|
Vocal Hard Trance (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מממ... אני ישים את בשרינג של האודיו גלאקסי שלי
דבר איתי באיי סי קיו ואני יסביר לך בדיוק |
אחי התקנתי מחדש ת'ווינדוס ועבדתי את כל הרשימה
מה המספר שלך?? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
אחי התקנתי מחדש ת'ווינדוס ועבדתי את כל הרשימה
מה המספר שלך?? |
לא הבנתי...
תסביר את עצמך עו פעם |
|
|
| Scorchio |
תן לו תמספר איי סי קיו שלך יא עארן
:) |
|
|
| DjChook |
| הוא אמר שהוא איבד את הרשימה |
|
|
| DJ-Energy |
Marco V - Godd (Dub Mix)
לא בטוח שהייתי קורה לזה הארד טראנס.. |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
Marco V - Godd (Dub Mix)
לא בטוח שהייתי קורה לזה הארד טראנס.. |
טכנו-פורגרסיב
אבל הגרסה הזאת פרוגרסיב כמעט מוחלט
הקטע ברגיל יש טכנו טוב
מה שהופך אותו לשיר טוב
אבל השאר לא משהו
אז זה בסדר...
הארד טראנס!?
אין לך מושג אחי...:p |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
Marco V - Godd (Dub Mix)
לא בטוח שהייתי קורה לזה הארד טראנס.. |
סבבה, למרות שמן הסתם יש לי את זה
לא שאני שומע אותו אבל יש לי |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
טכנו-פורגרסיב
אבל הגרסה הזאת פרוגרסיב כמעט מוחלט
הקטע ברגיל יש טכנו טוב
מה שהופך אותו לשיר טוב
אבל השאר לא משהו
אז זה בסדר...
הארד טראנס!?
אין לך מושג אחי...:p |
עוד פעם מוש עם השטויות שלו
:rolleyes:
רגע צוק צריך לפרסם פה רק טראקים שאין לך???
:rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
עוד פעם מוש עם השטויות שלו
:rolleyes:
רגע צוק צריך לפרסם פה רק טראקים שאין לך???
:rolleyes: :rolleyes: |
צודק, שטות שלי |
|
|
| MoSH_MaN |
| זה לא הארד טראנס! |
|
|
| eXeTik |
חבר'ה... נראה לי בלבלתם פה את כל ה
Genres |
|
|
| Hell_Copter |
אתם לא מבינים
צ'וק לא מחפש בהכרח הארד טראנס
אלא דברים כאלה יחסית מפציצים עם מילים
זה כל הסיפור |
|
|
|
|