return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
..הסיפור שלא נגמר (pg. 2)
View this Thread in Original format
YoraY
אגב מחר אני עף לשבוע מתקן ויחזור שבוע הבא..





till when?:\
yaman
הרבה זמן לא רשמתי את זה

בנות מפליצות בסתר
bekol ram
quote:
Originally posted by YuVaL
בית הבובות - שיר בעפרון


אל תשכח לשמוח גם בחלקי
ואל תמנע מלבכות כשעצוב
תנצל עד תום כל עוד אתה תמים
תלמד לוותר ואל תוותר על החיים.

כי בחיים הכל עובר
מטעויות למד והשתפר
מה שקולך הפנימי אומר, זו האמת שלך
לא, לסלוח זו לא חולשה
נצור אהבה בדרכך
ודע, את כל הסובב אותך.

אל תלך בדרכו של אחר
ואל תיכנע לחולשות שבגוף
שא בעול בכתפיים איתנות
ותאמין ותאמין, רק תאמין.

שבחיים הכל עובר...

אחד השירים הכי מדהימים ששמעתי בזמן האחרון
קניתי ת'דיסק שלהם.. פשוט מדהים


שיר יפה
איזו מוסיקה הם מפיקים ?


שגב, זה לא קאי טראסיד.. אני מחר יעשה חיפוש
זה נמצא באחד האוספים הפיראטים שיצאו פעם
בשם האוספארטי, אם זה אומר למישהו משהו
DjChook
יובל זה משעשע אותי לראות אותך כותב על בית הבובות

זה כזה מצחיק איך פתאום הם נהיו
MAINSTREAM

שבמשך 4 שנים שמעתי אותם =]

בבית הבובות... הקטן של אלוהים...

חבר'ה, מזמן לא אמרתי את זה..


אני משתיןןןןןןןן
Meltdown
חשבתי שנשים לא מקיאות, מפליצות או מחרבנות, כנראה שטעיתי
bekol ram
quote:
Originally posted by Flotser
בועז נכון?

אתה מכור


אתר הבית שלך זה דבקה ?
ואתה קורא לי מכור..?:haha:
coby
raffi - banana phone :

Ring ring ring ring ring ring ring
Banana phone
Ring ring ring ring ring ring ring
Banana phone

I've got this feeling
so appealing
for us to get together and sing - SING!

Ring ring ring ring ring ring ring
Banana phone
Ding dong ding dong ding dong ding
Donana phone

It grows in bunches
I've got my hunches
Its the best
beats the rest
cellular modular
interactivodular

Ring ring ring ring ring ring ring
Banana phone
Ping pong ping pong ping pong ping
Ponana phone

Its no baloney
It aint a phony
My cellular
Bananular phone

Don't need quarters
don't need dimes
to call a friend of mine
dont need computer or tv
to have a real good time
I'll call for pizza
I'll call my cat
I'll call the whitehouse, have a chat
I'll place a call around the world
Operator get me beijing jing jing jing



Ring ring ring ring ring ring ring
Banana phone
Ying yang ying yang ying yang ying
Yanana phone
It's a real live mama and papa phone
a brother and sister and a dogaphone
a grandpa phone and a grandma phone too - oh yeah
my cellular bananular phone

Banana phone
ring... ring... ring...
Its a phone with appeal (a peel)

Banana phone
ring... ring... ring...
Now you can have your phone and eat it too
Banana phone
ring... ring... ring...
This song drives me .... bananas
Banana phone
ring... ring... ring...

Bo ba do ba do do doob
YuVaL
שמע חן, יכול להיות שהם הפכו למיינסטרים
אבל לפעמים זה לא כזה רע.. כי אחרת אנשים לא היו מכירים אותם..

הדיסק יצא רק לאחרונה לא?.. ממליץ בחום לכל מי שאוהב ככה מוסיקה יותר רגועה עם ליריקה יפה.. באמת יש שירים שנוגעים ללב =)
DjChook
תשמע, הם באים ומשחקים אותה שאנטי
למרות שהם היו שם לפי 3-4 שנים כשהם כתבו את השירים האלה
כשהם עצמם היו באמצע חיפוש עצמי

לדעתי זה קצת שקר עכשיו שהם מנסים לעשות קופות על
השירים שעזרו ועודדו כ"כ הרבה ישראלים בדרום אמריקה / מזרח וכו'

אבל בתכלס מי אני שאשפוט, אני מאד אוהב את השירים
ובאמת מקווה לדיסק מספר 2
bekol ram
תחביר


איש שנועץ מבט במשוואותיו
.אמר שליקום הייתה התחלה
.הייתה התפוצצות, הוא אמר
.מפץ המפצים, והעולם נולד
.והוא מתפשט, הוא אמר
:הוא אפילו חישב את משך חייו
.עשרה ביליון סיבובים של הארץ סביב השמש
;כל כדור הארץ הריע
.הם הכריזו כי חישוביו הם מדע
,איש מהם לא חשב כי בהציעו שהיקום החל
;האיש רק שיקף את תחביר שפת אמו
,תחביר אשר דורש התחלות כמו לידה
,והתפתחויות, והתבגרות
.וסיומים, כמו מוות, כמו הצהרת עובדות
,היקום החל
,והוא מזדקן, הבטיח לנו האיש
,והוא ימות, כדרך כל הדברים
כפי שמת הוא עצמו לאחר שאישר את באופן מתמטי
את תחביר שפת אמו.


התחביר האחר

?האם באמת החל היקום
?האם הסיפור של המפץ הגדול הוא אמת
.אלה אינן שאלות, אף שהן נשמעות כך
האם התחביר הדורש התחלות, התפתחויות
?וסיומים כמו הצהרת עובדות הוא התחביר היחיד הקיים
.זו השאלה האמיתית
.ישנם סוגי תחביר אחרים
יש אחד, לדומה, הדורש שגוונים
.של עוצמה ייחשבו לעובדות
;בתחביר זה דבר אינו מתחיל ואינו מסתיים
,וכך לידה אינה אירוע נקי וברור
,אלא סוג מיוחד של עוצמה
.וכזאת היא גם ההתבגרות, וכך גם המוות
איש של תחביר שכזה, העובר על משוואותיו, נוכח
שחישב די והותר גוונים של עוצמה
,כדי לומר באופן סמכותי
שהיקום לא החל מעולם
,ולא יסתיים לעד
אך הוא עבר, ועובר עכשיו, ויעבור
.אינסוף תנודות של עוצמה
איש זה בהחלט יכול להסיק שהיקום בעצמו
הוא מרכבת עוצמה
ושאפשר לעלות אליה
.ולתור בה אין קץ שינויים
,הוא יסיק כל זאת ועוד
וייתכן שלעולם לא יבחין
שהוא רק שב ומאשר
.את תחביר שפת אמו


ציטוט של התחביר מתחילת ספרו האחרון של קרלוס קסטנדה

צדו הפעיל של האינסוף.

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by bekol ram
תחביר


איש שנועץ מבט במשוואותיו
.אמר שליקום הייתה התחלה
.הייתה התפוצצות, הוא אמר
.מפץ המפצים, והעולם נולד
.והוא מתפשט, הוא אמר
:הוא אפילו חישב את משך חייו
.עשרה ביליון סיבובים של הארץ סביב השמש
;כל כדור הארץ הריע
.הם הכריזו כי חישוביו הם מדע
,איש מהם לא חשב כי בהציעו שהיקום החל
;האיש רק שיקף את תחביר שפת אמו
,תחביר אשר דורש התחלות כמו לידה
,והתפתחויות, והתבגרות
.וסיומים, כמו מוות, כמו הצהרת עובדות
,היקום החל
,והוא מזדקן, הבטיח לנו האיש
,והוא ימות, כדרך כל הדברים
כפי שמת הוא עצמו לאחר שאישר את באופן מתמטי
את תחביר שפת אמו.


התחביר האחר

?האם באמת החל היקום
?האם הסיפור של המפץ הגדול הוא אמת
.אלה אינן שאלות, אף שהן נשמעות כך
האם התחביר הדורש התחלות, התפתחויות
?וסיומים כמו הצהרת עובדות הוא התחביר היחיד הקיים
.זו השאלה האמיתית
.ישנם סוגי תחביר אחרים
יש אחד, לדומה, הדורש שגוונים
.של עוצמה ייחשבו לעובדות
;בתחביר זה דבר אינו מתחיל ואינו מסתיים
,וכך לידה אינה אירוע נקי וברור
,אלא סוג מיוחד של עוצמה
.וכזאת היא גם ההתבגרות, וכך גם המוות
איש של תחביר שכזה, העובר על משוואותיו, נוכח
שחישב די והותר גוונים של עוצמה
,כדי לומר באופן סמכותי
שהיקום לא החל מעולם
,ולא יסתיים לעד
אך הוא עבר, ועובר עכשיו, ויעבור
.אינסוף תנודות של עוצמה
איש זה בהחלט יכול להסיק שהיקום בעצמו
הוא מרכבת עוצמה
ושאפשר לעלות אליה
.ולתור בה אין קץ שינויים
,הוא יסיק כל זאת ועוד
וייתכן שלעולם לא יבחין
שהוא רק שב ומאשר
.את תחביר שפת אמו


ציטוט של התחביר מתחילת ספרו האחרון של קרלוס קסטנדה

צדו הפעיל של האינסוף.


תשמע אני חושב שאתה בהחלט צריך להתחיל בתהליך גמילה...אני לא בטוח שאתה יודע אבל החומר הזה משפיע ממש לרעה... :nervous:
Flotser
quote:
Originally posted by bekol ram
אתר הבית שלך זה דבקה ?
ואתה קורא לי מכור..?:haha:


אופס :p

נשבע לך לא נכנסתי לשמה המון זמן
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement