return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Problemen met Partyflock? (pg. 5)
View this Thread in Original format
jp
Er mag zoveel niet. Alsof 120000 mensen hun enige vorm van communicatie ontnemen geen misdrijf is :D
New Wave
quote:
Originally posted by franzelare
dat mocht niet :p


heyymaar Fransie, waarom krijg ik nu een mail van die gasten met de hele agendabende....Hoe komen die kneuzen aan mijn email? hebben jullie alle mailadressen vrijgegeven? Dat wordt weer SPAMmerdespam dus :)
jp
quote:
Originally posted by New Wave
heyymaar Fransie, waarom krijg ik nu een mail van die gasten met de hele agendabende....Hoe komen die kneuzen aan mijn email? hebben jullie alle mailadressen vrijgegeven? Dat wordt weer SPAMmerdespam dus :)


Je hebt vast meegedaan met de nationale dance quiz :D
SnuggLe
quote:
Er is hier mijns inziens sprake van onrechtmatig gebruik van de merknaam Partyflock (zeker gezien het geplaatste logo).
Het is jullie waarschijnlijk bekend dat het zonder toestemming gebruiken van een gedeponeerde merknaam strijdig is met de wet. De naam Partyflock is geregistreerd door de directeur van Partyflock onder registratie nummer *****. Aangezien Partyflock nimmer toestemming is gevraagd voor het gebruiken van de merknaam, gelast ik Tjoice hierbij niet de merknaam Partyflock te gebruiken.


Aldus een quote uit een zeer lange mail door iemand van PF naar Tjoice is gestuurd.

Maar iig mooi dat het weer online is :D
New Wave
quote:
Originally posted by jp
Je hebt vast meegedaan met de nationale dance quiz :D



Ik werdt gedwongen door jouw. :p
jp
Beetje dwang vond je toch zo lekker?
Unique2701
quote:
Originally posted by jp
Je hebt vast meegedaan met de nationale dance quiz :D


over die quiz gesproken, weet niet welke grapjas mijn naam en email adres had gebruikt, en als tweede is geeindigd!

Unique uit Oss met een score van 147718

"Beste Danceliefhebber,

Je hebt meegedaan aan de NATIONALE DANCE QUIZ en je score was voldoende om je wintersportspullen vast in te pakken !

Grijp nu je laatste kans om je score te verhogen en om in de prijzen te vallen door nog meer vrienden uit te dagen ook de Quiz te deelnemen."

Jammer dat t niet op mijn thuisadres staat..
jp
Meer personen kregen dezelfde mail. Is vast een foutje in het systeem
Muppy
quote:
Originally posted by Unique2701
over die quiz gesproken, weet niet welke grapjas mijn naam en email adres had gebruikt, en als tweede is geeindigd!

Unique uit Oss met een score van 147718

"Beste Danceliefhebber,

Je hebt meegedaan aan de NATIONALE DANCE QUIZ en je score was voldoende om je wintersportspullen vast in te pakken !

Grijp nu je laatste kans om je score te verhogen en om in de prijzen te vallen door nog meer vrienden uit te dagen ook de Quiz te deelnemen."

Jammer dat t niet op mijn thuisadres staat..


heb precies dezelfde mail gehad...alleen wel met mn eigen naam:)
jp
Algemene voorwaarden

1. Deze actie loopt van 1 december 2005 tot en met 15 januari 2006.

2. Na deze aktieperiode worden de prijzen verloot tussen de 250 deelnemers met de hoogste score.

Mooi :)

jp
Flock doet het weer redelijk
jp
Is Flock weer online, doet TA het de hele dag niet :mad:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement