return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Carnaval iemand? (pg. 2)
View this Thread in Original format
jp
Vind er geen reet aan, sorry
New Wave
bierenboerenbierenbierenbierenbieren :p
jp
En coke
New Wave
en verkleed gaan natuurlijk. :o
jp
Als wat verkleden? Als Belg?
MikeVee
Het enige leuke aan carnaval is de rozenmontagsrave :)
New Wave
quote:
Originally posted by jp
Als wat verkleden? Als Belg?



Schiet dan maar meteen een kogel door mijn hoofd.
MikeVee
quote:
Originally posted by jp
Als wat verkleden? Als Belg?


Ga je het wel aankunnen om je klompen om te ruilen voor schoenen dan?
jp
Zulke rare kostuums kun je toch nergens huren
New Wave
Klompen roeleren. het heeft een groter handelsaandeel dan die gore bonbonnetjes van jullie.

jp
En vergeet de tulpen niet. Ook goede omzetten mee te bereiken
New Wave
quote:
Originally posted by jp
En vergeet de tulpen niet. Ook goede omzetten mee te bereiken


Bier zijn ze internationaal ook niets in. verder dan het klooster komt die troep niet.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement