return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
חיות מחמד
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
סתם טרד נחמד נוסף פה...

לי אין
:p

היו שתי פודלים עד שהייתי בערך בן 13
Dj Alex (ISR)
NONE
epsilon1
אמא שלי
EDIT:
גם אבא
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by epsilon1
אמא שלי

חשבתי שכבר אילפתה אותה לא?

EDIT: אמרת שיש לך דג לא?
epsilon1
נו יא דפוק, בגלל זה היא חיית מחמד.
ואומרים אילפת יא עילג

גם דג יש לי, הוא עושה בעיות לאחרונה
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by epsilon1
נו יא דפוק, בגלל זה היא חיית מחמד.
ואומרים אילפת יא עילג

גם דג יש לי, הוא עושה בעיות לאחרונה

מה אתה צריך אותו.. תשאיר רק את הדג ממין נקבה
epsilon1
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
מה אתה צריך אותו.. תשאיר רק את הדג ממין נקבה

מה אני, זיאופיל?
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by epsilon1
מה אני, זיאופיל?

למה.. במקרה שלך זה רק שיפור..
epsilon1
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
למה.. במקרה שלך זה רק שיפור..


טוב טחנת..
עכשיו ברצינות

היו לי פעם שלושה חתולים ,שלושתם נדרסו אחד אחרי השני בהפרש של כמה שניות:(

היו לי גם 2 דגי זהב שחיו בתוך קופסה שלוקחים בה זיתים בסופר, קיצר החזיקו שנתיים כמו גדולים
bekol ram
אז ככה :D

כלב פיקינז מדליק בן 10,
תוכי ג'קו מדבר, לפעמים יותר מדי
יש לו גם קריזות.. חולה נפש קצת
אמא חתולה עם 4 גורים בגינה,

עברו אצלי בבית כבר 3 כלבים
חתולת בית
עשרות חתולי גינה
דגים
צבי ים
עשרות ציפורים ותוכים שונים
אוגרים
צבים רגילים

וזהו פחות או יותר
בצנוע :)

KrazyDJs
היו כמה כלבים...
את ה2 האחרונים (מעורב ופודל ננסי) נתנו בתחילת השנה...עכשיו לבית כבר אין ריח של שתן :p
omergunr
quote:
Originally posted by bekol ram
אז ככה :D

כלב פיקינז מדליק בן 10,
תוכי ג'קו מדבר, לפעמים יותר מדי
יש לו גם קריזות.. חולה נפש קצת
אמא חתולה עם 4 גורים בגינה,

עברו אצלי בבית כבר 3 כלבים
חתולת בית
עשרות חתולי גינה
דגים
צבי ים
עשרות ציפורים ותוכים שונים
אוגרים
צבים רגילים

וזהו פחות או יותר
בצנוע :)

איפה אתה חיי? בג'ונגל?
חחח
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement