|
[DVD Release] Armin Only (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Maandag tm vrijdag alleen spuiten |
|
|
| Muppy |
| ow dat heb ik hier niet liggen...:( |
|
|
| Stephan B |
| Zo....teleurstellende tracklist. Deze hoef ik iig niet te zien. Vond t feest zelf ook niet denderend ofzo. |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by Stephan B
Zo....teleurstellende tracklist. Deze hoef ik iig niet te zien. Vond t feest zelf ook niet denderend ofzo. |
Armin is overrated....:whip: |
|
|
| Muppy |
| Vind het aantal tracks erg weinig, en ook de tracks van anderen zijn op 1 hand te tellen...gemiste kans dus!:nervous: |
|
|
| ambs |
armin vertelde mij dat ze veel mensen niet mee wouden werken.... dus kon hij heel veel van de tracks niet krijgen... hij wou eigenlijk een deel van zn set gewoon op de dvd maar dat kon dus niet wat hij kon een heleboel tracks niet krijgen en daardoor viel dat plan in het water....
Ik denk dat ze bij armada daarom maar besloten dat als de meeste tracks gewoon armin tracks zijn, dan hebben ze dat gedonder niet. wel een beetje jammer |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by ambs
armin vertelde mij dat ze veel mensen niet mee wouden werken.... dus kon hij heel veel van de tracks niet krijgen... hij wou eigenlijk een deel van zn set gewoon op de dvd maar dat kon dus niet wat hij kon een heleboel tracks niet krijgen en daardoor viel dat plan in het water....
Ik denk dat ze bij armada daarom maar besloten dat als de meeste tracks gewoon armin tracks zijn, dan hebben ze dat gedonder niet. wel een beetje jammer |
hmmm dan vindik het wel logisch dat ze deze keuze gemaakt hebben. Maar blijft wel jammer:o |
|
|
| moogwai |
| Tracklist is teleurstellend idd. Deze ga ik niet kopen, hopelijk valt deze nog ergens te winnen. |
|
|
| Mindphaser |
| idd beetje jammer.. had het toch wel leuk gevonden een paar uurtjes van die nacht terug te zien.. |
|
|
| DJ Sid |
| we were burned with desire, but he left us in the rain... :/ |
|
|
| Loraine |
| ik hou het wel bij de herinnering ! :thepirate |
|
|
| Muppy |
| Iemand die hem al gekocht heeft?:o |
|
|
|
|