return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 
Rodec mengpaneel vraagje (pg. 2)
View this Thread in Original format
Tiger777
Joa, das e feit, Ik vind den VMX300 van behringer nogaltijd een top apparaatje voor nu nog geen 200€, maar wel 3 kanaal ja... DJX700 heeft er wel 4, maar blijf daar weg van, das bucht tot en met.

Kijkt gewoon niet tussen Rodec of Ecler, die zijn te duur voor hetgeen gij dermee wilt doen (tenzij ge ooit een discotheek zou willen beginnen :)) Behringer heeft de naam te kraken, maar dat zijn van die gefrustreerde mensen die denken dat ze gekraak horen vanaf een prijsklasse onder de 500€:rolleyes: Niet dus. Gewoon heel de boel regelmatig uitstofzuigen en afdekken. Dan blijft het stof weg.
Tiger777
quote:
Originally posted by Aurélie
Dan zou ik het zeker niet laten ;). Goedkoper dan 500 euro heb ik em echter nog niet gevonden :( .

Ik zal na mijn examens nekeer naar diene winkel gaan. Die heeft Synq extreem goeikoop. Heb daar ooit een synq xtrm gekocht voor 350 (met een volledige concorde bij, is normaal ook een goeie 50€) en ik dacht dat die synq daa toen aan 399 stond... MAarja, allemaal zo lang geleden... en troebel :)
Aurélie
Over welke winkel heb je het ? Ik heb mijn synq xtrm's aan 598 gekocht ;)
Tiger777
^^ omg, ze hebben u liggen gehad :eek:

Erm, das ne winkel in de zuidlaan in brussel, ver na't einde toe, nizo héél ver van het zuidstation. Huisnummer 240 of zo ergens... Enfin, ge zult het wel zien als ge der ooit passeert, de etalage ligt altijd vol lekkers :p
Aurélie
quote:
Originally posted by Aurélie
Over welke winkel heb je het ? Ik heb mijn synq xtrm'saan 598 gekocht ;)

Voor 2 stuks :)
Tiger777
Oh, ja, :p

Maar ja, dat was een hele tijd terug, een jaarenalf ofzo :o Toen heel goeikoop allé :p
Aurélie
^ Koopje inderdaad :) . Dan zou ik die winkel eens moeten opzoeken. Hebben ze geen site toevallig ?
Transfusion
Als we die toer opgaan :)

Ik heb na dat feesje wsl een budget van iets over de 200€ voor een basismixertje. Ik dacht voor de Gemini UMX SE te gaan, bij new-line.nl kost ie 199€ en krijgt hij redelijk goede comments. Iemand bedenkingen bij?
http://new-line.nl/webshop/view.asp?i=12772
Jasperovitsj
UMX mixers is een heel degelijke serie, dus absolut doen! :)
Push2005
Een vierkanaals kopen das geld weggooien ;)

Doe zoals ik: koop een goei 2-kanaals, heb alles dicht in de buurt staan en terwijl ge kiest met welk medium ge gaat draaien steekt ge de goeie kabels in... en zo constant wisselen :tongue2

MikeVee
quote:
Originally posted by Push2005

Doe zoals ik: koop een goei 2-kanaals, heb alles dicht in de buurt staan en terwijl ge kiest met welk medium ge gaat draaien steekt ge de goeie kabels in... en zo constant wisselen :tongue2

:stongue:

ja dat gaat misschien bij prog en techno waar je maar 1 plaat per uur speelt (het klinkt toch een uur knal hetzelfde) :disbelief
Real
quote:
Originally posted by Push2005
Een vierkanaals kopen das geld weggooien ;)

Normaal kunt ge ook gewoon phone & line tegelijk aan 1 kanaal hangen, en dan moet ge gewoon dat switchke verzetten. :wtf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement