return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 
BETA ID Contest 13 (deadline 1/2) (pg. 19)
View this Thread in Original format
Bertn
ik heb trouwens wekenlang zitten zoeken naar ID11, omdat ik die wel kende, maar zo gemaan slecht vond. blijkt nu dat hij van Armin gemaakt is, shame on you meneer van buuren:o
Real
quote:
Originally posted by Bertn
ik heb trouwens wekenlang zitten zoeken naar ID11, omdat ik die wel kende, maar zo gemaan slecht vond. blijkt nu dat hij van Armin gemaakt is, shame on you meneer van buuren:o

HEER-LIJ-KE plaat. :) (imo)

Proficiat Pushke. :)
Phortastic
quote:

ja das ook een crap plaat vind ik ook :)

ge moet de Stel & Good Newz Mix van die plaat es luisteren... STUKKEN beter (imo) :o
Push2005
quote:
ik vraag me trouwens ook af: kende gij die 49 platen, of hebt ge hier en daar lukraak gegokt?:o

Veel gegokt bij prog... eerlijk gezegd ik heb geen enkele ozgur can plaat op mn pc staan bvb... maar het was verstandig om eens armada dj's af te gaan ;) ... ook sasha invullen kan al helpen

Enja, The MFA had ik toevallig wel staan :) kheb chance gehad

En die Fragile - Inertia kan er best wel nog in bij mij ;) heeft iets speciaals
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Vishnu
En wacht er ni te lang mee :D
Veel te plezant daarvoor!

.

Tis nu net een rustige periode zo net na de examens, dus zie dat ze dit weekend al online staat! :p
Phortastic
quote:
Originally posted by Phortastic
Wat is eigenlijk een handig progje om die samples te maken? Buiten Adobe Audition... liever iets kleiners :)
Push2005
Ik ben nu bezig met cooledit pro ...
Phortastic
dat is adobe audition :)
Push2005
Voila, ij is er... bende opjagers :whip: :tongue2
TOR
impressive :eyes:

BZRK
zotte mannen :)

proficiat
mellow_head