|
Taka_(Japan)_&_Arik_Rozenman_(ILTA)_@_Zamir_(12.01.2006)
|
View this Thread in Original format
| THE_BLUE_DRAGON |
The_flyer_-_
|
The_date_-_12.01.2006
The_time_-_00:00
The_venue_-_Zamir
The_age_-_18+
The_djs_-_
Arik_Rozenman_-_ILTA-Agency
Taka_-_Japan
|
The_info#_-_0545258607
The_entrance_-_60-guestlists_-_80-doors |
|
|
| DjChook |
| אין לך רווח במקלדת? |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
סתם התחשק לי לעשות ריפ חח..:D
בכל מקרה קבלו תיקון משמח:
הכניסה מחר היא
18+
:) |
|
|
| ROBERTO |
| quote: | Originally posted by DvJ
מיזה Taka מה מנגן? |
פסיי,מה הוא כבר יכול לנגן... :] |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
חח מזו השאלה הזו?
מן הסתם אני מגיע!
:crazy: |
|
|
| DvJ |
מאיפה אני אמור לדעת מהוא מנגן...
שבוע שעבר היה הלפרין
אז חשבתי יכול להיות עוד פעם משהו בסגנון... |
|
|
| Black Dragon |
הלפרין גם פתח את הערב שבוע שעבר
זו התבנית של הערב
שזה פותח עם קלאב טראנס..אפליפטינג וטק טראנס ואז עובר לטראנס.
בכל מקרה, את אריק לא כדאי לפספס :) |
|
|
| ROBERTO |
| quote: | Originally posted by Black Dragon
הלפרין גם פתח את הערב שבוע שעבר
זו התבנית של הערב
שזה פותח עם קלאב טראנס..אפליפטינג וטק טראנס ואז עובר לטראנס.
בכל מקרה, את אריק לא כדאי לפספס :) |
:eyes: |
|
|
|
|