return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
maandagen....
View this Thread in Original format
John
oke het is nu op mij computer klokje 1 over 12..DINSDAG!!!
ik voel me meteen een stuk beter..tering
WAT ZIJN MAANDAGEN TOCH KUT!!!!
ik ga et niet onderbouwen met argumenten...want et is gewoon een feit
zijn der nog mensen dit dit maandag is kut gevoel met me delen? (zal wel weer ni heheh) oke genoeg onzin voor vandaag...de mzzzls en weltruste =)
John
tering hebbik 9 min over et typen van dit stukje gedaan???? :eyes: :)
Remy D
Maandag kan echt VET zijn tis mar wat je er van maakt :)

Zoals vorige week was QONTACT op maandag. :D:D
Donna
Jaaaaaaaaaaaa ik wil weer zo'n maandag!!!:)
!_PeTrUs_!
Ik ben altijd aan de race op maandag. Ik zit mim 11x per dag op de plee dan. Al die vieze bier en ander rotzooi-scheten van het weekend komen er dan uit.

Wat zijn maandagen toch leuk :D
Henkie_henk
whehe neem je toch lekker t dagje vrij?? ook geen gezeik van school of werk..werkt heel rlxt.. k heb vandaag ook vrij woehoe!
Flippe
ik vind eigenlijk alle doordeweekse dagen K*T, behalve vrijdag dan
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Henkie_henk
whehe neem je toch lekker t dagje vrij?? ook geen gezeik van school of werk..werkt heel rlxt.. k heb vandaag ook vrij woehoe!


Wanneer heb je dan niet vrij?:D:D:D
Henkie_henk
whehe.. woensdag moek wel ff naar school.. ze hadde iets afgesproken ofzow.. moet k nog opdr8 voor afmaken.. maar k heb de boeken nieteens.. lol..
-=WVG=-
Maandagen zijn kut ja...

[edit] woensdagen kutter [/edit]

Blik
quote:
Originally posted by -=WVG=-
Maandagen zijn kut ja...

eerste 5 uur vrij :D

quote:
Originally posted by -=WVG=-

[edit] woensdagen kutter [/edit]


eerste 4 uur vrij :D

donderdagen zijn het kutst van allemaal :P
serialkillah
Maandagen en Dinsdagen die zijn dus echt wel het allerkutst:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement