return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
Ftp@!#! (pg. 2)
View this Thread in Original format
nesher
בבקשה אנשים
T גדולה
A גדולה
אחרת זה לא יעבוד
DjChook
נשר,
מה עם אפלוד ?
nesher
אחי
ראיתי מה קרה
המהירות הייתה יותר מדי גדולה ויש הגבלה ובגלל זה זה לא עבד
עכשיו הורדתי את ההגבלה אז אם אתה רוצה להעלות לי משהו
סבבה !!!!
DJ_BoN
אני מוריד עכשיו משהו ב15.1 קיי..
Agent-Fire
זה לא עבד לי לפי איזה כמה זמן והשארתי את התוכנה שתנסה שוב ושוב אז קיבלתי באן לשעה....

אופס....:p
MoSH_MaN
אחי אתה לא יכול להיות על החבילה הקטנה

יש לך את החבילה הגדולה


הזונות האלה רוצים 429 שקל רק לקו בשביל זה

יוצא בערך 600 ומשהו שחודש!!!!!!!!!!!!!!
nesher
אחי אני ידע שזה ככה
זה היה מוזר גם לי
אני שאלתי אותם אפילו כמה פעמים אתם בטוחים שעשיתם לי את הקטנה
וגם עשיתי את החבילה הקטנה ב
012
אז ככה שאין סיכוי שזה החבילה הגדולה
אני לא יודע מה קרה
אבל אני נהנה
k/s אני גם מוריד על 300
=]
אם אני יצטרך לשלם יותר אני יתבע אותם על תדאג
חחח
MoSH_MaN
טוב אם אתה מוריד ב300 זה הגדולה


איזה מפגרים!

קומבינות

יא האקר בטח פרצת למחשב שלהם ושינת את החשבון שלף ;)
nesher
חחחחחחחח
הלוואי
אולי חבר שלי עשה את זה בשבילי
=]
לא ברצינות אני בדקתי שלוש פעמים
אם זה הגדולה הם ישלמו על זה
אולי אני יקבל פיצויים יהיה כיף
דרך אגב
ב
600 שקל
אתה מקבל 700 קיי הורדה ו
40 קיי
אתה מעלה
ב149
אתה מקבל 200 קיי להוריד
ו 15 קיי אתה מעלה
אבל אתה צריך לשלם 40$ מינימום לספק אם יש לך את הבינונית
אני ממש לא רוצה לדעת כמה אתה משלם לספק על הגדולה
luckystrike
גם לי היה את העסק הזה
עברתי לקטנה ומשום מה המהירות הייתה כמו של הגדולה

אחרי מיליון ברורים הבנתי שזה תלוי בבזק - אם אתה לא אומר לבזק אתה עדיין על הגדולה אחי

למרות שאני לא מאמין שבקווי זהב יקחו ממך על זה כי הודעת להם אבל בבזק בטוח יקחו ממך עד שתודיע

יש להם איזה בעיה עם זה שם...

MoSH_MaN
נשר אתה טועה בגדולללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללל


חבילה קטנה

אתה מוריד 62 קיי
מעלה 7 קיי

בינונית-190 קיי הורדה
12 קיי מעלה אפילו מגיע ל13

חבילה הגדולה-אתה מוריד ב320
מעלה ב16

אין יותר מזה!
nesher
דבר ראשון: פעם ראשונה שאני עושה Adsl
דבר שני:
לחבר שלי היה לפני שהייתה הגבלה והוא היה מעלה ב80 ומוריד ב700 ובגלל זה חשבתי שלהכי גדולה אין הגבלה
אבל כנראה שבזק מניאקים עד הסוף
כוס אימם
יאללה שיהיה כבר כבלים ויהיה תחרות
נמאס מהמונופול של בזק
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement