return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
הסצינה חייבת תודה לאחד האנשים פה
View this Thread in Original format
Shahar
היום קניתי בפעם הראשונה שני קטעים מ
dance-tunes
out now - children
johan gielen - show me what you got

אנלא בטוח שהייתי קונה איזשהו קטע שם בלי כל השיגועים של יגאל שכל הזמן מספר לנו שכל כך זול לקנות אמפי3 וכמה שזה משתלם

כן גם אותי זה עצבן השטיפות מוח שלו אבל בסוף אמרתי שננסה
וקניתי 2 קטעים
ואני כבר יודע שאני יקנה עוד

אין מה להגיד יגאל באמת בנאדם שתורם לסצינה וכל בנאדם שהוא יגרום לו לקנות זה מעשה יפה בתנאי שאותו בנאדם קונה את זה כי הוא מרגיש שהוא עושה משהו יפה ומתאים
ולא סתם ככה בשביל לבוא ולהגיד שהוא קנה

תמשיך ככה יגאל :D
Dj Alex (ISR)
WHAT DA !!!??!!? CANT BE!!!!!
מזל טוב, תתחדש..
בסוף תתמכר כמונו ותקנה כל שבוע טראקים..
YoraY
quote:
Originally posted by Shahar
היום קניתי בפעם הראשונה שני קטעים מ
dance-tunes
out now - children
johan gielen - show me what you got

אנלא בטוח שהייתי קונה איזשהו קטע שם בלי כל השיגועים של יגאל שכל הזמן מספר לנו שכל כך זול לקנות אמפי3 וכמה שזה משתלם

כן גם אותי זה עצבן השטיפות מוח שלו אבל בסוף אמרתי שננסה
וקניתי 2 קטעים
ואני כבר יודע שאני יקנה עוד

אין מה להגיד יגאל באמת בנאדם שתורם לסצינה וכל בנאדם שהוא יגרום לו לקנות זה מעשה יפה בתנאי שאותו בנאדם קונה את זה כי הוא מרגיש שהוא עושה משהו יפה ומתאים
ולא סתם ככה בשביל לבוא ולהגיד שהוא קנה

תמשיך ככה יגאל :D



אווווו........... ממש כמו סוף פרק של צער גידול בנות......










סתם כל הכבוד באמת.... לשניכם


אני כבר יודע שבעתיד אני קונה לי פטיפון
YoraY
http://vestax.com/v/products/recorders/vrx2000.html




צורב וינילים - חלומו של כל אמפישלושר
DjChook
שחר קבל ח"ח עצבני ממני!

יגאל, אתה לא צריך עוד ח"חתים, אתה יודע כמה אני מעריך אותך בנאדם..

טוב לפתוח ככה את הבוקר...
epsilon1
מזל טוב, אחלה אתר ד"א

אם היית עושה את זה לפני שבוע היית מקבל 3 טראקים חינם:D
Rising
יגאל יא צדיק... החזרת עוד מישהו בתשובה!
DjChook
Oren your next
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
שחר קבל ח"ח עצבני ממני!

יגאל, אתה לא צריך עוד ח"חתים, אתה יודע כמה אני מעריך אותך בנאדם..

טוב לפתוח ככה את הבוקר...


בתור סגירה יפה לטרד אולי המוד יעשה איזה קניה קטנה?
(אל תתבלבל...אפילו שבמונחים שלך קניה קטנה זה לקנות את האתר..אבל אני מתכוון על קניה של טראק או שניים) :D

כן כן יש לנו מוד עשיר...
Glenn-Holmes
ווואווו
אין לי אפילו מילים

תשמעו אם שחר קנה אז אני מאמין שכל אחד אפשר לשכנע שיקנה כי שחר מש היה נשמע אנטי לגמרי (לפחות לגבי אמ פי שלושים) אז אני באמת שמח שזה קרה ושוב...אני יודע מאיפה הטרד הזה בא
מההרגשה המעולה הזו שאחרי שאתה קונה קטע
כן אפילו אמ פי שלוש! זו הרגשה מיוחדת שבפעם הראשונה שחווים אותלה לא יודעים איך להתמודד איתה אז פשוט משתפים כמה שיותר אנשים
עכשיו אולי תבין אותי יותר שכשרק התחלתי ההתלהבות שלי היתה כל כך גדולה ששתפתי אותכם אולי קצת יותר מדי...
ההתלהבות בכל קנייה עדיין גדולה אין מה לדאוג...
:D

Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
ווואווו
אין לי אפילו מילים

תשמעו אם שחר קנה אז אני מאמין שכל אחד אפשר לשכנע שיקנה כי שחר מש היה נשמע אנטי לגמרי (לפחות לגבי אמ פי שלושים) אז אני באמת שמח שזה קרה ושוב...אני יודע מאיפה הטרד הזה בא
מההרגשה המעולה הזו שאחרי שאתה קונה קטע
כן אפילו אמ פי שלוש! זו הרגשה מיוחדת שבפעם הראשונה שחווים אותלה לא יודעים איך להתמודד איתה אז פשוט משתפים כמה שיותר אנשים
עכשיו אולי תבין אותי יותר שכשרק התחלתי ההתלהבות שלי היתה כל כך גדולה ששתפתי אותכם אולי קצת יותר מדי...
ההתלהבות בכל קנייה עדיין גדולה אין מה לדאוג...
:D


הנקודה הכי חשובה היא להבהיר
שהטרד הזה יותר בא בשביל להודות שהשטיפות מוח שלך באמת עוזרות והן למטרות טובות
ופשוט כדי להגיד שאתה עושה משהו יפה וחשוב
זאת המטרה העיקרית של הטרד

מן הסתם זה גם הנאה לקנות קטע, אין מה להגיד
רק אחרי הקניה שמתי לב שאפשר לקנות טראקים באתר של ארמדה
וכבר היום או מחר אני יקפוץ לשם לקנות כמה דברים =]

שוב
המטרה העיקרית של הטרד זה לפרגן לך על מה שאתה עושה
DjChook
את האמת אני מעדיף ללכת ולקנות דיסק ישראלי בחנות
TOWER RECORDS

ושחר, לאבא שלך יש יותר גדול
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement