|
Hardstyle in amerika?
|
View this Thread in Original format
| Bramm0 |
Ik zit sinds september 2005 in amerika (florida, Orlando om precies te zijn) voor mijn studie.
Nou ben ik al dagen aan het zoeken voor wat feesten in florida (of rond orlando). Maar nix geen hardstyle, hardcore ofzoiets... Enige wat hier is, is paul van dyk, tiesto, armin van buuren. Nou is dat niet slecht, maar ben toch echt een hardstyle fan.
Weet iemand of hier in amerika uberhaupt die muziek in clubs/party gedraaid wordt? |
|
|
| jp |
Laat ik het zo stellen: hoeveel Amerikaanse hardstyle DJ's ken je?
Hardcore heeft nog wel z'n big names als Omar Santana, Rob Gee en Delerium maar die draaien nog amper en dan met name in Nederland
In Europa is er genoeg animo. Vooral in Zwitserland en Italie is hardstyle buitengewoon populair.
Harde (Detroit) techno en hardhouse zul je er wel vinden... |
|
|
| Bramm0 |
Mja, ik ga altijd naar q-dance feesten, of lokale hardstyle feesten.
Ik weet dat in europa, en zeker nederland veel animo is.
Dj zany, technoboy, dj isaac, Luna etc zullen hier helaas niet komen, maar ik neem hier nog wel genoegen met minder :)
Er is hier alleen gewoon helemaal nix te vinden, alleen het wat softere gedoe :(
Ik moet het momenteel van mijn tripjes naar nl hebben (elke 3 maanden ga ik terug) en dan bezoek ik ook meteen in qontrol (april) |
|
|
| jp |
WMC zal niet snel hardstyle DJ's programmeren. De scene moet zich daar nog ontwikkelen net als in andere Europese landen. In Belgie begint het ook pas sinds kort echt populair te worden, effe afgezien van die verschrikkelijke jumpstyle.
We houden hier gewoon van hard :D |
|
|
| Bramm0 |
Ik kan me zeker wel vermaken met jumpstyle, en trouwens hardstyle is afkomstig van jumpstyle he...
Mja, ik denk als je hier grote namen neerzet in de nederlandse hardstyle scene, dat je zalen vol hebt!!
Maar hoe krijg je die dj's hier geboekt en getransporteerd etc...
Nogal een gedoe, toch is het een gat in de markt denk ik |
|
|
| jp |
Er is niet genoeg te verdienen in de VS omdat het publiek/feesten van kleinere omvang zijn. Het is meer iets voor avonturiers die graag eens een ander deel van de wereld zien. Misschien dat de Italio-Amerikanen zich nog eens massaal laten verleiden. Een Q-Dance U.S. tour zit er voorlopig niet in ;)
In Australie is er trouwens wel veel animo voor hardstyle |
|
|
| Roger |
| hup al die hardstyle djs deporteren naar amerika, snel nu er vraag naar is:nervous: zijn we van dat gespuis af:p |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by Bramm0
Ik kan me zeker wel vermaken met jumpstyle, en trouwens hardstyle is afkomstig van jumpstyle he...
|
eerder andersom he...jumpstyle kwam pas na hardstyle |
|
|
| Bramm0 |
| er was nooit vraag naar jumpstyle, maar hardstyle is toch zeker afgeleid van jumpstyle. Nu het pas inkomt, komt jumpstyle terug... |
|
|
| Siesta |
| Amerikanen zijn slimmer dan ik dacht dus :o |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Cosmic
eerder andersom he...jumpstyle kwam pas na hardstyle |
Nou, dus niet he.....Jump is pas populair geworden nadat de hardstyle was uitgemolken, jump bestaat al veel langer. |
|
|
| kolkiewolkie |
Je bent er van op de hoogte dat er ook een forum speciaal voor mensen in Florida is op TA? Vraag het daar es zou ik zeggen :) .
kheb een zo'n canadese kerel van ta in mn msnlijst staan en die vind HS helemaal geweldig.. schijnt daar wel een beetje upcoming te zijn. Maargoed, daar heb je in de VS niks aan want die lopen nog weer achter op canada :D . |
|
|
|
|