בטוח תזהה ת'אורגינל :)


גיל אני זוכר שעשית רמיקס ל
WE COME 1
ואהבתי אותו לאללה ואני לא מוצא אותו
איפה אני יכול להוריד אותו???
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Dj Moriano


גיל אני זוכר שעשית רמיקס ל
WE COME 1
ואהבתי אותו לאללה ואני לא מוצא אותו
איפה אני יכול להוריד אותו???



כאן :)
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Gil Shwarts



כאן :)



תודה אחי;)
Hell_Copter
גיל...

מצאתי דרך להתגבר על האיטיות של הסרבר וגם להוריד את הטראקים שלך
אתה מפורסם... יש טראקים שלך באודיו גלאקסי :)

מי נקניק עכשיו :D
DjChook
וואי אחי
הפייטלס ממש מדהים

אבל היית צריך לדחוף קצת את הווקל
Gil Shwarts
תשמעו את השני!!!!!!!!!!!!!!!
הוא פי 100 יותר מפגיז מהאחרים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gil Shwarts
מיקס חמדמד שעשיתי לשני הטראקים האלה...


Download
DJ-Energy
dj coby - death syndrum (yuval itzchakov remake)
:D

כן הלכתי היום לחבר שלי... פעם ראשונה שבאמת עבדנו רציני על טראק ביחד
יש לו סינטי חמוד ביותר של
yamaha!!
ממש אחלה..
הטראק ממש לא משהו
זה רק ההתחלה
הטראק באורך
3:17...

כי היינו עייפים.. ולא היה כוח
אם למישהו יש מקום אני ישמח להעלות אותו...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement