return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
DigitalVibes.net New Year's Bash Dec-31-2005 to Jan-01-2006
View this Thread in Original format
Shahar
כמו שהבטחתי
לקראת השנה החדשה, דיגיטל ויבס נותנים סטים של הרזידנטים שלהם עם כל הלהיטים של השנה
עדיין לא בטוח שהסט שלי ישודר ביום ראשון בגלל הבעיות בקומפקטים
אבל כל השאר יהיו כמו שכתוב..ונקווה שגם שלי
תהנו..

הזמנים רשומים כ
GMT
אז צריך להוסיף שעתיים לכל זמן שכתוב שם

השידור כרגע סגור בגלל בעיות בשרת



All times GMT. Schedule might be alterd

Saturday

00:00AM Edd Walters
01:00AM DJ Markooz
02:00AM Giorgio Ponticelli (re-run for US)
03:00AM Robert Andersson (re-run for US)
04:00AM Paul Vinitsky (re-run for US)
05:00AM Ludvig Faleij (re-run for US)
05:55AM DJ Vale (re-run for US)
07:00AM Edd Walters (re-run for US)
08:00AM Capital T
09:10AM CJ Dimitris T
10:45AM Brian Rogers
12:00PM OutLaw
02:00PM DJ Phazer
04:00PM Michael Splint
05:00PM Out Of The Blue
07:00PM Ron Van Den Beuken
08:00PM Galen Behr
10:00PM KnuckleHead


Sunday
01:00AM Capital T (re-run for US)
02:10AM CJ Dimitris T (re-run for US)
03:45AM Brian Rogers (re-run for US)
05:00AM OutLaw (re-run for US)
07:00AM DJ Phazer (re-run for US)
09:00AM Michael Splint (re-run for US)
10:00AM Out Of The Blue (re-run for US)
12:00PM Ron Van Den Beuken (re-run for US)
02:00PM Galen Behr (re-run for US)
04:00PM KnuckleHead (re-run for US)
07:00PM Ernesto vs Bastian
09:00PM Global Energy
11:00PM Klear
Dj Alex (ISR)
בעע אני אפספס את זה, חבל..
ובסוף כן מצאתי לאן לצאת.
Shahar
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
בעע אני אפספס את זה, חבל..
ובסוף כן מצאתי לאן לצאת.


איך תפספס את הכל!? זה מהיום עד מחר
Shahar
טוב כרגע אין שידור בגלל בעיות בשרת
אני ינסה להסביר למי שקצת מבין בזה..
החברה שהשרת יושב אצלה החליטה לסגור את השרת ולמחוק את הקבצים ולסגור את כל מה שרץ עליו אחרי שהיא קיבלה תכסף
אז כרגע מחכים שייפתחו איפיים חדשים על מחשב אחר שמנהל הרדיו קנה

וואלה אנשים כאלה צריך לדקור ולאט לאט כדי שיסבלו הרבה
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Shahar
טוב כרגע אין שידור בגלל בעיות בשרת
אני ינסה להסביר למי שקצת מבין בזה..
החברה שהשרת יושב אצלה החליטה לסגור את השרת ולמחוק את הקבצים ולסגור את כל מה שרץ עליו אחרי שהיא קיבלה תכסף
אז כרגע מחכים שייפתחו איפיים חדשים על מחשב אחר שמנהל הרדיו קנה

וואלה אנשים כאלה צריך לדקור ולאט לאט כדי שיסבלו הרבה

חחחחח הרגת אותי..
באנה באמת חבל והתבלבלתי חשבתי שזה מתחיל מהיום בלילה..
Shahar
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
חחחחח הרגת אותי..


מה כל כך מצחיק ומה הרג אותך כל כך?
Dj Alex (ISR)
quote:
וואלה אנשים כאלה צריך לדקור ולאט לאט כדי שיסבלו הרבה
epsilon1
quote:
Originally posted by Shahar
מה כל כך מצחיק ומה הרג אותך כל כך?


הילד רוצה צומי
Shahar
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)


למה אני נראה לך צוחק?
נראה תבנאדם שיקח ממני כסף ויברח
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
למה אני נראה לך צוחק?
נראה תבנאדם שיקח ממני כסף ויברח


מממממ מה זאת אומרת נראה אותו
אם הוא יברח
איך נראה אותו

:D

Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מממממ מה זאת אומרת נראה אותו
אם הוא יברח
איך נראה אותו

:D


אני מבטיח לך שהוא לא יברח
אבל לא מבטיח שמישו יראה אותו
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
אני מבטיח לך שהוא לא יברח
אבל לא מבטיח שמישו יראה אותו


זה לא הגיוני...
כשקוברים מישהו צריך להיות לפחות בן משפחה אחד שיזהה תגופה
הוא יצטרך לראות אותו בשביל זה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement