|
יום חמישי הזה - ליין חדש ומועדון חדש (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| quote: | Originally posted by barbur
גילאים: בנות +18 / בנים +22
היו שלום, שאו ברכה וחג חנוכה שמח :toocool: |
זה עוד לא ראיתי =] אבל טוב לדעת
חג חנוכה שמח. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by barbur
גילאים: בנות +18 / בנים +22 |
מזה מסיבת פדופילים?!
די עם הפוזות האלה בנים 22+ נו בכבודשך
אני בא עם ת"ז שנת 86 אני נכנס אז חלאססססס
אפילו בש.ג. בבסיס שלי יותר קשה לעבור מבמסיבות האלה נו
נכנס עם תג של גבעתי ורישיון במקום חוגר פחח |
|
|
| barbur |
אחי, תזרום עם העניין המרכזי ואל תיתפס לקטנות, תרתי משמע ;-)
וכמו בלוגו, תרכז את כל האנרגיה שלך לחשיבה חיובית ובע"ה הכל יהיה בסדר :-) |
|
|
| Glenn-Holmes |
קודם כל... לא יזיק קצת סדר בסלט הסגנונות שציינת שם
דבר שני
אני לא יגיב כי שחר יגיד שאני מנסה שוב להראות שאני מנסה תמיד להגיד איך אני משיג תמוזיקה שלי....אבל אתם הולכים לעשות כסף מהליין הזה כשכולנו יודעים שלפחות אדון ברוך כבר הוכח כתומך של מוזיקה לא חוקית
זה העתיד של הסצינה בארץ?
לתקלט זה קצת יותר מלהוריד כמה קטעים באינטרנט ...
ואני מקווה שאם לא עכשיו אז לפחות בעתיד זה יחלחל לכם... |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
יאפ..
רואים אותך שם ירון?
(אם יהיה אפשרי למצוא מישהו שם..) |
כמובן
אני צריך רק לדאוג לי לכרטיס :cool:
בכל מקרה שיהיה לכם הרבה בהצלחה עם המסיבה שלכם ! |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
קודם כל... לא יזיק קצת סדר בסלט הסגנונות שציינת שם
דבר שני
אני לא יגיב כי שחר יגיד שאני מנסה שוב להראות שאני מנסה תמיד להגיד איך אני משיג תמוזיקה שלי....אבל אתם הולכים לעשות כסף מהליין הזה כשכולנו יודעים שלפחות אדון ברוך כבר הוכח כתומך של מוזיקה לא חוקית
זה העתיד של הסצינה בארץ?
לתקלט זה קצת יותר מלהוריד כמה קטעים באינטרנט ...
ואני מקווה שאם לא עכשיו אז לפחות בעתיד זה יחלחל לכם... |
אחי בושה אם יהיה פה מועדון קבוע שינגן קלאב טראנס לא חוקי |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| אם אני אבוא לבוש כמו בחורה יכניסו אותי? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by barbur
אחי, תזרום עם העניין המרכזי ואל תיתפס לקטנות, תרתי משמע ;-)
וכמו בלוגו, תרכז את כל האנרגיה שלך לחשיבה חיובית ובע"ה הכל יהיה בסדר :-) |
אין לי כלום נגד המסיבה אנלא מתחרה בכם נשמה..
בהצלחה
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
דבר שני
אני לא יגיב כי שחר יגיד שאני מנסה שוב להראות שאני מנסה תמיד להגיד איך אני משיג תמוזיקה שלי....אבל אתם הולכים לעשות כסף מהליין הזה כשכולנו יודעים שלפחות אדון ברוך כבר הוכח כתומך של מוזיקה לא חוקית
|
תגיב חופשי זה זכותך
גם אני מסכים שעדיף לנגן מוזיקה חוקית
אבל נראה לי מיותר לכתוב עם זה כל פעם "יש כאן אנשים שקונים מוזיקה חוקית" זה איכשהו תמיד נראה בלי קשר לפוסט וממש הערה של המחבר..אבל אם זה עוזר לך להשיג תמטרה שינגנו מוזיקה חוקית אז למה לא... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by YoraY
מי הולך..? |
אני באומן ת"א |
|
|
| Glenn-Holmes |
נו אז מה הסיפור?
מודיעים על ליין חדש מועדון חדש אבל כמה ימים אחרי ולפחות כמה מילים על איך היה אפילו אי אפשר למצוא פה? |
|
|
| DjChook |
כנראה ש....
:rolleyes: |
|
|
|
|