|
Ftp@!#! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| nesher |
בבקשה אנשים
T גדולה
A גדולה
אחרת זה לא יעבוד |
|
|
| DjChook |
נשר,
מה עם אפלוד ? |
|
|
| nesher |
אחי
ראיתי מה קרה
המהירות הייתה יותר מדי גדולה ויש הגבלה ובגלל זה זה לא עבד
עכשיו הורדתי את ההגבלה אז אם אתה רוצה להעלות לי משהו
סבבה !!!! |
|
|
| DJ_BoN |
| אני מוריד עכשיו משהו ב15.1 קיי.. |
|
|
| Agent-Fire |
זה לא עבד לי לפי איזה כמה זמן והשארתי את התוכנה שתנסה שוב ושוב אז קיבלתי באן לשעה....
אופס....:p |
|
|
| MoSH_MaN |
אחי אתה לא יכול להיות על החבילה הקטנה
יש לך את החבילה הגדולה
הזונות האלה רוצים 429 שקל רק לקו בשביל זה
יוצא בערך 600 ומשהו שחודש!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| nesher |
אחי אני ידע שזה ככה
זה היה מוזר גם לי
אני שאלתי אותם אפילו כמה פעמים אתם בטוחים שעשיתם לי את הקטנה
וגם עשיתי את החבילה הקטנה ב
012
אז ככה שאין סיכוי שזה החבילה הגדולה
אני לא יודע מה קרה
אבל אני נהנה
k/s אני גם מוריד על 300
=]
אם אני יצטרך לשלם יותר אני יתבע אותם על תדאג
חחח |
|
|
| MoSH_MaN |
טוב אם אתה מוריד ב300 זה הגדולה
איזה מפגרים!
קומבינות
יא האקר בטח פרצת למחשב שלהם ושינת את החשבון שלף ;) |
|
|
| nesher |
חחחחחחחח
הלוואי
אולי חבר שלי עשה את זה בשבילי
=]
לא ברצינות אני בדקתי שלוש פעמים
אם זה הגדולה הם ישלמו על זה
אולי אני יקבל פיצויים יהיה כיף
דרך אגב
ב
600 שקל
אתה מקבל 700 קיי הורדה ו
40 קיי
אתה מעלה
ב149
אתה מקבל 200 קיי להוריד
ו 15 קיי אתה מעלה
אבל אתה צריך לשלם 40$ מינימום לספק אם יש לך את הבינונית
אני ממש לא רוצה לדעת כמה אתה משלם לספק על הגדולה |
|
|
| luckystrike |
גם לי היה את העסק הזה
עברתי לקטנה ומשום מה המהירות הייתה כמו של הגדולה
אחרי מיליון ברורים הבנתי שזה תלוי בבזק - אם אתה לא אומר לבזק אתה עדיין על הגדולה אחי
למרות שאני לא מאמין שבקווי זהב יקחו ממך על זה כי הודעת להם אבל בבזק בטוח יקחו ממך עד שתודיע
יש להם איזה בעיה עם זה שם... |
|
|
| MoSH_MaN |
נשר אתה טועה בגדולללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללל
חבילה קטנה
אתה מוריד 62 קיי
מעלה 7 קיי
בינונית-190 קיי הורדה
12 קיי מעלה אפילו מגיע ל13
חבילה הגדולה-אתה מוריד ב320
מעלה ב16
אין יותר מזה! |
|
|
| nesher |
דבר ראשון: פעם ראשונה שאני עושה Adsl
דבר שני:
לחבר שלי היה לפני שהייתה הגבלה והוא היה מעלה ב80 ומוריד ב700 ובגלל זה חשבתי שלהכי גדולה אין הגבלה
אבל כנראה שבזק מניאקים עד הסוף
כוס אימם
יאללה שיהיה כבר כבלים ויהיה תחרות
נמאס מהמונופול של בזק |
|
|
|
|