return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
החיים הטובים
View this Thread in Original format
DjChook
אני אוכל כרגע את הסוף של גביע אגוזי מקדמיה (האגן-דאז) שהיה בפריזר
והולך לטרוף את הסופגנית ריבת חלב שחברה של אמא הרגע הביאה לי

(כיף להבריא ממחלה קשה חחח)


סורי, זה קצת SPAM, אבל הייתי חייב לשתף אתכם
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by DjChook
אני אוכל כרגע את הסוף של גביע אגוזי מקדמיה (האגן-דאז) שהיה בפריזר
והולך לטרוף את הסופגנית ריבת חלב שחברה של אמא הרגע הביאה לי

(כיף להבריא ממחלה קשה חחח)


סורי, זה קצת SPAM, אבל הייתי חייב לשתף אתכם

שמח לדעת שתה מרגיש טוב :)
coby
אין כמו סיגריה ( ווינסטון אדום) וצ'ילאוט בצהריים עם קצת בריזה אחרי ארוחה כבדה עם קצת מיץ תפוחים

יאאלה טרד הנאות
KrazyDJs
נקניקיה בלחמניה אחרי חירבון ב 11 בלילה :D
פחית קולה אחרי אימון מעייף במכון
מקלחת טובה בסוף יום כיפור

לא חסררר
bekol ram
מה עושה לי טוב ..?

להיכנס לפורום
ולראות טרד חדש
שקשור לבולבול של חן

מדובר ביחצ"נות ?


רק אושר
:D
DjChook
quote:
Originally posted by bekol ram
מה עושה לי טוב ..?

להיכנס לפורום
ולראות טרד חדש
שקשור לבולבול של חן

מדובר ביחצ"נות ?


רק אושר
:D


זה היה הכי לא קשור בעולם לבולבול שלי
:wtf:

אבל אם אתם כבר רוצים לדבר על מה יעשה לי טוב ?

עוד שבוע ככה שאני אוכל להתחיל לחזור להיות פעיל מינית
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by DjChook
זה היה הכי לא קשור בעולם לבולבול שלי
:wtf:

אבל אם אתם כבר רוצים לדבר על מה יעשה לי טוב ?

עוד שבוע ככה שאני אוכל להתחיל לחזור להיות פעיל מינית

חן תגיד.. הבעיה שהייתה לך.. יכולה לקרות לכל אחד?
Shahar
באמת חיים טובים
(מכעט שנתיים כבר לא אכלתי כמות כזאת של זבל (למרות שזה טעים
DjChook
אממממ אני חושב שלא.

הרופא טוען שזה קרה לי כי היה לי בעיה בכליה בגיל 3, ואז שמו לי קטתר
ולפני 17 שנה, תחום הקטתרים לא היה מפותח כמו שהוא היום, ויש מצב שמאז בעצם אני משתין לא טוב (מלווה בדם וכאבים) פשוט הגוף שלי סיגל את עצמו למצב שזה לא הפריע לי בשנים שאני זוכר (10 שנים אחרונות)

ולכן יום אחד זה "התפוצץ"

בגדול, תסמכו עלי זה לא יקרה לכם
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DjChook
אממממ אני חושב שלא.

הרופא טוען שזה קרה לי כי היה לי בעיה בכליה בגיל 3, ואז שמו לי קטתר
ולפני 17 שנה, תחום הקטתרים לא היה מפותח כמו שהוא היום, ויש מצב שמאז בעצם אני משתין לא טוב (מלווה בדם וכאבים) פשוט הגוף שלי סיגל את עצמו למצב שזה לא הפריע לי בשנים שאני זוכר (10 שנים אחרונות)

ולכן יום אחד זה "התפוצץ"

בגדול, תסמכו עלי זה לא יקרה לכם


אוי תודה רבה לך ד"ר

:eek:


הייתי חייב חן....:p

epsilon1
קילו נודלס סצ'ואן אצל יאן האיש הסיני והאגדה:eyespop:
Shahar
אין על ספגטי עם רצועות חזה אווז מעושן ברוטב צלי
או ספגטי עם חזה אווז וכבד אווז וירקות מיובשים בריבר נודלס בר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement