|
יום חמישי הזה - ליין חדש ומועדון חדש (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Koby
אני יודע לקרוא..השאלה אם באמת הכניסה מיועדת לבני 22+ או שהם רוצים קהל בגיל הזה אבל יכניסו אנשים בכל הגיליים... |
נו מה נראה לך?
+ברור שיכניסו אנשים 18
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
העיקר שיהיה בנות.. |
חח תלך כבר לאומן התלאביבי תהנה יותר
| quote: | Originally posted by DjChook
תראה לדעתי ליין חדש מתיימר לגיל, אבל לא בטוח שיעמוד בו
מצד שני, אם תגיע למסיבה ותראה שריק, אבל יכניסו אותך
אז זה דילמה, כי אולי מכניסים כי ריק, או מכניסים כי הגיל היה אזהרה ולא עובדה...
בכל מקרה אומרים doors open כי זה דלתות נפתחות ולא open doors
פותחים דלתות |
כמו שאמרת..הם מצפים שיבואו רק 22+ ואם הם יראו שהגיעו 800 איש בגיל 22+ הם יכניסו רק אותם
אבל זה לא נראה לי המצב
+אז יכניסו 18
וכן חחח
doors open.. |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
אני מתכנן לקפוץ
ליין של טראנס זה דבר טוב ואם ניתן אז חובה לפרגן!
:gsmile: |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
למה לא לפתוח ליין.. שהוא רק בנותתתתת
אבל לא סתם בנות.. בנות כוסיותת מכל הגילאים ומכל המינים..
וכניסה רק לחברים בTA ומבינים בטראנס..
זה יעלה תאמא של הסצינה.. |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
למה לא לפתוח ליין.. שהוא רק בנותתתתת
אבל לא סתם בנות.. בנות כוסיותת מכל הגילאים ומכל המינים..
וכניסה רק לחברים בTA ומבינים בטראנס..
זה יעלה תאמא של הסצינה.. |
דקת הליכה מה
vortex
יש לך את מועדון מיוחד שאם תביא לבעליו מספיק כסף
הוא יוכל לספק בחורות יפות למסיבה!
:) |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Flotser
דקת הליכה מה
vortex
יש לך את מועדון מיוחד שאם תביא לבעליו מספיק כסף
הוא יוכל לספק בחורות יפות למסיבה!
:) |
ממש..
לשלם על בחורות.. פפחפחפחפחפחפח
יש גבול..
אני רוצה בחורה.. אבל לא להגזים..
זנות זה שפל המדרגה. |
|
|
| Koby |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
למה לא לפתוח ליין.. שהוא רק בנותתתתת
אבל לא סתם בנות.. בנות כוסיותת מכל הגילאים ומכל המינים..
וכניסה רק לחברים בTA ומבינים בטראנס..
זה יעלה תאמא של הסצינה.. |
לא נראה לי שזה יעבוד...מי ירצה לבוא למסיבה עם קהל בנות גדול ויפה?(עקיצה למפיקים שלא עובדים על יחצנות הליין ולא מביאים קהל..בעיקר קהל בנות..) |
|
|
| YoraY |
| סטיב אנג'לו? - זה לא האוס? האוס האוס לא סתם..... |
|
|
| YoraY |
וואלה עושה רושם טוב.....
100% תמיכה
לאדע מה איתכם.....
רציתם סצנה? - מה יותר מזה בתור התחלה.. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by YoraY
וואלה עושה רושם טוב.....
100% תמיכה
לאדע מה איתכם.....
רציתם סצנה? - מה יותר מזה בתור התחלה.. |
זה לא רע וזה אף מעניין מאוד
אני מאחל בהצלחה לאנשים שמאחורי זה והייתי שמח לראות ולשמוע מה הם מתכננים למסיבה שאמורה להתרחש השבוע |
|
|
| YoraY |
| ולרגע חשבתי שאני היחידי שער בשעות הזויות כאלה.. :D |
|
|
| barbur |
שלום לכל אנשי האפליפטינג, המלודיה והאלקטרוניקה,
It's party time.
לאחר ארבעה חודשים שהתכנית רזידאנס עם דיג'יי איי-מאן (ברוך עינב) משודרת בתחנת הרדיו האינטרנטית רדי-יו וכמה חודשים, שהתכנית נייטשיפט עם נובל-וואן (ניר בן עמי) משודרת ב-אי.טי.אן, החלטנו שהגיע הזמן לתת לקהל האיכותי בישראל ליהנות מהמוזיקה הזאת, שנדיר למצוא במועדונים ברחבי הארץ, במסיבה חד פעמית, שאם תצליח תהפוך לליין קבוע לכל אוהבי המוזיקה האלקטרונית בכלל והקלאב-טראנס בפרט.
נושא הגילאים אתגר אותנו היות ויש קהל בטווח גילאים רחב, שצמא לסגנון המוזיקה הזה, אז החלטנו לסמוך על האינטליגנציה של הקהל שלנו, שיבין לבד שאם כתוב 22+ זה אומר, שגם מישהו שעבר קצת את גיל ה-30 יכול למצוא אצלנו פינה חמה ו-אופן דורז... וגם אי אפשר להתעלם מהקהל הצעיר יותר, שמוסיף צבע לכל מסיבה ולגבי הבנות אין מה לדאוג בלשון המעטה. יגיעו מספיק אנשים בע"ה, שיגרמו להמשכיות המסיבות האלה.
אני מניח שחלק מכם לא שמע על הדיג'ייז או כמה מאלה שמתקלטים במסיבה, אז במיוחד עבורכם הנה כמה קישורים להורדת הסטים שלהם:
Baruch Einav
Nir Ben-Ami
תמיד יש כמה מסיבות והפקות מצוינות ואפשרויות בחירה רבות, במיוחד בחגים וטוב שכך. ככה כל אחד יכול ללכת למסיבה, שהכי מתאימה לסגנון ולגיל שלו וליהנות בצורה מקסימאלית ולכן אני מאחל לכל מי שיוצא לחגוג ביום ובמהלך כל החג הזה הנאה מרובה וכדי להמחיש לכם שיש בסיס מאחורי השם טריל-לאב החלטנו לצ'פר את כל הגולשים כאן וכל אחד שיאמר בכניסה "גם אני גולש בטראנס אדיקט" יקבל שובר נוסף של שתייה חינם בנוסף לזה, שכלול במחיר הכניסה. פעמיים כי טוב :-)
הנה כל הפרטים:
שם המסיבה: ThriLLove
מוזיקה: Club-Trance, Uplifting, Melodic, Euphoric, Tech & Hard Trance, Progressive, House, Tech-House, Electro & Techno
דיג'ייז: NobleOne aka Nir Ben-Ami / DJ A-MAN aka Baruch Einav / DJ Avi Rivi
תאריך: יום חמישי, נר חמישי של חנוכה, 29.12.05
פתיחת דלתות: 23:00
מועדון: VORTEX
כתובת: בן אביגדור 4 ת"א (חוצה את רח' המסגר)
גילאים: +22
מחיר: 50 ש"ח כולל משקה ראשון חינם
היו שלום, שאו ברכה וחג חנוכה שמח :toocool: |
|
|
| m0sh |
נו אני רואה בסוף פתחתם מועדון והכל טוב
שיהיה בהצלחה...
ניר יש לנו דיבור |
|
|
|
|