|
BETA website (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| deefje |
| quote: | Originally posted by Toni_D2
Misschien ook een echt forum hosten? |
dat zou ik persoonlijk niet doen, tranceaddict is voor mij perfect, kzou de website eerder zien als een "extra" bovenop het tranceaddict forum.
Nog mensen met input? Laat maar komeuhh
Greetz
deefje |
|
|
| Gladius |
| hm op zich leuk idee, maar volgens mij beetje overbodig. Als je nieuw bent stelt ge uzelf normaal voor in de betreffende thread, alsook voor partys & fotos enz. |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Gladius
hm op zich leuk idee, maar volgens mij beetje overbodig. Als je nieuw bent stelt ge uzelf normaal voor in de betreffende thread, alsook voor partys & fotos enz. |
helemaal mee akkoord... vrees ik :eek: |
|
|
| Devilex |
Een compleet eigen site met profielen,parties,news,partypics,... is wel iets tof;)
Maar kben zelf ook bezig aan zo ne volledig dynamische website in php en daar kruipt verschrikkelijk veel werk in |
|
|
| Xilver |
Kzegget, ik wil me er wel mee bezig houden, ik doe dat sowieso al voor zowel m'n daytime job als freelance in bijberoep. Vooral Flash development hou ik me mee bezig (voor 't moment bij Skynet exclusief op www.kidcity.be), maar ik kan ook PHP/MySQL (or any other db if need be).
Maar da zal ook ni voor morgen zijn, ik zit met een project dat eind januari moet af zijn, maar voor na januari heb'k nog geen projecten in 't zicht. Eventueel wil ik wel terug samenwerken met Pheatus, net als voor de site van de Beta party toen. |
|
|
| Antony |
kzou da toch iet leuk vinden... zo'n profieltjes en nen deftige overzichtelijke kalender, misschien een review sectie betreffende feesjes (ma dan 1 of 2 vaste reporters) fotos en filmkes kunne posten is ook altijd leuk...
denk ni da daardoor het forum wa in de vergetelheid ga geraken hoor, zijn er precies die daar wa voor vrezen. |
|
|
| Devilex |
| der kan op die site toch perfect ne link naar dit forum worden gezet :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Dat was tranceaddict.tk oorspronkelijk :) |
Toen ik in 2002 de eerste editie van Addiction aan het organiseren was kreeg ik van deheer Swamper himself te horen dat ik ook geen enkele link naar tranceaddict.com mocht maken. :p Hij wilde niet dat ik geld verdiende aan zijn naam. :D Valt me nog mee dat hij niet ging zeiken om die site van jullie. :D Niet dat we er ooit wat me everdiend hebben. Na het feestje poste hij dat hij het hardstikke leuk vond dat we als TA.com members een feest hadden georganiseerd waarbij TA.com dj's op 1 feest draaide. De atser! Eerst lopen zeiken en daarna lief doen. :o |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Gladius
overbodig |
|
|
|
| Sh!fty |
De beta online shop met o.a.
De klassieke BeTa t-shirt
mss een beta koffiebeker
een beta onderbroek -> zo BeTa mooi op je achterwerk gedrukt.
een t-shirt met daarop: Who needs XTC, van Trance word ik high
en ne schone pooster me alle grote belgische name derop
en mss ook wa cd'kes van het Black Tor label ;) |
|
|
| Belgian Bonzai |
Goei idee, als er opstelletjes moeten gemaakt worden, mogen jullie roepen :) of iets anders waarvan ge denkt da'k er iets kan aan doen.
Ge zoudt er moeten kunnen setjes van BeTA's afhalen, vinde nie? Van die profielekes zou de max zijn.
Just nog een nieuwe BeTA anthem nodig voor muziekje. Forum hebben we hier natuurlijk al, dus da's idd echt overbodig. |
|
|
| Push2005 |
| Ik vind het op zich geen slecht idee; maar ik sta er niet echt om te springen ... is het de bedoeling dat we commercieel uitpakken ? |
|
|
|
|