|
Israeli Amateurs Trax THREAD
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
אוקיי - מאחר שיש בעייה עם הרבה פוסטים כאלה אני מניח שזה יפתור חלק גדול ממנה
לדעתי זה לא נכון יהיה לשים את כולם בפורום של ה
AMATEUR
הרגיל כי לי (ואני יודע שלעוד הרבה) לא יוצא להיכנס אליו הרבה ומאחר שכולנו ישראלים הביקורת חשובה יותר
פשוט כל אחד ישים את הטראקים שלו בפוסט הזה וכולם יבדקו אותו ויכנסו מדי פעם להוריד ולתת ביקורות
...
ככה אולי גם יהיה יותר מענין ואולי תהיה תחרות בין הטראקים והביקורות בינהם ...
מקווה שזה יעזור
:) |
|
|
| DJ-Energy |
Hope this helps!!!
;)
מעכשיו כל מי שמפרסם טראק שלא נמצא פה.... הטרד שלו יסגר או יועבר לפה |
|
|
| eXeTik |
כבר כמה
Amature Producers
יש לנו כאן...?
גיל ואולי עוד איזה כמה... |
|
|
| oDrori |
טוף אם בא לכם, תבדקו את
"Murky Fall"
שלי
ב-
http://www.mp3.com/oDrori
(לא עשיתי עליו עבודה נהדרת (בלשון המעטה
אבל בקרוב יצאו עוד שני טראקס הרבה יותר טובים שלי...
תודה רבה מראש
;)
אני אשמח לבדוק עבודות של אחרים גם!! |
|
|
| Izzy |
well im working on a song too, its not going very fast though...
i hate the samples i have, i cant seem to find one i like |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Izzy
well im working on a song too, its not going very fast though...
i hate the samples i have, i cant seem to find one i like |
למה שלא תגיד לנו איזה אתה מחפש....
תגיד לנו אם זה באס ארוך קצר ועוד כל מיני
וננסה לעזור לך למצוא |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by eXeTik
כבר כמה
Amature Producers
יש לנו כאן...?
גיל ואולי עוד איזה כמה... |
ME! :D |
|
|
| §chop¥ |
אני הכנתי טראק עוד ממזמן ואני רק צריך לעשות לו
UPLOAD
וברגע שאני אמצא מקום שייתן לעשות אפלוד לשיר אני אכתוב את הלינק |
|
|
| DjChook |
נראה מבטיח
מכיוון שאני כבר לא מכין שירים
השיר היחיד שסיימתי בעזרת טראקר היה
רמיקס דאנס לפרסומת של ביסלי
חחח זה כזה דפוק |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by DjChook
נראה מבטיח
מכיוון שאני כבר לא מכין שירים
השיר היחיד שסיימתי בעזרת טראקר היה
רמיקס דאנס לפרסומת של ביסלי
חחח זה כזה דפוק |
חחחחח
תעלה את זה אחי :p :toothless |
|
|
| Hell_Copter |
גם אני הייתי רוצה לשמוע גירסצת דאנס לזה
שלח לי באיי סי קיו אומשהו אם אתה לא מביא לינק |
|
|
| DjChook |
חחחח הייתם מתים
אני שומע את זה עכשיו אחרי שנתיים
בכל זאת עשיתי אותו ב 99
בכל מקרה,
תחשבו על
impulse tracker
הפעם הראשונה שאתם נוגעים בתוכנה ומכינים איזה קטע דבילי
אז זה השיר הזה...
טוב נו, תורידו רק אם אתם מבטיחים לא לצחוק
http://www.traxinspace.com/Music/So...sp?SongID=17395
רציתי להוסיף להגנתי שלא היה לי מידי |
|
|
|
|