|
Carnaval iemand?
|
View this Thread in Original format
| Dwingo |
Ff kijken of hier nog meer waardeloze figuren rondhangen die net als ik 5 dagen gaan feesten volgende week. Nog Brabanders of (vooral) Limburgs in da houze?
|
|
|
| Blik |
| reken maar dat ik carnaval ga vieren, ik kom uit Rosmalen (zandhazendurp) en ga carnaval vieren in Den Bosch (oeteldonk). Hoezo waardeloos, carnaval is lachen, beetje gekke kleren aantrekken en beetje feesten met vrienden, ok muziek is kut, maar wel gezellig. |
|
|
| Bellie |
Carnaval zuigt echt HARD!!
ik ga lekker naar Trance-Tent in A'dam.Is veel vetter dan dat irri gehos de hele nacht.
|
|
|
| -DoomBringer- |
Brabo Hier...
En ik ga ZEKERzZ Carnaval vieren... 5 dagen Zat en/of onderweg.
|
|
|
| Sandman |
Nog een brabander
Carnaval is Kicke..
Ik kijk er elk jaar naar uit :)
volgens mij is Bellie geen brabander/limburger ;) |
|
|
| Bellie |
Nee vrienden & vriendinnetjes.
Ik woon 15 km van A'dam vandaan dus carnacal boeit mij niet zo nee.Ik heb het wel gezellig gehad aantal jaren dat ik geweest was.maar ik ga nu toch liever naar trance feestje.
krijg ik tenminste geen bier in mn nek.en van verkleden hou ik al helemaal niet.Dus.....Have Phun you guyz!! |
|
|
| -DoomBringer- |
Tenk Yoe.
Zal wel lukken dacht ik zo... enne... jij ook veel plezier op da feesie van je :D |
|
|
| moogwai |
Tuurlijk... ff flink carnaval vieren hier in Brabant :D :D :D
|
|
|
| Dwingo |
Volgens mij ben ik weer de enige Limbo.
Ik zal maar geen ruzie starten over wie er nu beter carnaval kan vieren, heb maar gewoon allemaal veel plezier en doe geen dingen die ik ook niet zou doen...
:D
Alaaf |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Dwingo
Volgens mij ben ik weer de enige Limbo.
Ik zal maar geen ruzie starten over wie er nu beter carnaval kan vieren, heb maar gewoon allemaal veel plezier en doe geen dingen die ik ook niet zou doen...
:D
Alaaf |
Is er verschil dan, carnaval in limburg of in brabant??? |
|
|
| Sandman |
Tnx Bellie.
Ik denk dat dat wel zal lukken :)
We zullen nog wel een forum openen tegen die tijd met de ervaringen die we hebben opgedaan met carnaval. Als we der nog wat van afweten dan :D |
|
|
| Dwingo |
| quote: | Originally posted by Blik
Is er verschil dan, carnaval in limburg of in brabant??? [/B] |
Ik weet het niet, heb nooit carnaval in brabant gevierd. Wat ik wel weet is dat Limburg meer echte carnavalsnummers heeft en niet van die uit de top40 getrokken feestnummers.
Verder vind iedereen schijnbaar altijd dat carnaval in zijn/haar eigen stad/provincie het beste is.
Vandaar.
In ieder geval ben ik alweer twee dagen bezig met vieren en heb er nog 4 voor de boeg.
1 dol feest
mazzel |
|
|
|
|