|
Rodec mengpaneel vraagje (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Real
Normaal kunt ge ook gewoon phone & line tegelijk aan 1 kanaal hangen, en dan moet ge gewoon dat switchke verzetten. :wtf: |
I know; maar op die phone zit nogal ruis :) |
|
|
| Jasperovitsj |
3-kanaals is dan het ideale compromis hé ;)
Maar liggen klooien met kabels en switches tijdens het draaien is niet zo'n strak plan, dan heb ik ook liever gewoon een 4-kanaals mixer... |
|
|
| Push2005 |
| Als ge een trancenummer volledig laat uitspelen hebde toch wel wa tijd om nieks te doen :); ik vul da dus met draden versteken :p |
|
|
| Antony |
^ daar hebk ook is een tijdje van wakker gelegen... wa doede als ge bijvoorbeeld nen track speelt van 10 minuten. pakt da ge der vanvoor en vanachter 2 minuten mixing afdoet... hebtge nog een 6 minute over. Waar houde u dan mee bezig buiten de volgende plaat uitzoeken?
ge zou voor minder gelijk den thijs knipoogjes beginnen uitdelen... |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Antony
^ daar hebk ook is een tijdje van wakker gelegen... wa doede als ge bijvoorbeeld nen track speelt van 10 minuten. pakt da ge der vanvoor en vanachter 2 minuten mixing afdoet... hebtge nog een 6 minute over. Waar houde u dan mee bezig buiten de volgende plaat uitzoeken?
Volgende plaat uitzoeken
Beatmatchen
Met de equalizers spelen
Een fris drankje halen :) (mijn favoriet)
Wat TV kijken
De auto wassen
Toch opties genoeg? :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Antony
Tijdens het draaien ruim ik meestal ineens mij kamer op, omdat ik toch niks beters te doen heb :D |
|
|
| Bl@ckOut |
| man man, op hoeveel tijd zetten jullie gemiddeld 2 platen gelijk als ik vragen mag? :) |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
man man, op hoeveel tijd zetten jullie gemiddeld 2 platen gelijk als ik vragen mag? :) |
Halve minuut in het slechtste geval. Tenzij er net een break is, dan moet ge wachten he. :D |
|
|
| Jasperovitsj |
Hangt van plaat tot plaat af. In pricipe kan dat op 15 tot 30 seconden, maar aangezien ik meestal toch tijd heb laat ik de 2 platen graag een minuut of 2 gelijk lopen in de koptelefoon. Kwestie van niet voor verrassingen te komen staan. :)
Ik vind het trouwens een beetje idioot dat veel dj's proberen op te scheppen met "Ey, zie hoe snel ik kan beatmatchen, ben ik nu niet cool!?", precies of dat maakt iets uit. In the end moeten uw platen tijdens het mixen 2 minuten gelijk lopen, en als dat gebeurt maakt het mij niet uit hoe lang het heeft geduurd om ze gelijk te zetten... |
|
|
| Bl@ckOut |
ok, blijven oefenen dus :D
De laatste tijd merk ik wel dat ik soms nog redelijk wat tijd over heb voor ik moet beginnen mixen, maar een halve minuut... is nog niet veel gebeurd :) |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
ok, blijven oefenen dus :D
De laatste tijd merk ik wel dat ik soms nog redelijk wat tijd over heb voor ik moet beginnen mixen, maar een halve minuut... is nog niet veel gebeurd :) |
Dat betert wel met de tijd. :) |
|
|
|
|