|
Ftp@!#! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by nesher
בזק מניאקים עד הסוף
כוס אימם
יאללה שיהיה כבר כבלים ויהיה תחרות
נמאס מהמונופול של בזק |
no more to say.... |
|
|
| DjChook |
ועכשיו במעבר חד בחזרה לנושא
קיבלתי הודעה
425 Permission Denied. No Write Permission. |
|
|
| nesher |
אההההה
סליחה Chook
שכלתי לשים את האפשרות
Write
עכשיו ראיתי
טוב אתה מוזמן להעלות אחי |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by nesher
אההההה
סליחה Chook
שכלתי לשים את האפשרות
Write
עכשיו ראיתי
טוב אתה מוזמן להעלות אחי |
חחח טוב אחי
למרות שאין לי ממש משהו לעלות, כי יש לך הרבה
לא נורא, נשלח לך שטויות, אולי יש לך |
|
|
| DjChook |
טוב אני שולח בערך ב 8
אני שולח בערך 100 מגה
מה שיצא לי... אז תבדוק אותם יותר מאוחר שזה יסיים |
|
|
| Dj Moriano |
תודה אחי אני מוריד ממך עכשיו דיי הרבה
שמתי איזה 8 שירים בהמתנה
ואני מוריד ב
15K/B |
|
|
| MoSH_MaN |
עמק על בזק
אתמול בלילה היה לי כל כך איטי האינטרנט הורדתי ב2 קיי בערך הפינג הכי גבוה שלי במשחקים ברשת היה 814!!!!!!!!!!!!!!
והיום בבוקר אני מוריד ב193 קיי מ
FTP
נו באמת...
אה אני מוריד
Oceans.Eleven.SCREENER-ESOTERiC
VCD
באיכות טוב ל
DVD
זה כזה שכיף לראות אני חייב לראות את זה עוד פעם |
|
|
| Dj Moriano |
| נשר למה אני לא מצליח להתחבר?? |
|
|
| NeMeSiS1234 |
נכנס אחר כך ונראה מה יש לך להציע לי
אנשים נראה לי גם אני הולך לפתוח
FTP
ככה שאם זה יקרה אתם הראשונים שתדעו על זה |
|
|
| nesher |
ואללה אחים שלי יש לי בעיה
אם אני לא נוגע במחשב באיזה מספר שעות אני לא יודע כמה
וכלום לא יורד
אז האינטרנט מפסיק לעבוד
ולא סתם
אני חייב להפעיל את המחשב מחדש כדי להפעיל אותו
בגלל זה האפ טי פי לא פעל במשך כמה זמן
אבל חזרתי עכשיו
אתם יכולים להוריד
ואני פשוט ישים מעכשיו 13515315151 דברים להורדה בלילה שלא ייגמר אף פעם
=]
או שמישהו יוכל לעזור לי לפתור את זה |
|
|
| Dj Moriano |
לחבר שלי הייתה את הבעיה הזאת
הוא הוריד תוכנה שמשאירה את האינטרנט והמחשב פעילים אני ישאל אותו איך קוראים לה
ויגיד לך;) |
|
|
|
|