return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
ראש הממשלה עבר אירוע מוחי משמעותי... (pg. 3)
View this Thread in Original format
m0sh
אתה יודע מה

זה כמו שתגיד לי שלדעתך 1 ועוד 1 זה 2

או כמו שאני יגיד שבגלל שלא הנחתי תפילין תפסו אותי ושללו לי את הרישיון


לא אני לא מקבל דעה
מה זה דעה?
יש לך הוכחה בעד או נגד?
לא
DjChook
מוש מה באמת קרה עם המשפט ההוא
m0sh
ב18 לינואר אני מקבל את הרישיון בחזרה אבל 12 למרץ אני יקבל בולבול עמוק בתחת עם חודש עד 3 חודשי שלילה ו1000-2000 שקל קנס

אני יתפלל ל1000 בלי שלילה אבל מה הסיכוי?
DjChook
כשמקריאים לך את הגזר דין תבקש קנס מוקטן כי אתה סטודנט ואין לך כסף מיותר. הם לרוב מתחשבים בצעירים
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DjChook
כשמקריאים לך את הגזר דין תבקש קנס מוקטן כי אתה סטודנט ואין לך כסף מיותר. הם לרוב מתחשבים בצעירים


או שתניח תפילין בבוקר של המשפט :D

אוחח ציניות איזה נשק משעשע זה יכול להיות
m0sh
כן אני יגיד בטיעון שאין לי הרבה כסף
אבל שמע כפר שמריהו...אני מקווה שיהיה טוב

אני גם עובד קצת כי בקושי יש לי זמן ובלי אוטו בכלל צרות
DjChook
פסדר ברור, אבל תגיד שההורים שלך לא נותנים כסף אל תהיה מצחיק

יהיה טוב, נחזיק לך אצבעות באמת
m0sh
בדיוק מה שאני יגיד
25 אלף שקל בשנה לשנת לימוד

יהיה טוב אני מקווה

אולי עורך דין כי קראתי שהם הולכים לצאת במבצע
אבל אם לא יהיה אז אני הולך בלי עורך דין
DjNumShum
על מה שללו לך תרישיון?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DjNumShum
על מה שללו לך תרישיון?


הוא נהג בלי אטמים

DjChook
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
הוא נהג בלי אטמים


:toothless :tongue2 :toothless
cluBBer
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
הוא נהג בלי אטמים


:tongue3
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement