|
Steve Angello @ Haoman 17 Anyone? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| omergunr |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אז אני יראה כמו מחבל מטר 70 בן 40 ואז בכלללללללל אני לא יכנס
:D :D :D |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by omergunr
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אז אני יראה כמו מחבל מטר 70 בן 40 ואז בכלללללללל אני לא יכנס
:D :D :D |
מהה פתאום..זיפים זה הכי יפה בארץ |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
החל ממחר אני לא מתגלח..
אם אני אקנה כרטיס ולא מכניסים אותי מה אני עושה?
מרביץ לשחר? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
החל ממחר אני לא מתגלח..
אם אני אקנה כרטיס ולא מכניסים אותי מה אני עושה?
מרביץ לשחר? |
לא יודע
כשאתה תשאר בחוץ אני כבר יהיה בפנים
וזיפים זה יפה אחושרמוטה
 |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| שחר למה הצטלמת בשירותים? |
|
|
| Sm0keMachine |
| אחח שחר איפה הימים שהיה לך שיער ארוך עם ג'ל סטייל רוברט דה נירו בימיו הטובים..... :gsmile: |
|
|
| Glenn-Holmes |
טוב אז לי היה יום שישי ארוך אחרי המסיבה ועכשיו אני כאן איתכם
אז ככה:
מראש ידעתי שגם סט של להיטי איביזה יכלול עבורי לפחות לא מעט קטעים שאני לא יכיר ולא מעט קטעינם שאני יכיר ולא יזהה תשם
אני רוצה להגיד שזו כנראה נקודת המוצא הטובה יותר להגיע אליה לסט של אדון אנג'לו...
בהיותי לא מספיק מתמצא בסצינת ההאוס והאלקטרו העדפתי לבדוק עם אלה שאני מכיר שכן מתמצאים מה הם חושבים על הסט
השיכורים ביניהם מן הסתם נהנו וקפצו בכל פעם :D
אבל מצאתי גם מאוכזבים הן מהדרך שבה הוא תקלט (בניית הסט) והן מהקטעים שעבור משמעורה ומכיר את הקטעים הללו זו היתה כמו לעיסת מסטיק ישן במשך מספר שעות
נחזור לתגובה שלי
אחרי שבוע של עבודה שקצת התישה תרגליים שלי לא חשבתי שארבע וחצי תהיה השעה שבה לראשונה אני ינוח טיפה ויעלה מעל העמדה רק כדי לראות למה סטיב אנגלו פיקשש כמה מיקסים..
קוראים לו ירון פיוזן והוא לא הפסיק לתת קטנות לאנג'לו לתפוס אותו באמצע מיקסים לצעוק לו כמה שטויות שרק פפלויז יכול לצעוק ובקיצור להפריע ברמות קיצוניות ומביכות טיפה...בשלב מסוים התחלתי להמר עם אנשים באיזה שעה בדיוק סטיב אנגלו יסתובב ויכניס אגרוף מדוד לפניו של ירון
אבל זה לא קרה...סטיב אנגלו דווקא היה מחויך מאוד ולקח את זה בקלילות למרות שגם הוא יודע שירון אחראי לכמה מיקסים פחות טובים שלו
קטע מצחיק שהיה - נדמה לי שלומי חבר של טל הביא לי איזה צמיד קלאברי כזה ואני מראה את זה סתם בצחוק לסטיב אנגלו אז הוא כזה מושיט לי תיד שאני ישים לו...לקח תחינם כל הדרך לשבדיה..הוא לא הוריד תצמיד חח...מעניין של מי הוא...
שוב בחזרה למוזיקה אם אני יתייחס לאנגלו אני יגיד באופן כללי שהתחושה היא שהוא עדיין יוצר מצוין אבל די גיי שיש לו מה לשפר
התחושה שלי במהלך הסט היתה כאילו שנותנים למחבר סיפורים קצרים לכתוב סיפור שיצא כספר באורך מלא של כמה מאות עמודים - כשסטיב רצה להעביר תחושה מסוימת בשלב מסוים לקהל הוא עשה את זה בצורה טובה מאוד כמעט תמיד לטעמי - הבעיה היתה כשהוא רצה לעבור לסגנון טיפה אחר והתחושה היתה שזה דוחף לתוך הסט קטעים מאולצים שלא צריכים להתנגן במקום שבו הם התנגנו
אני דווקא מזדהה איתו כי לי יש בדיוק אותה הבעיה...אולי זה משגרם לי לחבב את השבדי החביב למרות הכל - בסופו של דבר אני חושב שהקהל השפוי שבה להנות מהסט ומהמוזיקה היה רוצה לשמוע יציאות קצת מפתיעות יותר אותי כאמור זה הפתיע מספיק
cirez d - knockout
קטע למשל שאני מכיר אבל לא ידעתי תשם הוא קטע מדהים - אז כולם כבר מכירים אותו ואני לא...בשבילי היה שווה תהגיע למסיבה הזו ולשמוע המון קטעים מעולים שלא ידעתי עליהם
ונקודה נוספת
המוווון אנשים שאני מכיר היו שם וזה היה הכי כיף בעולם
ראיתי לפחות 2 שלא ראיתי מאז איביזה!!
מבחינת אווירה באופן אישי הרגשתי כמו בבית |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
שחר למה הצטלמת בשירותים? |
זה לא שירותים זה מקלחת אצל ידידה
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
אחח שחר איפה הימים שהיה לך שיער ארוך עם ג'ל סטייל רוברט דה נירו בימיו הטובים..... :gsmile: |
חחחחחחחח זאת תמונה מלפני חודשיים ישר אחרי סוכות
הפסדתי לספרית בהתערבות אז עשיתי קרחת חחחח
אמרו לי יותר יפה לי קרחת משיער עם פאן
אבל אני אוהב יותר פאן |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
טוב אז לי היה יום שישי ארוך אחרי המסיבה ועכשיו אני כאן איתכם
אז ככה:
מראש ידעתי שגם סט של להיטי איביזה יכלול עבורי לפחות לא מעט קטעים שאני לא יכיר ולא מעט קטעינם שאני יכיר ולא יזהה תשם
אני רוצה להגיד שזו כנראה נקודת המוצא הטובה יותר להגיע אליה לסט של אדון אנג'לו...
בהיותי לא מספיק מתמצא בסצינת ההאוס והאלקטרו העדפתי לבדוק עם אלה שאני מכיר שכן מתמצאים מה הם חושבים על הסט
השיכורים ביניהם מן הסתם נהנו וקפצו בכל פעם :D
אבל מצאתי גם מאוכזבים הן מהדרך שבה הוא תקלט (בניית הסט) והן מהקטעים שעבור משמעורה ומכיר את הקטעים הללו זו היתה כמו לעיסת מסטיק ישן במשך מספר שעות
נחזור לתגובה שלי
אחרי שבוע של עבודה שקצת התישה תרגליים שלי לא חשבתי שארבע וחצי תהיה השעה שבה לראשונה אני ינוח טיפה ויעלה מעל העמדה רק כדי לראות למה סטיב אנגלו פיקשש כמה מיקסים..
קוראים לו ירון פיוזן והוא לא הפסיק לתת קטנות לאנג'לו לתפוס אותו באמצע מיקסים לצעוק לו כמה שטויות שרק פפלויז יכול לצעוק ובקיצור להפריע ברמות קיצוניות ומביכות טיפה...בשלב מסוים התחלתי להמר עם אנשים באיזה שעה בדיוק סטיב אנגלו יסתובב ויכניס אגרוף מדוד לפניו של ירון
אבל זה לא קרה...סטיב אנגלו דווקא היה מחויך מאוד ולקח את זה בקלילות למרות שגם הוא יודע שירון אחראי לכמה מיקסים פחות טובים שלו
קטע מצחיק שהיה - נדמה לי שלומי חבר של טל הביא לי איזה צמיד קלאברי כזה ואני מראה את זה סתם בצחוק לסטיב אנגלו אז הוא כזה מושיט לי תיד שאני ישים לו...לקח תחינם כל הדרך לשבדיה..הוא לא הוריד תצמיד חח...מעניין של מי הוא...
שוב בחזרה למוזיקה אם אני יתייחס לאנגלו אני יגיד באופן כללי שהתחושה היא שהוא עדיין יוצר מצוין אבל די גיי שיש לו מה לשפר
התחושה שלי במהלך הסט היתה כאילו שנותנים למחבר סיפורים קצרים לכתוב סיפור שיצא כספר באורך מלא של כמה מאות עמודים - כשסטיב רצה להעביר תחושה מסוימת בשלב מסוים לקהל הוא עשה את זה בצורה טובה מאוד כמעט תמיד לטעמי - הבעיה היתה כשהוא רצה לעבור לסגנון טיפה אחר והתחושה היתה שזה דוחף לתוך הסט קטעים מאולצים שלא צריכים להתנגן במקום שבו הם התנגנו
אני דווקא מזדהה איתו כי לי יש בדיוק אותה הבעיה...אולי זה משגרם לי לחבב את השבדי החביב למרות הכל - בסופו של דבר אני חושב שהקהל השפוי שבה להנות מהסט ומהמוזיקה היה רוצה לשמוע יציאות קצת מפתיעות יותר אותי כאמור זה הפתיע מספיק
cirez d - knockout
קטע למשל שאני מכיר אבל לא ידעתי תשם הוא קטע מדהים - אז כולם כבר מכירים אותו ואני לא...בשבילי היה שווה תהגיע למסיבה הזו ולשמוע המון קטעים מעולים שלא ידעתי עליהם
ונקודה נוספת
המוווון אנשים שאני מכיר היו שם וזה היה הכי כיף בעולם
ראיתי לפחות 2 שלא ראיתי מאז איביזה!!
מבחינת אווירה באופן אישי הרגשתי כמו בבית |
אתה סחי מידי ואתה מנתח את הסט יותר מידי...תהנה מהמוזיקה!
למרות שננתי לך שלוק מהוודקה רד בול
אני דווקא לא ממש שמעתי בעיות במיקס וכל השירים באו לי טוב כי הכרתי כמעט את כולם....
ולסיום
work this work this work this work this work this |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by m0sh
אתה סחי מידי ואתה מנתח את הסט יותר מידי |
מוזר מאוד...
אז מה זה משנה לי מי על העמדה למעשה?
חבל שהביאו את סטיב אנגלו שלא יביאו עוד כאלה לארץ
מעדיף איזה די גיי שמוקי שלפחות הכניסה תהיה אפילו זולה יותר וככה אני יוכל להשקיע עוד כסף בלדפוק תראש עם שתייה שתגרום לי לרקוד אפילו לצילים של פולקה סקוטית |
|
|
| SteveAngello |
Hey guys
I had a great time playing @ Haoman 17, truelly one of the best parties Ive ever played in my life, hope to be back soon !
Cheers, Steve |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by SteveAngello
Hey guys
I had a great time playing @ Haoman 17, truelly one of the best parties Ive ever played in my life, hope to be back soon !
Cheers, Steve |
איזה ג-ב-ר!!! :D
THANK YOU STEVE!!!
your allways welcome here
Whole (Steve Angelo Oversized Dub)
pam ...pampam padambadam.............pampam padambadam............. |
|
|
|
|