return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
Vocal Hard Trance (pg. 3)
View this Thread in Original format
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Hell_Copter


מממ... אני ישים את בשרינג של האודיו גלאקסי שלי
דבר איתי באיי סי קיו ואני יסביר לך בדיוק


אחי התקנתי מחדש ת'ווינדוס ועבדתי את כל הרשימה
מה המספר שלך??
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DJ-Energy


אחי התקנתי מחדש ת'ווינדוס ועבדתי את כל הרשימה
מה המספר שלך??


לא הבנתי...
תסביר את עצמך עו פעם
Scorchio
תן לו תמספר איי סי קיו שלך יא עארן
:)
DjChook
הוא אמר שהוא איבד את הרשימה
DJ-Energy
Marco V - Godd (Dub Mix)
לא בטוח שהייתי קורה לזה הארד טראנס..
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by DJ-Energy
Marco V - Godd (Dub Mix)
לא בטוח שהייתי קורה לזה הארד טראנס..


טכנו-פורגרסיב

אבל הגרסה הזאת פרוגרסיב כמעט מוחלט


הקטע ברגיל יש טכנו טוב

מה שהופך אותו לשיר טוב

אבל השאר לא משהו

אז זה בסדר...


הארד טראנס!?

אין לך מושג אחי...:p
DjChook
quote:
Originally posted by DJ-Energy
Marco V - Godd (Dub Mix)
לא בטוח שהייתי קורה לזה הארד טראנס..



סבבה, למרות שמן הסתם יש לי את זה
לא שאני שומע אותו אבל יש לי
DJ-Energy
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


טכנו-פורגרסיב

אבל הגרסה הזאת פרוגרסיב כמעט מוחלט


הקטע ברגיל יש טכנו טוב

מה שהופך אותו לשיר טוב

אבל השאר לא משהו

אז זה בסדר...


הארד טראנס!?

אין לך מושג אחי...:p


עוד פעם מוש עם השטויות שלו
:rolleyes:

רגע צוק צריך לפרסם פה רק טראקים שאין לך???
:rolleyes: :rolleyes:
DjChook
quote:
Originally posted by DJ-Energy


עוד פעם מוש עם השטויות שלו
:rolleyes:

רגע צוק צריך לפרסם פה רק טראקים שאין לך???
:rolleyes: :rolleyes:



צודק, שטות שלי
MoSH_MaN
זה לא הארד טראנס!

eXeTik
חבר'ה... נראה לי בלבלתם פה את כל ה
Genres
Hell_Copter
אתם לא מבינים
צ'וק לא מחפש בהכרח הארד טראנס
אלא דברים כאלה יחסית מפציצים עם מילים
זה כל הסיפור
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement