return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 
NLTA Bodycount! (pg. 13)
View this Thread in Original format
Trance-M
Of 20..
AirPole
Beste wensen nog inderdaad :wtf:
jp
Trance is dood :(
AirPole
Ja, al vanaf 2005 ongeveer he :confused:
Loraine
quote:
Originally posted by AirPole
Ja, al vanaf 2005 ongeveer he :confused:


Nou luchtpaal 2005 is wel een vroege deaud hoor.... de hoogtij dagen waren toen wel al voorbij maar toen waren er nog wel leuke Intuition events en flink nog wat aardige releases.. eerder 2010 zou ik zeggen :toothless
Trance-M
quote:
Originally posted by Loraine
flink nog wat aardige releases.. eerder 2010 zou ik zeggen :toothless


Ik houd het anders niet meer bij met luisteren, zie dagelijks weer nieuwe producers verschijnen. Is wel voornamelijk Uplifting en Progressive.
basvh
Grappig dit.....

Kwam laatst nog een gedeelte van de harde TA kern tegen in de gashouder.
magrec
:cool::tongue3:eyespop:op Awake?
2 weken geleden met Theseus, Optimus, Snuggle en proxilala nog naar Hernan Cattaneo geweest @ woodstock. Na al die jaren nog steeds :cool: moeten ons alleen iets meer gedragen :toothless:cool::cool:

en Cattaneo die hale bopp als afsluiter dropt
Fkwebeman
Sow.. wachtwoord in 1x goed.

Dit waren de tijden mannen.. nog altijd janken als ik de LP van Silence (Tiesto mix) hier aan de muur zie hangen.

Tegenwoordig te druk met volwassen doen en af en toe een techno/techhouse feestje lokaal. :eyespop:
basvh
quote:
Originally posted by magrec
:cool::tongue3:eyespop:op Awake?



ja echt vrolijk werd ik er ook niet van tussen de pubers op awake. Maar ja gezellige avond. Oude jongens krentenbrood.

Helaas Dekmantel dit jaar aan mij voorbij moeten laten gaan. Wel vol gas op Zeezout festival. Dj Harvey :crazy::crazy::crazy::crazy:

Fkwebeman
HOI! :D
jp
44 en still alive
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 
Privacy Statement