|
BETA ID Contest 13 (deadline 1/2) (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
^ uhhu :D |
Oei :D Ik denk dat Push een déjà vu gaat krijgen :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Bwah, bekijk het als een extra stimulans :) |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Bwah, bekijk het als een extra stimulans :) |
Jup, zo moet ge dat ook bekijken, maar ik vond het gewoon grappig :) Is wel tof als het zo spannend is. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Oei :D Ik denk dat Push een déjà vu gaat krijgen :D |
Ik zag het wel; maar ik zwijg als vermoord :p
Wacht maar als ge ziet wat ik nog achter de hand hou ;) |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Push2005
Wacht maar als ge ziet wat ik nog achter de hand hou ;) |
De meesten die iets achter de hand houden zeggen dat niet e :D dat motiveert de tegenstander :p |
|
|
| Bertn |
| zeg jasper, hoe doe jij dat eigenlijk? ik dacht da ge u bijna nimeer met trance bezighield?:p |
|
|
| Vishnu |
Ja amai, sterk bezig mannen.
Toen ik in de resultaten van de vorige contest zag dat er ocharme maar 1 iemand Cupa - Mass Panic had herkend, één van mn favoriete plaatjes vorig jaar, dacht ik dat ik nog wel zou meekunnen in deze contest. Maar ik kom er belange niet aan te pas precies :p
Mss morgen na mn examen nog is mee bezig houden.. |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Toen ik in de resultaten van de vorige contest zag dat er ocharme maar 1 iemand Cupa - Mass Panic had herkend, één van mn favoriete plaatjes vorig jaar, dacht ik dat ik nog wel zou meekunnen in deze contest. Maar ik kom er belange niet aan te pas precies :p
Mss morgen na mn examen nog is mee bezig houden.. |
Erg e :whip: Het werd zelfs niet geraden, door niemand. |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Erg e :whip: Het werd zelfs niet geraden, door niemand. |
Nog erger! :whip: |
|
|
|
|