|
BETA website (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| op zich vind ik het een zeer goed idee. Maar moeilijk om zeer goed up to date te houden en vrees ook een beetje dat het de activiteit op het forum niet ten goede zal komen. |
|
|
| Synthesia |
Vind het ook een zeer goed idee en zie niet direct waarom de activiteit op het forum zou onderlopen...misschien beetje in het begin. K'zou het vooral tof vinden voor foto'kes, en video'kes en party reviews. Zo staan ook al de fotokes en zo samen want nu als we fotokes van een evenement willen terug vinden moeten we die thread weer gaan opzoeken of maken dat we er rap bij zijn om de videokes en fotos te downloaden zodra ze gepost worden.
Kunnen ook club reviews,informatie met fotokes etc. op staan en zo.
Misschien een trance party guide ook.
Overzicht van ideeen voor de site:
* Foto gallerij
* Video's
* Discotheken/Lokaties: info, reports, foto's
* Trance Event Calendar met optie om aan te duiden welke BETA's er naar welk event gaan
* BeTA mixes
* myBETA (profiel aanmaken/aanpassen)
* BeTA Party Shop: posters, mugs, t-shirts, onderbroeken voor Sh!fty, Blacktor
* BeTA map: zoals op die thread waar iemand al de BETA's op de kaart van Belgie geografisch had gezet
* Archief/Articles: over het nachtleven in Belgie (b.v. sluiting Cherry Moon)..?, BETA articles... |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Synthesia
Vind het ook een zeer goed idee en zie niet direct waarom de activiteit op het forum zou onderlopen...misschien beetje in het begin. K'zou het vooral tof vinden voor foto'kes, en video'kes en party reviews. Zo staan ook al de fotokes en zo samen want nu als we fotokes van een evenement willen terug vinden moeten we die thread weer gaan opzoeken of maken dat we er rap bij zijn om de videokes en fotos te downloaden zodra ze gepost worden.
Kunnen ook club reviews,informatie met fotokes etc. op staan en zo.
Misschien een trance party guide ook.
Overzicht van ideeen voor de site:
* Foto gallerij
* Video's
* Discotheken/Lokaties: info, reports, foto's
* Trance Event Calendar met optie om aan te duiden welke BETA's er naar welk event gaan
* BeTA mixes
* myBETA (profiel aanmaken/aanpassen)
* BeTA Party Shop: posters, mugs, t-shirts, onderbroeken voor Sh!fty, Blacktor
* BeTA map: zoals op die thread waar iemand al de BETA's op de kaart van Belgie geografisch had gezet
* Archief/Articles: over het nachtleven in Belgie (b.v. sluiting Cherry Moon)..?, BETA articles... |
vergeet den beta-chatbox ni !!!11one |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Sh!fty
De beta online shop met o.a.
een t-shirt met daarop: Who needs XTC, van Trance word ik high
|
:eyes: |
|
|
| Devilex |
| Als heel die site dynamisch is opgesteld is het up to date houden een kinderspel. |
|
|
| Xilver |
Synthesia, in mijn ogen is dat teveel van het goede wat je daar allemaal opnoemt. Dat gaat echt veel van 't forum weghalen, en het forum moet toch het centrale gedeelte blijven vind ik.
Als we party reports erop zetten, moet er zeker een link staan naar een thread in 't forum om comments te posten, want als we de comments dan ook op de site zetten, gaat het hier wa doods worden denk ik.
Een kalender vind ik een goed idee, liep ik ook al mee rond. Ge kunt dan ook bvb aanduiden wie een auto heeft, en hoeveel plaatsen die nog over heeft enzo. Maar nogmaals, ik denk dat dit echt wel tot gevolg gaat hebben dat het forum minder gebruikt gaat worden, en da zou'k heel spijtig vinden. |
|
|
| Synthesia |
| Ja ge hebt misschien wel gelijk...t'zal beter zijn om te focusen op de foto'kes, video's en die kalender, als dat technisch mogelijk is zouden we misschien die kunnen linken aan de upcoming parties thread of vice versa, die thread aan de nieuwe site? |
|
|
| deefje |
De meerderheid is precies wel voor een beta site, diegene die
tegen zijn vrezen vooral voor de impact van de activiteit
op het forum blijkt uit de argumenten of vinden het gewoon overbodig :p
Ik denk zoals hier al gezegd het kwa onderdelen beperkt houden
tot profiel/activiteiten kalender (waarop op ingeschreven kan worden door members)/media (foto/video)/news items en voor de rest alles wat ook maar met besprekingen, zeveren, comments, muziek tracks te maken heeft op het forum te houden.
Tes gewoon nie praktisch om deftig af te spreken in ne forum thread voor een evenement, profielen gaan zoeken in die threads ook al niet, fotos en video helemaal al nie, ik weet dat mogelijk is maar overzichtelijk is anders.
Voor de rest is het perfect mogelijk om threads te koppelen aan events en andere dingen op de site, ik weet nie hoe het met vBulletin Forum zit maar eveneens een overzicht van hot topics moet ook wel kunne op de site die dan rechstreeks doorklikbaar zijn naart forum. Hangt beetje af of tranceaddict wil meewerke ofnie :p
Allesinds diegene die vrezen voor de activiteit op het forum, de bedoeling is om het forum maximaal te betrekken bij de site. Wat perfect overzichtelijk op een forum kan moet nie op de site.
Misch moete we is een lijstje maken van eventuele mensen die bereid
zijn mee te werken aan de ontwikkeling?
php/mysql en/of flash (actionscript included) kennis of gewoon grafisch goed zijn (vectorieel/3d) is wel een vereiste denk ik. Moet dervoor nie specialist zijn, misch kunne we nogwa bijleren van elkaar :)
Aangezien Xilver volgens mij over de meeste kennis beschikt (tes zen dagdagelijkse job) is het misch handig dat hij de leiding neemt over
dit project (indien hij da wenst), hij is zoals hem zei wel maar beschikbaar vanaf februari.
Dus mensen die zin hebbe om mee te werken, voeg u eigen toe aant lijstje en som ff u kennis op.
BETA site development
---------------------
deefje (php/mysql/flash, grafisch minder)
Greetz
deefje |
|
|
| Jasperovitsj |
Iedereen is maar bezig over profielen en den helen bataklan, maar hoeveel mensen gaan er effectief een fatsoenlijk profiel aanmaken? Nu al vult de helft dit kleine profiel op TA niet in, hoeveel zullen er dan nog de moeite nemen om een uitgebreider profiel met meer persoonlijke informatie, foto's en al de rest in te vullen? Tis maar een bedenking hé :)
En als ik het goed begrepen heb willen jullie een beetje een website maken zoals partyflock, maar dan exclusief voor Beta's? |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Nu al vult de helft dit kleine profiel op TA niet in |
Awel omdat het te beperkt is he :p
Degenen die het willen vullen dat in, de rest ni he, zo komt ge toch wa meer te weten van mekaar. En 't is ni alleen die profielen maar ook allerlei dingen die reeds gezegd zijn. Een chat of zo zou ik wel helemaal niet doen, dan is idd kans dat het forum wat minder bezocht wordt, maar voor alle andere informatie is het toch nuttig om een centraal plekje op het internet te hebben waar je alles ivm met de BETA's, evenementen, media, uitgaan etc kan opzoeken.
edit:
BETA site development
---------------------
deefje (php/mysql/flash, grafisch minder)
Bl@ckOut (php/mysql en uiteraard html en css, grafisch ben ik een ramp)
Maar liefst zou ik een voldoende groot groepje hebben, want zoiets is best wel wat werk. |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
een centraal plekje op het internet te hebben waar je alles ivm met de BETA's, evenementen, media, uitgaan etc kan opzoeken.
|
Zo een verzamelplaats voor de underground, gelijk raves :eek: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Iedereen is maar bezig over profielen en den helen bataklan, maar hoeveel mensen gaan er effectief een fatsoenlijk profiel aanmaken? Nu al vult de helft dit kleine profiel op TA niet in, hoeveel zullen er dan nog de moeite nemen om een uitgebreider profiel met meer persoonlijke informatie, foto's en al de rest in te vullen? Tis maar een bedenking hé :)
|
+1 :o |
|
|
|
|