|
Trance droomjob
|
View this Thread in Original format
| Belgian Bonzai |
Voor mij: naast een goeie producer zitten in zijn studio, met een koptelefoontje op mijn hoofd, meeluisteren met de producer terwijl hij een tune maakt en op regelmatige tijdstippen zeggen "Doet da ne keer anders"; oe dikwijls gebeurt het nie dat je een monstertune beluistert en zegt bijna perfect, maar jammer dat bv. dit stuk niet méér voorkomt of dat daar geen extra geluid tussengedraaid is.
Moet de max zijn.
Of demo's beoordelen, fak ik zou da graag doen; en pro-actief talent gaan opzoeken die met unsigned prachtige tunes staan. :cool:
Of een dagelijkse stapel promo's doorworstelen en de beste selecteren voor een grote DJ; lijkt me ook wel te zalig.
't Is eens wat anders dan Tiësto willen zijn. |
|
|
| Real |
Elke morgend brengt de postbode een groot pak promo's aan de deur.
Heel de dag op mijn gemakje beluisteren.
's Avonds draaien in grote clubs in UK/NL/VS
Punt. :) |
|
|
| Nabistai |
| Feestjes organiseren voor een discotheek of gewoon events organiseren. Elke keer een budget krijgen, en dan mag ik mijn plan ermee trekken. Kzou er nondedju dikke feestjes van maken! |
|
|
| Push2005 |
Ik wil een 8u durende gig geven in een afgeladen open air weide; met een lazershow die verplettrend en overweldigend is :crazy:
En voor de rest ook kunnen producen :) |
|
|
| Toni_D2 |
Groupies neuken. :crazy:
Weer een typische Toni reply dus. |
|
|
| dj Elof |
| TV spotjes maken voor een sensibiliseringscampagne op JimTV en TMF met de boodschap "trance is not dead" :D |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Feestjes organiseren voor een discotheek of gewoon events organiseren. Elke keer een budget krijgen, en dan mag ik mijn plan ermee trekken. Kzou er nondedju dikke feestjes van maken! |
Events mag ik nu ook al regelmatig organiseren. En das inderdaad wel plezant. En als ze slagen geeft dat enorm veel voldoening. |
|
|
| Toni_D2 |
| Voor evenementen te organiseren bestaat er een speciale hoge school opleiding in Mechelen. |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by Toni_D2
Groupies neuken. :crazy:
|
'Job' impliceert geld verdienen, Toni, niet uitgeven :p |
|
|
| Bl@ckOut |
idd, trance feestjes/evenementen organiseren leukt mij echt super. Wil ik vroeg of laat toch zeker eens doen :)
edit: kheb toch eens opgezocht en er is idd zo 'n opleiding in mechelen, maar dat is zo'n bachelor- na bachelor jaar. Gaan we ons met z'n allen inschrijven? :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Zelf een platenwinkel uitbaten mét kleinschalig label waar ik het hoofd van ben. Voor de rest de dagen vullen met online mixjes en cd compilaties samenstellen en maken, en af en toe ook gaan draaien in deftige parties of clubs met openminded publiek. Misschien ook een beetje producen, maar dan ook een beetje op de manier die BB zegt: het duurt toch te lang om van nul te beginnen, dus gewoon samenwerken met iemand die de machines en programma's al kent, zodat die de sounds die ik wil als het ware op bestelling kan afleveren. En al doende natuurlijk zelf vanalles opsteken totdat ik ver genoeg ben om zelf m'n tracks te producen. :) |
|
|
| Sh!fty |
Een sound ingeneer huren die voor mij monstertunes maakt,
zodat ik voor de rest van men leven kan rentenieren op de caraiben |
|
|
|
|