return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
ראש הממשלה עבר אירוע מוחי משמעותי... (pg. 2)
View this Thread in Original format
m0sh
טוב יהוה עשה את זה

כל מה שקורה בעולם זה יהוה

איך לא חשבתי על זה :rolleyes:

מה הקשר לאלוהים?!
די כבר
כל דבר ישר מקשרים את אלוהים
מה הקשררררררררררר

בעיה רפואית
מה שקרה לו זה באשמת הרופאים שלא השאירו אותו להשגחה ונתנו לו מדלל דם וכאלה דברים
לא יהוה
אם כל הכבוד
KrazyDJs
quote:
Originally posted by m0sh
טוב יהוה עשה את זה

כל מה שקורה בעולם זה יהוה

איך לא חשבתי על זה :rolleyes:

מה הקשר לאלוהים?!
די כבר
כל דבר ישר מקשרים את אלוהים
מה הקשררררררררררר

בעיה רפואית
מה שקרה לו זה באשמת הרופאים שלא השאירו אותו להשגחה ונתנו לו מדלל דם וכאלה דברים
לא יהוה
אם כל הכבוד


כל אחד ומה שהוא מאמין בו..
רק ציינתי שוואלה, יש אנשים שמאמינים בזה ואני בטוח שהדתיים הם חלק מהאנשים שאומרים לעצמם "וואלה זה בא מאלוקים, על כל מה שהוא עשה לנו"...
Shahar
מה אתה מערב בכלל את ה' בזה
אסור לך לחשוב על זה אפילו
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by KrazyDJs

כשכל הדתיים מאחלים לשרון למות (פולסא דנורה אני וואן?)

יד אלוקים הייתה בדבר?


גם אני שמעתי על זה, הפולסא דנורה זה (עפ"י) היהדות קללה ממש חזקה
שמתאספים 12 רבנים חזקים ליד קבר של צדיק ומקללים מישהו הוא ימות תוך
ארבעה חודשים
יש הנפצה שעשו את זה לרבין ועכשיו גם לשרון
מישירצה שיאמין

ברור אבל גם שאם נפתח בספר דברים פרק י"א פסוק כ"ה ונספור כל אות חמישית ורביעית לסירוגין הכול יהיה כתוב שם...
:D
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
גם אני שמעתי על זה, הפולסא דנורה זה (עפ"י) היהדות קללה ממש חזקה
שמתאספים 12 רבנים חזקים ליד קבר של צדיק ומקללים מישהו הוא ימות תוך
ארבעה חודשים
יש הנפצה שעשו את זה לרבין ועכשיו גם לשרון
מישירצה שיאמין

ברור אבל גם שאם נפתח בספר דברים פרק י"א פסוק כ"ה ונספור כל אות חמישית ורביעית לסירוגין הכול יהיה כתוב שם...
:D


ברור כרעם ביום בהיר :D
DjChook
אני לא יודע מה איתכם, אבל כל הסימנים ממש הראו שזה עומד לקרות לו
ואף אחד לא עשה דבר. זה מה שקורה שפוליטיקה יותר חשובה לאנשים מהבריאות שלהם. הוא היה צריך לחזור לחווה שלו ולהסתכל על כבשים כבר אחרי האירוע הראשון.
עכשיו נכון שאני משחק אותה חכם עכשיו שאני אומר את זה, ומאד רציתי לבחור בו ושהוא יכהן כראש הממשלה שוב, אבל בתכלס שחושבים על זה, הוא היה צריך לפרוש שבריאותו התערערה.

בקשר לקללות, ברור.. הרי עשו לרבין דפיקות אור (המבין יבין)
ואז אחרי ארבעה חודשים צלצלו ליגאל ואמרו לו "לך תרצח את רבין"

ברור שזה יד אלוהים... אין ספק.
m0sh
כן אה חן
יהוה הוא האלוהיםםםם

חלאס
מה הקשר מחט לתחת?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by m0sh
מה הקשר מחט לתחת?


הקשר הוא שזה מתחרז:D
YoraY
הכי הורגים אותי הדתיים......





תכבר לא יודע מה באמת מטרת החשיפה שלהם בציבור: לאחל לשרון החלמה או להשפיע על אנשים לפתוח ספר תורה ולהתפלל...




די להשפיע על אנשים די......
m0sh
עזוב זה מרגיז שאומרים שזה אלוהים

אתה יודע מה
אין דרך להגיד שזה אלוהים כמו שאין דרך להגיד שזה לא

אז בעצם על כל דבר אני יכול להגיד שזה הוא
מסקנה?
במקום להתעסק בעיקר מתעסקים בטפל
ובמקום לקחת אחריות שמים אותה למעלה
זה מזכיר לי שאיזה אמא ואבא שכחו באוטו כמה ילדים שלהם...בגלל שיש להם כל כך הרבה ילדים כי יהוה אמר להם אז הם שכחו אותם באוטו והם מתו
ומה הם אמרו?
אלוהים נתן אלוהים לקח...והם לא בכלא
וזה ביזיון

אז כל מי שאומר שזה אלוהים
שירד מהעץ

כי זה באמת מרגיז

DjChook
מוש הוא האלוקים
KrazyDJs
quote:
Originally posted by m0sh
אז כל מי שאומר שזה אלוהים
שירד מהעץ


זאת אפשרות אחת..
אפשרות שניה היא שתלמד לקבל דעות של אחרים, אני יודע שאתה יכול בכלליות, אז למה לא בנושא הזה?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement