|
Asta 04-03-06 Around The World in 80 Days
|
View this Thread in Original format
| johndeM |
De wereld rond met Cor Fijneman & Mark Norman
De Nederlandse trance producers en DJ's Mark Norman en Cor Fijneman gaan volgend voorjaar op wereldtournee: ruim 30 gigs in 20 landen op meerdere continenten in 80 dagen.
Op 3 maart beginnen Cor Fijneman en Mark Norman onder de noemer Around The World In 80 Days aan een ambitieuze wereldtournee. In het tijdsbestek van 80 dagen zullen de twee Nederlandse jocks meer dan dertig gigs verzorgen in twintig landen op meerdere continenten.
Cor Fijneman en Mark Norman hebben het afgelopen jaar allebei hun debuutalbum uitgebracht via het Black Hole label van Tiësto. Eerder al waren de internationale reacties op hun clubproducties meer dan overtuigend. Tijdens de tournee draaien Fijneman en Norman een brede selectie van oudere en nieuwe tracks in een veelheid van stijlen, daarbij ondersteund door speciaal voor de toer ontwikkelde beelden.
De toer trapt op vrijdag 3 maart af in megaclub Kokorico in Zomergem (België). Op zaterdag 4 maart staat het gezelschap in Asta te Den Haag voor de enige Nederlandse stop van de tournee. Daarna volgen Duitsland, Scandinavië, Rusland, Oost Europa, Midden Oosten, Azië, Noord Amerika om via Engeland weer naar Nederland terug te keren.
www.80daystour.com
 |
|
|
| DjRV |
| ach ja, beetje been there done that verhaal |
|
|
| Chicane |
| Draaistijl van Cor is beetje heel erg verknaakt geworden, beetje Johan Gielen na huppelen, album viel behoorlijk vies tegen, totaal de 16 euro niet waard. |
|
|
| BaRTeZ |
| quote: | Originally posted by johndeM
Ben je echt zo´n heerlijk gefrustreerd mannetje Ruben?
Jaren terug tot je elleboog bij Cor erin en nu afkraken?
...zielig... |
is dit je eerste post, waarin je niet een blackhole artiest promoot?
...zielig... |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by johndeM
Ben je echt zo´n heerlijk gefrustreerd mannetje Ruben?
Jaren terug tot je elleboog bij Cor erin en nu afkraken?
...zielig... |
LOL en wtf ben jij dan?
En waar zie jij dat ik hem afkraak?
En ga nou al helemaal niet lopen te lullen alsof jij weet hoe alles in werkt anders kan ik nog wel wat aardige boekjes buiten doen.
En aangezien jij MIJ bij de voornaam noemt zou ik wel graag willen weten wie jij bent dan. Aan je posts hier op TA kan ik niks anders zien dan een spamslet van Blackhole. |
|
|
| Donna |
Hm,en wat nou als je iemand jaren geleden wel een tof persoon vond en nu nie meer,mag da niet?:nervous:
Ikzelf heb Cor in de jaren zien veranderen van een leuke spontane gast tot iemand die ik minder tof vind,zoiets kun je merken als iemand regelmatig bij je over de vloer komt en je de veranderingen kunt bespeuren,so what?
Anderen zullen m nog steeds een toffe peer vinden of niet,whatsoever,heeft weinig met frustraties te maken denk ik zelf.
Ik vind je iig niet gefrustreerd dear,en gisteren ook niet geloof ik,vorige week misschien omdat we te weinig sex hadden gehad,dunno maar das nu wel weer over :D
John zit nu dus tot zn elleboog,das wel te merken,lekker soppen dan maar dude;) |
|
|
| magrec |
| pff moeten dj's nu ook al persberichten uitvaardigen om te laten zien dat ze overal op de wereld draaien? |
|
|
| Donna |
| Je kunt zowieso t beste gewoon lekker op DL blijven promoten,daar waar de erotische clubgangerts rondhangen,die vinden Cor wel lekker draaien,hier issie in al de jaren al nooit zo gewaardeerd dus waarom hier dan spammen? |
|
|
| Loraine |
| Zag de flyer idd afgelopen zaterdag in de AStA op de pleedeur geplakt hangen...en moest spontaan uhhhh... zeiken :toothless |
|
|
| eXos |
Hij heb z'n post weggehaald, jammer altijd. Weer een draad minder om elkaar de grond in te trappen.
Daarom is t ook zo gezellig hiero :clown:
:rolleyes: |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by eXos
Hij heb z'n post weggehaald, jammer altijd. Weer een draad minder om elkaar de grond in te trappen.
Daarom is t ook zo gezellig hiero :clown:
:rolleyes: |
ach ja, dat heb je met sletjes die er niet achter staan wat ze zeggen |
|
|
| Siesta |
| jeeeeeeeej cor fijneman! Wie is dat ???? :conf: |
|
|
|
|