|
Championship Manager 97/98
|
View this Thread in Original format
| nimrod levi |
אמרתם שלא חייבים לדבר פה רק על מוזיקה...
אז יש את המשחק הזה ואני ממש צריך אותו
מישהו יודע יכול לעזור לי למצוא אותו?
:conf: |
|
|
| MoSH_MaN |
תגיד אתה בסדר
97 98
זה ישןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
אגב אני שונא
CM
אני מת על
Football manager
של
EA SPORT
היה לי את 2002 שכמעט בול כמו 2001
בגלל זה התאכזבתי ונתתי למישהו והוא איבד
ואני רוצה לשחק בזה מוות!
אבל בנתיים אני ישחק
MOHAA
שיצא היום ! |
|
|
| nimrod levi |
תשמע אחי אני יודע שזה ישן אני פשוט אוהב את המשחק הזה ופתאום בא לי לשחק
ולא מצאתי אותו שחיפשתי...
אז שאלתי אם אתם יודעים... |
|
|
| nimrod levi |
וד"א
מה זה
Mohaa??? |
|
|
| MoSH_MaN |
Medal_of_Honor_Allied_Assault
:D |
|
|
| Lytchix |
| It's the only videogame which I'm still playing with but at the moment I'm playing to the 2000/2001 version... :) |
|
|
| DjChook |
וואי
אף פעם לא הבנתי מה ההתלהבות מיזה, זה נראה לי מזההה משעמם
ומוש, באמת רצית שנבין לבד?
אני הורדתי את סט משחקי
metal slug (1 2 x 3 )
ל
NEO GEO
ממש פצצתיים אחד אחד, להעביר את הזמן |
|
|
| DJ-Energy |
97/98
old
my brothers has 2001
he used to play it alot
he stoped now.. i dont really find the point in this game
..... :) |
|
|
| Hell_Copter |
all my friends are playing in those games
i hate it
i think it's really boring!!!
fifa is normal... but i don't play it either |
|
|
| MoSH_MaN |
CM IS BORING!!!
FM (EA SPORT) IS FUN!
I CAN WAIT TO GET IT AGAIN AFTER I LOST IT :( |
|
|
| Hell_Copter |
איזה ילד אחד מהכתה שלי חיפש את זה בקאזה
שהוא מצא את זה הוא הוריד
ושינו לקבצים את השם
פעם ראשונה שהוא הוריד זה היה הסימס
אחר כך זה היה עוד משחק אחר
עד שהוא מצא את מה שהוא חיפש לקח זמן... היה מצחיק |
|
|
| DjChook |
באמת הם אשכרא דפוקים בקזה
אני מוריד את סיביליזציה 3 או מה שזה לא יהיה
אני לא זוכר כבר
קיצר יורד לי קוויק 2 לא פועל |
|
|
|
|