return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Vara Impact: House, gewoon uit je dak (1992)
View this Thread in Original format
jp
http://huge.cajones.org/~dick/video..._uit_je_dak.avi

House is een hedendaagse muzieksoort zonder pretenties, met als enige boodschap plezier en geluk. Het wordt gedraaid op legale en illegale party's, waar massaal en uitbundig wordt gedanst. Vaak wordt hierbij de drugs XTC gebruikt. De housemuziek en -party's worden steeds populairder en commerciëler. De house-liefhebbers van het eerste uur vinden dat hierdoor alles te massaal wordt en aan karakter en sfeer verliest. In deze documentaire wordt een bezoek gebracht aan houseparty's in Amsterdam, oa in house-club Das Boot, de Melkweg, Luna, een gekraakte loods, een zwembad en in de Gigant in Apeldoorn.

Interviews met:

-jongeren over housemuziek, houseparty's, dansen en drugs
-dj's Jeroen Flamman, Abraxas en Dano
-Gert van Veen, journalist/musicus bij de band Quazar
-house-danseressen Celeste en Felicita;
-dj Per van de Melkweg
-Isis, een fervent bezoekster van houseparty
-de vader van Isis
-partybezoeker en XTC-gebruiker
-August de Loor, Adviesbureau Drugs, over XTC
-Fred Berkhout, Boudisque Records
-de ouders van dj Dano
-Jasper, organisator van een illegale party
-Manfred Langer, discotheek iT
-Paul Jay, house-winkelier en feestorganisator

:toocool:
ZZandirt
tis geen kleintje ofsow
Djeebie
Leuk :cool:
jp
Dit is cultuur met een grote K
franzelare
ik zal hem eens binnen harken
BaRTeZ
leuke reportage :)
Schitterend om al die figuren te zien, Dano, Flamman etc. :)

Dat nummer op t laatst is trouwens lekker, na dat interviewtje met Isis @ 42:30
Djeebie
Net even gekeken. Echt de moeite waard! Die gast in de coffeeshop met die chick naast hem :p
franzelare
ik heb hem gisteren avond ff gekeken, vet man :D
franzelare
uh, heb je ook niet zoiets uit ergens 1995, toen begon voor mij de ellende :D
jp
quote:
Originally posted by franzelare
uh, heb je ook niet zoiets uit ergens 1995, toen begon voor mij de ellende :D


De EO had altijd vette reportages waarom gabber slecht was en zo :D

Loraine
Hiero ook binnen aan het harken...straks us kijken :D
1992 was voor mij persoonlijk toch wel een errug geyl jaar :toocool:
Donna
Sja en 93 ook;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement