return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Asta 04-03-06 Around The World in 80 Days (pg. 2)
View this Thread in Original format
ZZandirt
quote:
Originally posted by Siesta
jeeeeeeeej cor fijneman! Wie is dat ???? :conf:

je vader!!!!
Donna
Naah,k heb Cor altijd wel zeer ok gevonden al ben ik nooit echt super gecharmeerd geweest van zn draaistijl,te hoog handjes in de lucht gedoe.
De draaipartijtjes voor wijlen BasicBeats echter waren dikke pret en onwijs gezellie,dus whatever.

Afzeiken doe ik niemand maar die knul die nu zn post eraf getrokken heeft doet dat wel,grote bull;)
ZZandirt
quote:
Originally posted by magrec
pff moeten dj's nu ook al persberichten uitvaardigen om te laten zien dat ze overal op de wereld draaien?

laat ze gofferdegoffer gewoon doen zeg..... wereldtour...tsss. als je uit holland komt, krijg je als "trance" artiest overal wel een paar duizend mensen bij elkaar......

maar waarom lukt dat ze niet in het nederlandse clubcircuit???? laatste x dat ik tiesto live zag waren er nog geen 50 man binnen
(niet dat ie dat merkt........ set was verbazingwekkend goed....rara)

onbekende dj's doen tenminste nog hun best om vernieuwend te zijn...

edit: Donna lief...
DjRV
quote:
Originally posted by ZZandirt
laat ze gofferdegoffer gewoon doen zeg..... wereldtour...tsss. als je uit holland komt, krijg je als "trance" artiest overal wel een paar duizend mensen bij elkaar......

maar waarom lukt dat ze niet in het nederlandse clubcircuit???? laatste x dat ik tiesto live zag waren er nog geen 50 man binnen
(niet dat ie dat merkt........ set was verbazingwekkend goed....rara)

onbekende dj's doen tenminste nog hun best om vernieuwend te zijn...

edit: Donna lief...

wat voor pillen heb jij geslikt dat jij tiesto live met 50 man zag? of zat je met 50 man achter een internet stream?
ZZandirt
quote:
Originally posted by DjRV
wat voor pillen heb jij geslikt dat jij tiesto live met 50 man zag? of zat je met 50 man achter een internet stream?

toen de o in arnhem nog bestond.... jaar of 5 (?) terug, wat een fiasco was dat...

(okok ik kom je 25 man tegemoet... 75.... maar meer echt niet...!!)

heb tiesto overigens wel een x of 25 (meestal unvoluntarily) gezien...
waarom denk je dat ik geen fan ben....
eXos
quote:
Originally posted by DjRV
wat voor pillen heb jij geslikt dat jij tiesto live met 5000 man zag?

Sky :)
ZZandirt
whaaahaa...

moet zeggen dat ie op tlfa 2004 toch niet "des tiestos" draaide... (goede set dus...., mede ook omdat het gros daar niet wist wie tiesto was....)

filmpie op www.thelovefromabove.de
Muppy
hmmm op zich best wel te doen denk ik...mark norman draait wel altijd lekker! alleen heb je dan dus ook cor fijneman daar tegenover staan:o
Siesta
quote:
je vader!!!!

grappenmaker jij! :wtf:
Donna
quote:
Originally posted by Muppy
hmmm op zich best wel te doen denk ik...mark norman draait wel altijd lekker! alleen heb je dan dus ook cor fijneman daar tegenover staan:o

Sja dat klopt,dus dan heb je een lekkere beuk tegenover een stress beuk staan en dat lijkt me nie fijn;)

Donna
quote:
toen de o in arnhem nog bestond.... jaar of 5 (?) terug, wat een fiasco was dat...

(okok ik kom je 25 man tegemoet... 75.... maar meer echt niet...!!)

heb tiesto overigens wel een x of 25 (meestal unvoluntarily) gezien...
waarom denk je dat ik geen fan ben....

Als je die solo uit 2000 bedoeld,dat was idd een fiasco maar dat kwam omdat je 3 uur moest wachten voor je binnen was,daarna 3 uur voordat je je jas opgehangen had en toen ook nog eens een paar uur voor een paar muntjes,wat een kuttoko!
Maar er waren wel meer dan 50 man:P
ZZandirt
vlgs mij nog daarvoor... zal dit (kweenogniehoe) achterhalen...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement