return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
איזה די ג'יי הכי ריגש אותכם בהופעה חיה שהייתם נוכחים??
View this Thread in Original format
evolverx
מעניין לדעת מי מחבריי הפורום היקרים היה בהופעות של תקליטנים הגדולים באמת??

אני הייתי בטיאסטו,ארמין,בנג'מין בייטס,ג'והן גילן,פול ואן דייק

רשימה ממש עלובה!!אבל זה מה יש בארצנו הנבערת מוזקלית!!

מעניין אותי אם מישהו ראה בשר ודם את מרקוס שולץ,פרי אוניל,אנדי מור,וכאלה שהם בדרג הגבוה מבחינתי??
yaman
לצערי לא הייתי עדיין באף מסיבה של די ג'יי גדול...
באסהההההה
omergunr
עופר ניסים במצעד האהבה!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111
Segev
לצערי הייתי רק בהופעה של טיאסטו אז אין ממש מה להשוות..
Glenn-Holmes
אוקיי אז גם בארץ ובעיקר באיביזה כבר הייתי נוכח בכמה מסיבות שאני לא אשכח לעולם

1. מרקוס שולץ בטי אל וי מספר שעות לאחר הפיגוע ב-25.2.2005
אני חושב שכל משרוצה לספוג קצת מההתרגשות שלי באותו אירוע צריך לעשות חיפוש בפורום ולמצוא תטרד על המסיבה הזו...
מסיבה בסימן של לא לתת למחבלים מתועבים להרוס תחיים לאלה שעדיין בחיים - מרקוס לא תכנן לעלות בגלל הפיגוע אך מסע שכנועים מאחורי הקלעים של בעלי נקסט העלה אותו בסביבות 2 ורבע לכל תשואות הקהל בראשותי
הסט היה מהמם לדעתי ואני לא יכול לתאר לכם בכלל את רגעי האושר באותו ערב!
אומרים שהפעם הראשונה היא לפעמים הטובה ביותר רק בגלל שהיא המרגשת ביותר
אני לא רואה מסיבה בחיי שתצליח לרגש אותי ברמות כאלה אבל מי יודע....

2. Mauro Picotto Vs. Oliver Liebing @ Privilege Ibiza - 10/8/2005

המסיבה וההפתעה עבורי
זה היה ערב שכולו סימן שאלה עבור יצור שכמוני שטכנו היה נראה עבורו כמשהו שלא ממש מדבר אליו...
אז זהו...שזה כן!
פתח את הערב מרקו קארולה עם חימום מינימלי משהו ומהפנט
בשלב מסוים הכרתי מישהי עם חברה זונה שגרמה לי להפסיד ערב שאני לא ישכח בתחום המיני...אבל עזרה לי להרוויח ערב שאני לא ישכח בתחום המוזיקלי!
מאורו פיקוטו היה סוחף טכנו ללא פשרות שלא הצליח לתת לי בכלל לחשוב על הביאוס מהחברה הזונה שהחליטה ב-3 לפנות בוקר שבגלל שהיא לבד וחברה שלה איתי שתיהן הולכות באותו הרגע
פיקוטו היה רק החימום לליבינג המעולה שהיה רק במעט פחות טוב מפיקוטו לא שזה הופך את זה למאכזב ממש לא
שתיהם גם הפגינו קשר מדהים עם הקהל הרב סביבם (לפחות כמה אלפים) זרקו דיסקים לקהל פוסטרים גדולים ועוד מיני שטויות
אני לא תפסתי כלום...אבל נשארתי עם לילה שלא יישכח! אם יש לי המלצה חמה לכל אוהב מוזיקה אלקטרונית עם ראש פתוח ומצב רוח זה ללכת לערב עם אחד מהשתיים לפחות או שניהם ביחד אף יותר טוב!

3. Perry Oneil Opening Set At Armada Night, Amnesia, Ibiza 9/8/2005

רצית פרי אוניל קיבלת!
אז קודם כל סיפור משעשע...
אני מגיע לתחילת המסיבה ממש לפני שנפתח המועדון ושואל תשומר שם אם יש לו מושג אפ גם פרי אוניל מנגן בערב (כי היה פליירים עם השם שלו אבל בפוסטר הענק היה מצוין רק אוקנפולד וארמין)
בקיצור הוא אמר לי שהוא לא יודע אבל כשיגיע אחד מהאנשים של המועדון הוא יקרא לי ואני יוכל לשאול אותו)
אחרי איזה 10 דקות מגיע מישהו והשומר קורא לי אז אני שואל אותו תגיד לי יש לך אולי מושג אם פרי אוניל ינגן הלילה?
אז הוא עונה לי
"אני פרי אוניל"
תתארו לעצמכם איפה רציתי לקבור את עצמי מרוב בושה :D
בקיצור לעניין...באתי עם רף ציפיות מפרי אוניל וארמין וללא הרבה ציפיות מאוקנפולד...אוקנפולד תקלט בינוני אך הפתיע עם יציאות פרוג מעניינות ומוכרות מפעם לפעם (+ סאותרן סאן המעולה שתמיד כיף לשמוע במועדון בגרסה של טיאסטו)
ארמין סגר את הערב ועשה זאת בצורה בינונית ולא תמיד מרגשת כמו שהייתי מצפה שארמןי יהיה
פרי אוניל עם כל הציפיולת ממנו היה השוס של הערב עבורי
מיקסוס מושלם
בנייה איטית ומתונה של הסט שהכניסה את האנשים בצורה מעולה לסט של אוקי בסביבות שעה 2
וגם כמובן איך אפשר בלי הקטע של השנה עבורי שאז שמעתי אותו אולי פעם שלישית בלבד...נאמב
כן ידידי שמעתי את נאמב במסיבה
וזה היה אדיר
כל הסט היה אדיר
המון קטעים לא מוכרים אבל כל קטע היה במקום
חבל לי על רוב הקהל שפספס לפחות חצי מהסט שלו כשהוא ניגן למועדון עם מאות בודדות של אנשים בתחילת הערב...
Sm0keMachine
הדיג'יי שהכי ריגש אותי היה ארמין האחד והיחיד
במסיבה של נקסט ביום העצמאות 2004 בפארק הירקון..
אני לא ישכח כשהוא ניגן את הקטע
Super8 - Alba
שעד אז לא התלהבתי ממנו כ"כ..
כששמעתי את הברייקדאון קיבלתי צמרמורות..
ומאז אני עדיין שומע אותו לפעמים ונזכר ברגעים האלה :)
וגם שם שמעתי לראשונה את
whiteroom - whiteroom
ואני זוכר עדיין את התגובה המטורפת של הקהל לצלילים של הטרק המדהים הזה.....

עוד דיג'יי שריגש היה אנטוני פאפה במסיבה בחוות היען ב2003
כשהוא ניגן את
u2 - staring at the sun
מול קהל של אלפי אנשים וכולם הושיטו ידיים לאוויר..
זה היה רגע בלתי נשכח....:eyespop:

עוד מסיבה מטורפת שאני לא ישכח בחיים:
איאן סמאג' באומן 17 בת"א לפני בערך חודשיים..
אחרי חימום טק-האוס רגוע של סהר זנגילויץ' הוא עלה ב2:30..
הקהל לא היה מוכן ופתאום משום מקום התחיל להצליף באלקטרו מתכתי חזק
Like Eating Glass (Blackstrobe Remix)
הקטע הזה שאיתו הוא פתח העיף את המועדון..
קשה להסביר איך הוא נשמע בכזאת מסיבה אבל זה היה פשוט מטורף :D

בכל מקרה לא שמעתי הרבה דיג'יים תותחים של טראנס, גם בגלל שזהו לא הסיגנון מוזיקה האהוב עלי ביותר..
אבל אני בטוח שבעתיד אני ישמע..בעיקר בזכות זה שאני יטוס לאיביזה באוגוסט הבא
:haha:
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
בכל מקרה לא שמעתי הרבה דיג'יים תותחים של טראנס, גם בגלל שזהו לא הסיגנון מוזיקה האהוב עלי ביותר..
אבל אני בטוח שבעתיד אני ישמע..בעיקר בזכות זה שאני יטוס לאיביזה באוגוסט הבא
:haha:


איביזה זה אול אבאוט האוס מיוזיק בייבי...
תצטרך לרצות מאוד ולהתאמץ מאוד כדי לשמוע שם טראנס...
Segev
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אוקיי אז גם בארץ ובעיקר באיביזה כבר הייתי נוכח בכמה מסיבות שאני לא אשכח לעולם

1. מרקוס שולץ בטי אל וי מספר שעות לאחר הפיגוע ב-25.2.2005
אני חושב שכל משרוצה לספוג קצת מההתרגשות שלי באותו אירוע צריך לעשות חיפוש בפורום ולמצוא תטרד על המסיבה הזו...
מסיבה בסימן של לא לתת למחבלים מתועבים להרוס תחיים לאלה שעדיין בחיים - מרקוס לא תכנן לעלות בגלל הפיגוע אך מסע שכנועים מאחורי הקלעים של בעלי נקסט העלה אותו בסביבות 2 ורבע לכל תשואות הקהל בראשותי
הסט היה מהמם לדעתי ואני לא יכול לתאר לכם בכלל את רגעי האושר באותו ערב!
אומרים שהפעם הראשונה היא לפעמים הטובה ביותר רק בגלל שהיא המרגשת ביותר
אני לא רואה מסיבה בחיי שתצליח לרגש אותי ברמות כאלה אבל מי יודע....

2. Mauro Picotto Vs. Oliver Liebing @ Privilege Ibiza - 10/8/2005

המסיבה וההפתעה עבורי
זה היה ערב שכולו סימן שאלה עבור יצור שכמוני שטכנו היה נראה עבורו כמשהו שלא ממש מדבר אליו...
אז זהו...שזה כן!
פתח את הערב מרקו קארולה עם חימום מינימלי משהו ומהפנט
בשלב מסוים הכרתי מישהי עם חברה זונה שגרמה לי להפסיד ערב שאני לא ישכח בתחום המיני...אבל עזרה לי להרוויח ערב שאני לא ישכח בתחום המוזיקלי!
מאורו פיקוטו היה סוחף טכנו ללא פשרות שלא הצליח לתת לי בכלל לחשוב על הביאוס מהחברה הזונה שהחליטה ב-3 לפנות בוקר שבגלל שהיא לבד וחברה שלה איתי שתיהן הולכות באותו הרגע
פיקוטו היה רק החימום לליבינג המעולה שהיה רק במעט פחות טוב מפיקוטו לא שזה הופך את זה למאכזב ממש לא
שתיהם גם הפגינו קשר מדהים עם הקהל הרב סביבם (לפחות כמה אלפים) זרקו דיסקים לקהל פוסטרים גדולים ועוד מיני שטויות
אני לא תפסתי כלום...אבל נשארתי עם לילה שלא יישכח! אם יש לי המלצה חמה לכל אוהב מוזיקה אלקטרונית עם ראש פתוח ומצב רוח זה ללכת לערב עם אחד מהשתיים לפחות או שניהם ביחד אף יותר טוב!

3. Perry Oneil Opening Set At Armada Night, Amnesia, Ibiza 9/8/2005

רצית פרי אוניל קיבלת!
אז קודם כל סיפור משעשע...
אני מגיע לתחילת המסיבה ממש לפני שנפתח המועדון ושואל תשומר שם אם יש לו מושג אפ גם פרי אוניל מנגן בערב (כי היה פליירים עם השם שלו אבל בפוסטר הענק היה מצוין רק אוקנפולד וארמין)
בקיצור הוא אמר לי שהוא לא יודע אבל כשיגיע אחד מהאנשים של המועדון הוא יקרא לי ואני יוכל לשאול אותו)
אחרי איזה 10 דקות מגיע מישהו והשומר קורא לי אז אני שואל אותו תגיד לי יש לך אולי מושג אם פרי אוניל ינגן הלילה?
אז הוא עונה לי
"אני פרי אוניל"
תתארו לעצמכם איפה רציתי לקבור את עצמי מרוב בושה :D
בקיצור לעניין...באתי עם רף ציפיות מפרי אוניל וארמין וללא הרבה ציפיות מאוקנפולד...אוקנפולד תקלט בינוני אך הפתיע עם יציאות פרוג מעניינות ומוכרות מפעם לפעם (+ סאותרן סאן המעולה שתמיד כיף לשמוע במועדון בגרסה של טיאסטו)
ארמין סגר את הערב ועשה זאת בצורה בינונית ולא תמיד מרגשת כמו שהייתי מצפה שארמןי יהיה
פרי אוניל עם כל הציפיולת ממנו היה השוס של הערב עבורי
מיקסוס מושלם
בנייה איטית ומתונה של הסט שהכניסה את האנשים בצורה מעולה לסט של אוקי בסביבות שעה 2
וגם כמובן איך אפשר בלי הקטע של השנה עבורי שאז שמעתי אותו אולי פעם שלישית בלבד...נאמב
כן ידידי שמעתי את נאמב במסיבה
וזה היה אדיר
כל הסט היה אדיר
המון קטעים לא מוכרים אבל כל קטע היה במקום
חבל לי על רוב הקהל שפספס לפחות חצי מהסט שלו כשהוא ניגן למועדון עם מאות בודדות של אנשים בתחילת הערב...


בונא גרמת לי לקנא בך עכשיו אני יותר מתמיד לא רוצה להתגייס אלה לטוס לאיביזה :D
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
איביזה זה אול אבאוט האוס מיוזיק בייבי...
תצטרך לרצות מאוד ולהתאמץ מאוד כדי לשמוע שם טראנס...


טוב אם לפחות יצא לי לשמוע את אבוב אנד ביונד או ארמין אני יהיה מבסוט.. :)
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
טוב אם לפחות יצא לי לשמוע את אבוב אנד ביונד או ארמין אני יהיה מבסוט.. :)


ארמין התנגש השנה עם הליין של קוקס...אני מקווה בשבילך שבקיץ הקרוב לא תהיה לך דילמה גדולה בנושא הזה..
אבאב אנד ביונד בטח יהיו בסופ"ש של רדיו 1 כמו שהיה השנה אז סביר להניח שתוכל לתפוס אותם מאחר וזה ה-אירוע שלא יהיו לא מתחרים (רק לשם השוואה השנה באירוע המרכזי בליל שבת בספייס הופיעו אריק מורילו פיט טונג גאדג גולס גון אוביר אבאב אנד ביונד ניק פאנצ'יולי דיפ דיש ולפחות עוד כמה שמות חמים שברחו לי מהראש!!)

Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
ארמין התנגש השנה עם הליין של קוקס...אני מקווה בשבילך שבקיץ הקרוב לא תהיה לך דילמה גדולה בנושא הזה..
אבאב אנד ביונד בטח יהיו בסופ"ש של רדיו 1 כמו שהיה השנה אז סביר להניח שתוכל לתפוס אותם מאחר וזה ה-אירוע שלא יהיו לא מתחרים (רק לשם השוואה השנה באירוע המרכזי בליל שבת בספייס הופיעו אריק מורילו פיט טונג גאדג גולס גון אוביר אבאב אנד ביונד ניק פאנצ'יולי דיפ דיש ולפחות עוד כמה שמות חמים שברחו לי מהראש!!)


כן חובה לדעתי לטוס בזמן של הרדיו 1 וויקאנד...
למרות שקצת התאכזבתי מכמה סטים ששמעתי משם..למשל מדיפ דיש שניגנו לדעתי רק פלורפילרס, או במילים אחרות - להיטים ..

....אבל ניק פאצ'ולי :eyes:
ROBERTO
הכי הכי מרגש הייתה אסטריד לסט של שעתיים בטי אל וי...

אחת המסיבות הטובות ביותר שהייתי בחיים שלי...

היא פתחה עם אס דה ראש קומסס ברמיקס של ארמין...

המשיכה עם לייק א ווטרפל ופתאום כבר היה לופס אנד פינג רילואדד אחח איזו אישה...איזה מיקסוס...איזה אנרגיות היו במסיבה הזו אלוהים...

אחת הגדולות אני חייב לציין...

הייתי גם פעמיים עם טיאסטו המניאק...

עוד פעם עם מייק פוש המלך!!!

עוד פעם עם דאזגל שהוא לא כזה מוכר אבל הוא מעולה...

והשנה אני בטראנס אנרגי ואני מתרגש מאוד חח
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement