|
ראש הממשלה עבר אירוע מוחי משמעותי... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| m0sh |
אתה יודע מה
זה כמו שתגיד לי שלדעתך 1 ועוד 1 זה 2
או כמו שאני יגיד שבגלל שלא הנחתי תפילין תפסו אותי ושללו לי את הרישיון
לא אני לא מקבל דעה
מה זה דעה?
יש לך הוכחה בעד או נגד?
לא |
|
|
| DjChook |
| מוש מה באמת קרה עם המשפט ההוא |
|
|
| m0sh |
ב18 לינואר אני מקבל את הרישיון בחזרה אבל 12 למרץ אני יקבל בולבול עמוק בתחת עם חודש עד 3 חודשי שלילה ו1000-2000 שקל קנס
אני יתפלל ל1000 בלי שלילה אבל מה הסיכוי? |
|
|
| DjChook |
| כשמקריאים לך את הגזר דין תבקש קנס מוקטן כי אתה סטודנט ואין לך כסף מיותר. הם לרוב מתחשבים בצעירים |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DjChook
כשמקריאים לך את הגזר דין תבקש קנס מוקטן כי אתה סטודנט ואין לך כסף מיותר. הם לרוב מתחשבים בצעירים |
או שתניח תפילין בבוקר של המשפט :D
אוחח ציניות איזה נשק משעשע זה יכול להיות |
|
|
| m0sh |
כן אני יגיד בטיעון שאין לי הרבה כסף
אבל שמע כפר שמריהו...אני מקווה שיהיה טוב
אני גם עובד קצת כי בקושי יש לי זמן ובלי אוטו בכלל צרות |
|
|
| DjChook |
פסדר ברור, אבל תגיד שההורים שלך לא נותנים כסף אל תהיה מצחיק
יהיה טוב, נחזיק לך אצבעות באמת |
|
|
| m0sh |
בדיוק מה שאני יגיד
25 אלף שקל בשנה לשנת לימוד
יהיה טוב אני מקווה
אולי עורך דין כי קראתי שהם הולכים לצאת במבצע
אבל אם לא יהיה אז אני הולך בלי עורך דין |
|
|
| DjNumShum |
| על מה שללו לך תרישיון? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
על מה שללו לך תרישיון? |
הוא נהג בלי אטמים |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
הוא נהג בלי אטמים |
:toothless :tongue2 :toothless |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
הוא נהג בלי אטמים |
:tongue3 |
|
|
|
|