| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
שמעתי אותו 4 פעמים רצוף עכשיו ואני לא חושב שהבס צורם... אולי אתה חושב כך בגלל האפקט של הבאז ששמתי שם :)
מחר אני ישים פה לינק לעוד רמיקס שעבדתי עליו, משהו בן בן בן בן בן זונה!
אתה בטוח תזהה ת'אורגינל :) |
גיל אני זוכר שעשית רמיקס ל
WE COME 1
ואהבתי אותו לאללה ואני לא מוצא אותו
איפה אני יכול להוריד אותו??? |
|
|