|
Steve Angello @ Haoman 17 Anyone? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
כן טוב בקיצור נתראה עוד כמה שעות :D
תשתדל לשמור על טיפה סחיות |
|
|
| m0sh |
טוב אז ככה
היה פשוט מדהים!
עזבו אותי מטייסטו ,ואן דייק,ארמין,קורסטן וכל החרטא
אין על אנג'לו
הוא פשוט היה מושלם!
הכרתי כמעט את כל השירים וזה היה בדיוק מה שרציתי לשמוע ובדיוק מה שאני גם מתקלט
אני גם שמח שהכרתי את הרוב כי לא פיספתי הרבה כנראה
פשוט מסיבה אדירה והרבה זמן לא נהנתי ככה...
ועוד משהו...עד מתי הוא תיקלט
הייתי צריך ללכת ב5 בגלל חבר שלי
הוא נשאר יותר מאוחר? כי נראה לי הלכתי בשיר האחרון |
|
|
| Sm0keMachine |
סטיב אנג'לו ניגן סט טיפוסי שלו עמוס בלהיטי האלקטרו האוס של השנה.. קטעים ערוכים בקפידה.. הוא פשוט הולך על בטוח כנראה..
האמת הוא לא חידש לי כלום, אבל היה כייף ביותר..
גם בזכות זה שהיו במסיבה הרבה חברים ואנשים שאני מכיר...
עדיין יש לי חיוך מרוח על הפנים :)
מוש איפה היית אגב? אני מסתובב הרבה ולא ראיתי אותך חוץ מבהתחלה?
המסיבה נגמרה בסביבות 5:30 למיטב זכרוני...
לדעתי יכלו להמשיך את המסיבה עוד איזה 4 שעות בכיף, כי הרחבה עדיין הייתה עמוסה בקהל של שיכורים/דלוקים ;)
טוב אז נתראה בארמין עוד חודש?
(אופס חשפתי את הסקופ של אילן) :wtf: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
טוב אז נתראה בארמין עוד חודש?
(אופס חשפתי את הסקופ של אילן) :wtf: |
ארמין באאא??????..
זה מסתדר טוב כי עברו 4 חודש מאז שהוא היה פה
תביא פרטיםםם! |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Shahar
ארמין באאא??????..
זה מסתדר טוב כי עברו 4 חודש מאז שהוא היה פה
תביא פרטיםםם! |
השמועה ששמעתי אמרה שזה יהיה באומן ביום חמישי
מה שמגביל את הגיל לצערי וימנע מהרבה אנשים פה להגיע..
באמת היה קצת סרטים אתמול בכניסה לאומן.... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
השמועה ששמעתי אמרה שזה יהיה באומן ביום חמישי
מה שמגביל את הגיל לצערי וימנע מהרבה אנשים פה להגיע..
באמת היה קצת סרטים אתמול בכניסה לאומן.... |
בפול ואן דיק נכנסתי בלי בעיה..
מה היה אתמול בכניסה? |
|
|
| Black Dragon |
ארמין מגיע ליומולדת של רוני מנקסט..
לא ידוע לי איפה עדיין.. |
|
|
| m0sh |
וואי הפסדתי חצי שעה
טוב בקטנה...
ירון דבר איתי בפרטי אם יש לך דברים שלו שאולי אין לי
למרות שאני ממש לא שומע האוס חח.../;
לא נראה לי שאני יבוא לארמין
אולי
ושחר אני נכנסתי בלי בעיה
באתי עם שתי חברים
אחד היה בלי כרטיס אבל פשוט הלכנו לסלקטורית והיא הכניסה אותנו...
זה לא הגיל...תכלס כבר כולם חושבים שאני 21+
ועוד משהו
תגידו איך היה הסאונד?
אני לא מדבר על איכות כי הוא היה ממש טוב
האם זה היה חלש יחסית לבדר"כ? או שפשוט האוזניים שלי השתפרו...הייתי עם אטמים ב20 שקל וזה עשה את העבודה... |
|
|
| Sm0keMachine |
אני הגעתי ב1 ככה אז הסלקטור עשה קצת פוזות בקטע של להכניס אנשים לאט לאט.. אז הלכתי לסלקטורים השניה (השמנה) ואיתה זה זז יותר מהר..
הסאונד היה לא גבוה יותר מידי..
בדיוק כמו שצריך אפשר להגיד..
בהחלט לא היה צורך באטמים לדעתי.. |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
איך אני נכנס לארמין?
עם מי אני צריך לדבר? |
|
|
| omergunr |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
איך אני נכנס לארמין?
עם מי אני צריך לדבר? |
+1
וכמה צריך לשלם.....................
לא צוחק... אני חייייייייייייייייייייייייייב ללכת זה..
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Shahar |
אל תדברו עם אף אחד
תקנו במכירה מוקדמת ותבואו לא מגולחים ואם אתם נראים בני 20 ככה אתם תכנסו |
|
|
|
|