|
God Jul!
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| Tänkte bara önska er alla en god jul :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
GOD JUL på er alla !
Kul att du kunde kika förbi lite Johan :gsmile:
Julfest på Monday Bar på juldagen då ! :gsmile: |
|
|
| Laszlo |
God Jul.. :)
Och grattis på min födelsedag...om två dagar :) |
|
|
| jofawe |
God jul på er galningar också!
Själv har jag inga som helst julkänslor .. alls!
men det ordnar väl sig!
å grattis laszlo =) |
|
|
| benni |
God jul! hoppas alla har det så trevligt.. jag har fortfarande inte köpt alla julklappar som jag behöver så att jag känner inga jul förrän det är avgjort :whip:
och grattis till laszlo |
|
|
| Gate 42 |
| God jul och skål! |
|
|
| zoric |
God Joool SWE-TA :D
Grattis i förskott Laszlo! |
|
|
| Jeremy H |
| Gooood jul allihopa! :) |
|
|
| Braxen |
God Jul !!1 :)
Å grattis Laz |
|
|
| SWE_TRANCE |
| Happy Hol(l)idays =) |
|
|
|
|