|
Problemen met Partyflock? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Loraine |
Toch wel het meest gezellige NL dance-gerelateerde forum eerlijk gezegd  |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Loraine
Toch wel het meest gezellige NL dance-gerelateerde forum eerlijk gezegd |
Daar verschillen de meningen over.
Misschien qua vrouwen wat daar ook zit (Liesje etc), plus omdat het echt vanalles wat is, maar d'r zit daar ook echt veel jong volk wat niet van toeten of blazen weet. Plus echt de diepte gaat het daar niet in.
Smaken verschillen. |
|
|
| TranceFool |
hahaha, dan vind ik deze nog leuker:
'van keper noch van hanebalk weten’, of ‘van hoesel noch snee weten’, ‘van hond noch stront weten’, zooals men in Zuid-Nederland zegt
:D |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
ik mis die agenda ook. Handig ding is dat :)
|
x2 |
|
|
| Tom Lont |
Laat ik mezelf daar nou een tijd geleden al eens geregistreerd te hebben :D |
|
|
| Chicane |
| Had vroeger hele bergen prijzen (cd's en gratis entree) gewonnen bij Clubcharts toen het nog niet zo druk was :D |
|
|
| SnuggLe |
:D :D
Duidelijk 'klok/klepel'-verhaal ;) |
|
|
| New Wave |
| Zo...........ik kan in iedergeval weer Flocken. :D |
|
|
| franzelare |
dat mocht niet :p |
|
|
|
|