return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Championship Manager 97/98
View this Thread in Original format
nimrod levi
אמרתם שלא חייבים לדבר פה רק על מוזיקה...
אז יש את המשחק הזה ואני ממש צריך אותו
מישהו יודע יכול לעזור לי למצוא אותו?
:conf:
MoSH_MaN
תגיד אתה בסדר

97 98
זה ישןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

אגב אני שונא
CM

אני מת על

Football manager
של
EA SPORT

היה לי את 2002 שכמעט בול כמו 2001
בגלל זה התאכזבתי ונתתי למישהו והוא איבד

ואני רוצה לשחק בזה מוות!


אבל בנתיים אני ישחק
MOHAA
שיצא היום !
nimrod levi
תשמע אחי אני יודע שזה ישן אני פשוט אוהב את המשחק הזה ופתאום בא לי לשחק
ולא מצאתי אותו שחיפשתי...
אז שאלתי אם אתם יודעים...
nimrod levi
וד"א
מה זה
Mohaa???
MoSH_MaN
Medal_of_Honor_Allied_Assault

:D
Lytchix
It's the only videogame which I'm still playing with but at the moment I'm playing to the 2000/2001 version... :)
DjChook
וואי

אף פעם לא הבנתי מה ההתלהבות מיזה, זה נראה לי מזההה משעמם

ומוש, באמת רצית שנבין לבד?

אני הורדתי את סט משחקי

metal slug (1 2 x 3 )
ל
NEO GEO

ממש פצצתיים אחד אחד, להעביר את הזמן
DJ-Energy
97/98

old
my brothers has 2001
he used to play it alot
he stoped now.. i dont really find the point in this game

..... :)
Hell_Copter
all my friends are playing in those games
i hate it
i think it's really boring!!!
fifa is normal... but i don't play it either
MoSH_MaN
CM IS BORING!!!

FM (EA SPORT) IS FUN!

I CAN WAIT TO GET IT AGAIN AFTER I LOST IT :(

Hell_Copter
איזה ילד אחד מהכתה שלי חיפש את זה בקאזה
שהוא מצא את זה הוא הוריד
ושינו לקבצים את השם

פעם ראשונה שהוא הוריד זה היה הסימס
אחר כך זה היה עוד משחק אחר
עד שהוא מצא את מה שהוא חיפש לקח זמן... היה מצחיק
DjChook
באמת הם אשכרא דפוקים בקזה

אני מוריד את סיביליזציה 3 או מה שזה לא יהיה

אני לא זוכר כבר
קיצר יורד לי קוויק 2 לא פועל
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement