|
No more Release (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| basvh |
| die brunnete op de cover van deze maand is toch echt wel :eyespop: :tongue3 :crazy: :tongue2 :eyes: :eyes: :eek: |
|
|
| jp |
Release Magazine gesaneerd: hoofdredacteur en redactieleden ontslagen
Het gerucht dat Release Magazine van ID&T op zou houden te bestaan blijkt onjuist te zijn. ID&T heeft besloten dat de redactie drastisch moet inkrimpen.
Daarom zijn hoofdredacteur Mick Boskamp en een aantal redactieleden ontslagen. De beslissing viel een paar dagen na Innercity, nadat de tegenvallende jaarcijfers van het bedrijf werden gepresenteerd.
Michel de Winter, directeur van ID&T's mediatak, zegt dat de beslissing dan ook voornamelijk uit financiële overwegingen is genomen. "Er moest gesaneerd worden. We hadden zes à zeven man op kantoor zitten. Dat moesten er minder worden", legt hij uit. Ook wil De Winter een nieuwe koers varen met het tijdschrift. "Release moet veel meer een uitgaansblad worden. We willen dan ook jongere mensen gaan aannemen." Bovendien zal het bedrijf de aandelen voor honderd procent in handen nemen, in plaats van de huidige tachtig.
"De beslissing kwam als een donderslag bij heldere hemel", vertelde Boskamp in een interview met Partyscene.nl. Er waren volgens hem geen enkele tekenen van een aankomende sanering. Na vijftien jaar hoofdredacteur bij Playboy te zijn geweest werd hij door ID&T gevraagd de Release-redactie te gaan leiden. Dat hij zo snel al weer aan de kant wordt gezet, vindt hij moeilijk te behapstukken. Op aanraden van zijn advocaat onthoudt de ontslagen hoofdredacteur zich verder van commentaar. Meer wil hij vooralsnog niet kwijt over de sanering. De andere redactieleden zwijgen ook liever.
De februari-editie van Release Magazine zal niet uitkomen. Maar in maart moet de vernieuwde Release wat De Winter betreft in de schappen komen liggen.
Bron: www.3voor12.nl
*zucht* |
|
|
| @win |
| Nou ik wacht het nog even af... Als het echt een leuk blad wordt zonder die verhalen over ufo's dan blijf ik msischien wel abonnee... |
|
|
| Muppy |
| We wachten af wat het word...maarreuh dat februarinummer gaat niet door. krijg ik nu een gratis kaartje voor Trance Energy ofzo?:D |
|
|
| ahp2002 |
| dance-tunes.com is ook weg uit het id&t pand... veel veranderingen. |
|
|
| Stephan B |
| Gaat nie lekker daaro volgens mij bij ID&T op t moment ofwel:p |
|
|
| franzelare |
| polletje openen over wanneer ze helemaal ten onder zijn? |
|
|
| jp |
| Het zijn waarschijnlijk allemaal kleine (plof) B.V.'s dus zo'n vaart zal het met ID&T zelf niet lopen. Zolang TE, Sensation en Mysteryland blijven bestaan zal het met de inkomsten wel goed zitten. |
|
|
| New Wave |
2001 was het ook al feest bij ID$T.
Zat bij mijn oude werkgever op kantoor toen opeens iemand van ID$T zwaar aangeslagen binnen kwam wandelen. "ik ben er uit gesodemieterd, 1 op de 3 mensen ligt er uit". Was de persoon die de leiding over de compiled cd's had. Het is dus niet nieuw dat ID%T al jarenlang aan het knokken is tegen de rode cijfers. Naar verwachting zullen ze veel stagaires gaan aannemen. lekker goedkoop en journalistiek-studenten staat te trappelen om journalistiek te bedrijven en zeker als het om het uitgaansleven gaat.
Ik geef ze nog een paar jaar. |
|
|
| jp |
| Mag ik ook eens in je glazen bol koekeloeren? |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Mag ik ook eens in je glazen bol koekeloeren? |
Moet je hem eerst uit me poepertje halen. |
|