|
[DVD Release] Armin Only (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| jp |
Zonde. Maar goed ik denk dat het grote publiek niet zit te wachten op een intergrale registratie. Die zien Armin Only en willen zijn tracks horen/zien :)
PS: waar blijft de Qlimax DVD? Hopelijk verpesten ze die ook niet :nervous: |
|
|
| Muppy |
| ed up dit zeg...dan is zelfs de tiesto dvd nog beter volgens mij!:whip: :whip: :whip: |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Muppy
ed up dit zeg...dan is zelfs de tiesto dvd nog beter volgens mij!:whip: :whip: :whip: |
Nu ga je te ver :toothless |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by jp
Nu ga je te ver :toothless |
kom dan!:disbelief |
|
|
| jp |
| Poependrecht is maar een uurtje rijden hoor :whip: |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by jp
Poependrecht is maar een uurtje rijden hoor :whip: |
Rij dan eerst ff om langs Grunn! Goan we vette roadtrip moak'n ja, mijong!!!!!!
woot. |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by jp
Poependrecht is maar een uurtje rijden hoor :whip: |
ik zeg toch: kom dan:D
drinken we samen ff biertje;) |
|
|
| jp |
| Geen bier door de week :( |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
:rolleyes:
je mag geen commentaar meer hebben wat anders heb je een kleine pik, ben je jaloers omdat anderen wel succes hebben of je bent gewoon een prog/techno/trancehoer (verschilt per topic)
Het is een discussieforum, geen fanboard... :rolleyes: |
lol, nee maar een trance topic wordt per definitie altijd een afzeik topic hier. Daarom het ietwat sarcastische reply van mij.
Relax knul ;) |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by jp
Geen bier door de week :( |
een snuifje dan?:D |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by jp
Geen bier door de week :( |
een snuifje dan?:D |
|
|
|
|