|
NLTA Bodycount! (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| AirPole |
| Kom op NLTA oldskool. Show yourself :eyespop: |
|
|
| arjoderoon |
ik kom hier ook nog weleens zo nu en dan..
feestjes bezoeken deed ik sowieso al bijna niet, luisteren des te meer.. |
|
|
| Subsonik |
| Ik kom hier elke twee jaar kijken of het nog bestaat. En elke keer verbaas ik me weer dat heel dit forum nog steeds hetzelfde eruit ziet. |
|
|
| arjoderoon |
| nou he! een facelift had het wel kunnen gebruiken. Maar aan de andere kant heeft het ook wel wat. |
|
|
| Trance-M |
01. eieregooie
02. Unique2701
03. Franzelare
04. Chicane
05. MaGiK54
06. ambs
07. TranceFool
08. jp
09. bartez
10. siesta
11. kolkiewolkie
12. Tom Lont
13. moogwai
14. *Zzandirt*
15. Mindphaser
16. HardKiller
17. Muppy
18. Muppet
19. dj pdv
20. Djeebie
21. Original
22. Subsonik
23. @win
24. Loraine
25. Teknikol
26. Airpole
27. Cosmic
28. Basvh
29. Bailey
30. The Freezzz
31. MennoB
32. New wave
33. Rubenderonde
34. DJRV
35. Donna
36. Magrec
37. Asperge
38. WebmaN
39. Disney
40. Tango
41. eXos
42. Creamfields23
43. M_Peror
44. DJ_Spare
45. Roger
46. Magicbas
47. Matthijs
48. Robin
49. Jay M
50. Remy D
51. Frenkieee
52. 303
53. raoel
54. djdavid
55. PCP2017
56. Cyberjoi
57. Drpeer_holland
58. Abbex
59. Ouwe Dwaas
60. Ben_Lei
61. dancetherapy
62. Hitman
63. SnuggLe?
64. Robert
65. djxtension
66. MagicImpuls
67. HBtje
68. ThaMaestro
69. massive84
70. TranceManiac
71. Fray Dee
72. Phortje
73. Smirnoff
74. websley
75. John
76. Dr Oetker
77. BlueVision
78. Transara
79. Eye-Riz
80. Spliph
81. TimeportE (kuch, onder het stof vandaan!)
82. Sandman (Still alive and kicking )
83. Dazzle
84. Snitz
85. (de echte) Massive
86. Teal'k
87. Botol & Cebok
88. Arj1o1
89. Frankisback
90. Fkwebeman
91. Flipper01
92. Pedro Sombra (kruipt tevoorschijn)
93. DJ_Internal
94. Sho0ter
95. LeonB
96. halexander837 (Ameri- not anymore)NED er land
97. Theran
98. Takkra
99. Mr Marcellos
100. mr.marcello CHECK!
101. DJ Bazz
102. Total WooT
103. Geoffb3 (TOTA)
104. klm21
105. Mellowman
106. Opti
107. Trance-M
Beter laat dan nooit. |
|
|
| NewWave2 |
| Bestaat deze site nog steeds?:D |
|
|
| arjoderoon |
Ja. :-)
Maar of het erg levendig is...dat is iets anders. |
|
|
| Trance-M |
| Even het Holland forum naar 2016 teleporteren...bzzzz |
|
|
| jp |
| Was het maar weer 15 jaar geleden |
|
|
|
|