|
..הסיפור שלא נגמר (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by bekol ram
יהיה בסדר, אל תתן לזה לבאס לך תתחת
יש בגרות/אין בגרות.. שטויות.. העיקר להיות שמייח
בכל מקרה בהצלחה. |
תודה אחי..
ותאמין לי שהכי חשוב לי זה קודם כל להיות מאושר...אח"כ כל שאר השטויות..
מה תעזור לי בגרות בחיים אם אני כולי מדוכא...?!?! |
|
|
| coby |
שומע עכשיו את הדיסק של
shpongle
סגנון צ'ילאוט פסיכודלי כזה
אחד המטורפים, אני יודע שיש כאן כמה שמכירים כי המליצו לי עליהם פה
זה הרכב של ראג'ה ראם ועוד אחד
חח יש קטע אחד שקוראים לו
Shpongle - Schnitzled In The Negev
כנראה שהם הסתממו קצת בארץ |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by coby
אחד המטורפים, אני יודע שיש כאן כמה שמכירים כי המליצו לי עליהם פה
זה הרכב של ראג'ה ראם ועוד אחד |
simon posford
המלך |
|
|
| bekol ram |
shpongle
ראג'ה ראם וסיימון פוספורד
הרכב אלוף,
חבל על כל מילה! |
|
|
| omergunr |
לאדע... השנה יש שני אומנים שאיכזבו אותי השנה בפסיי..
ראג'ה ראם.. איןןןןן כמו המוזקיה שלו מ 2002-2003 זה היה השיא שלו כל סט יותר מפציץ מהשני.. כבר כמה שנים הוא מאכזב
ו GMS
לפני כמה שנים הייתי שרוף עלהם איזה מוזקיה.. השנה הוציאו דיסק אחד המגעילים לאדע מוזקיה מעפנההההה
חבל :( |
|
|
| Meltdown |
ראיתי, שבת'רד הזה דיברו קצת על בית הבובות, סוף סוף יצא לי לראות אותם בהופעה ביום חמישי האחרון, בברבי התל אביבי, המקום היה פשוט מפוצץ. נאלצתי לבוא שעה וחצי לפני פתיחת הדלתות הרשמית של המקום, כדי לקנות כרטיס ולא להתקע בלי כרטיס כפי שקרה לי בפעם הקודמת שהם הופיעו בברבי.
יש שיתוף פעולה מאוד אקטיבי של הקהל בהופעה, שמתבטא בידיעת המילים, ובחלק מהזמן ישנה גם שירה של הקהל במקום הסולן.
לסיכום הרבה מאוד זמן לא ראיתי את הברבי כל כך מפוצץ, אולי מאז ההופעה של ברי סחרוף שם, כנראה שההייפ סביבם יצר להם קהל מעריצים אדוק שמגיע לכל ההופעות ומביא בעקבותיו אנשים חדשים שייחשפו למוזיקה שלהם. |
|
|
| yaman |
Flash Brothers Feat.Tiff Lacey - Faith in Love (Shmuel Flash & Huge-A Remix)
יא אלללללה זה כזה יפהההההה |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Meltdown
ראיתי, שבת'רד הזה דיברו קצת על בית הבובות, סוף סוף יצא לי לראות אותם בהופעה ביום חמישי האחרון, בברבי התל אביבי, המקום היה פשוט מפוצץ. נאלצתי לבוא שעה וחצי לפני פתיחת הדלתות הרשמית של המקום, כדי לקנות כרטיס ולא להתקע בלי כרטיס כפי שקרה לי בפעם הקודמת שהם הופיעו בברבי.
יש שיתוף פעולה מאוד אקטיבי של הקהל בהופעה, שמתבטא בידיעת המילים, ובחלק מהזמן ישנה גם שירה של הקהל במקום הסולן.
לסיכום הרבה מאוד זמן לא ראיתי את הברבי כל כך מפוצץ, אולי מאז ההופעה של ברי סחרוף שם, כנראה שההייפ סביבם יצר להם קהל מעריצים אדוק שמגיע לכל ההופעות ומביא בעקבותיו אנשים חדשים שייחשפו למוזיקה שלהם. |
אני כבר הרבה זמן מחכה שיכריזו על עוד הופעה שלהם בשישי שאני אוכל ללכת |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by yaman
Flash Brothers Feat.Tiff Lacey - Faith in Love (Shmuel Flash & Huge-A Remix)
יא אלללללה זה כזה יפהההההה |
חבלף |
|
|
| bekol ram |
חבר'ס אני נוטש לשלושה שבועות,
עבודה מזדמנת באבטחה,
נתראה בקרוב..
תעשו חיים..
:D |
|
|
| DjChook |
| שמור על עצמך בנאדם! |
|
|
| bekol ram |
תודה חן.
אני ישתדל לחזור שלם :D |
|
|
|
|