return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
החיים הטובים (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjChook
המבורגר הנרי פורד באודאון
yahel222
פיפי עם נוד במהלכו וצמרמורת לקראת הסוף
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
המבורגר הנרי פורד באודאון


איכסססס
אנלא חוזר למקום המסריח הזה
היינו שם מזמן כשפתחו
בהתחלה היה סבבה
התפוחי אדמה שאתה מקבל עם ההמבורגר גם טובים
(עזוב שהשום עושה ריח בנזונה ובסוף זה סתם תפו"א רגיל חח)
קיצור פעם אחת באנו לשם לפני הופעה בסהרה
הזמנתי המבורגר מדיום
ככה אני אוהב אותו עשוי וככה אני רגיל מאוונגרד..
בהתחלה הביאו לי המבורגר וולדן של חבר שלי
(ואם היית שם כמה פעמים בטוח שמת לב שאתה מחכה מלא זמן להמבורגר)
אמרתי להם להחליף
אחרי 20 דקות הגיע המבורגר אחר
חתכתי אותו באמצע ראיתי כולו שרוף
תפסתי עצבים על המלצר אמרתי לו עזובתי קח 50 שקל זרוק תהמבורגר לפח העיקר שנצא מפה כבר
הוא אמר לי אל תדאג אתה לא תשלם על ההמבורגר זה נדיר שזה קורה ובלה בלה
אמרתי לו קרא קרא למנהל שך
הביאו לי תמנהל משמרת אמרתי לו שמע באתי לפה כולה לאכול המבורגר לצאת אחרי חצי שעה
תראה אני תקוע פה כבר שעה פלוס מה הבעיה תלא יכול להכין לי המבורגר נורמלי לא שרוף?
הוא אמר לי שמע בינתיים תאכל את זה אני דואג שתוך 10 דקות תקבל המבורגר מדיום על חשבוננו
אמרתי לו סבבה 10 דקות
הבאתי תהמבורגר לחבר שלי וחיכינו
סוףסוף הביא תהמבורגר
ובאמת הוא היה נראה בנזונה
אכלתי חצי וכבר הייתי שבע
הביאו לנו פיצוי קינוח והלכנו
מאז אנלא חוזר לשם
אין כמו אוונגרד
לא רואה את אגדיר ואודאון ממטר
omergunr
פורנו איכותי..
bekol ram
quote:
Originally posted by yahel222
פיפי עם נוד במהלכו וצמרמורת לקראת הסוף


איכותי
:D
DvJ
לרמתגנים שפה ולאלו שמכירים

עובד - שמש - ברלין = סוףףףףף
yahel222
quote:
Originally posted by DvJ
לרמתגנים שפה ולאלו שמכירים

עובד - שמש - ברלין = סוףףףףף


(אני ר"גני)
עובד - סבבה אבל אישית אני חושב שהסביך בנגבה (המקורי) הרבה יותר טוב ועובד מפורסם רק בגלל השטויות שלו
שמש - אין מה לומר שווארמה הכי טובה בארץ
באמת. אכלתי במליון מקומות ואין אין על שמש פשוט 10 רמות מעל כולם
ברלין - אין ספק שאחד ההמבורגרים אבל קשה להשוות לאגאדיר ושאר המסעדות. בברלין היא יותר מסעדת פועלים - יחסית זול ומאד לא בריא

ואודאון אני חייב לומר שלא יצא לי לאכול שם
אוונטגרד - המבורגר סבבה אבל יצא לי לאכול שם מנות יותר טעימות
אגאדיר - המבורגר מס' 1 אבל רק בסניף בנחלת בנימין !!!!
ההרצליה על הפנים ובנמל ככה ככה. בנחלת בנימין פשוט אדיר
ויש גם במוזס שמאד מאד טוב
אבל כוס קולה 15 שקל !!!!!!!!!!!!!!! הגזמה
bekol ram
קנטקאי פריי צ'יקן באמסטרדם
מומלץ לתדלק לפני זה

זה טעייים!!
Shahar
quote:
Originally posted by DvJ
לרמתגנים שפה ולאלו שמכירים

עובד - שמש - ברלין = סוףףףףף


כן מקומות טובים
תכלס עובד נמאס מתישהו
שמש תמיד טעים
למרות שהשווארמה בשער ירושלים יכולה להתחרות בו

quote:
Originally posted by yahel222
(אני ר"גני)
עובד - סבבה אבל אישית אני חושב שהסביך בנגבה (המקורי) הרבה יותר טוב ועובד מפורסם רק בגלל השטויות שלו
שמש - אין מה לומר שווארמה הכי טובה בארץ
באמת. אכלתי במליון מקומות ואין אין על שמש פשוט 10 רמות מעל כולם
ברלין - אין ספק שאחד ההמבורגרים אבל קשה להשוות לאגאדיר ושאר המסעדות. בברלין היא יותר מסעדת פועלים - יחסית זול ומאד לא בריא

ואודאון אני חייב לומר שלא יצא לי לאכול שם
אוונטגרד - המבורגר סבבה אבל יצא לי לאכול שם מנות יותר טעימות
אגאדיר - המבורגר מס' 1 אבל רק בסניף בנחלת בנימין !!!!
ההרצליה על הפנים ובנמל ככה ככה. בנחלת בנימין פשוט אדיר
ויש גם במוזס שמאד מאד טוב
אבל כוס קולה 15 שקל !!!!!!!!!!!!!!! הגזמה


לדעתי אוונגרד זה ההמבורגר הכי טוב
אגדיר מתחתיו
אמנם באגדיר שמים לך יותר דברים בפנים
אבל אוונגרד פשוט יותר טעים
וגם מקבלים תירס טעים רצח
מוזס המבורגר טעים אבל לא אהבתי כי אין לך תוספות
זה ברוצילד מקום קטן כזה
הלכנו לשם שנה שעברה
ואני זוכר שהתאכזבתי כי זה ציפיתי ליותר
זה היה לפני שהתחלתי ללכת לאוונגרד הרבה אז אולי עכשיו אם אני יחזור לשם אני יראה שזה כמו כל מקום
אולי ההמבורגר במוזס יותר קטן
אבל היה טעים אין מה להגיד

לדעתי בכל זאת אוונגרד מקום ראשון
ומ12 בלילה יש תפריט לילה ואלכוהול חצי מחיר
YoraY
quote:
Originally posted by yahel222
פיפי עם נוד במהלכו וצמרמורת לקראת הסוף



חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

DjChook
שחר אני מצטער בשבילך שהתאכזבת מאודאון
אבל הדירוג שלי להמבורגרים שמתיימרים להיות איכותיים זה

1. אודאון
2. ברוהאוס
3. אוונגרד
4. אגאדיר

אוונגרד הכי משתלם והכי שווה להזמין, אבל לא הכי טעים.
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
שחר אני מצטער בשבילך שהתאכזבת מאודאון
אבל הדירוג שלי להמבורגרים שמתיימרים להיות איכותיים זה

1. אודאון
2. ברוהאוס
3. אוונגרד
4. אגאדיר

אוונגרד הכי משתלם והכי שווה להזמין, אבל לא הכי טעים.


מה הכי משתלם באוונגרד?!
הוא עולה כמו אודאון
ובאודאון אתה גם מקבל תתפוחי אדמה
אני הולך לאוונגרד כי ההמבורגר שלהם בןןן זונה
אין על הטעם שלו לא יעזור כלום
אודאון תכלס מבאסים
גם הכוסות שם טוב שזה לא בגודל של שוט
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement