return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
Vocal Hard Trance
View this Thread in Original format
DjChook
אוקיי אחים שלי (באמת צריך לדאוג קצת לאחיות פה אבל לא משנה)

אני זקוק לעזרתכם, שתיתנו לי שמות של טראקים
לא אכפת לי גם ישנים, אבל ברור שעדיף כמה שיותר חדשים
אבל אני רוצה
VOCAL בלבד, ועדיף HARD
משהו שאני יודע שאני מת עליו כמו
angelic - can't keep me silent (jamx remix)

יש לכם משהו בשבילי ? אהה ובבקשה אל תסגרו את הטרד. :)
Hell_Copter
אתה לא ממש מתכוון להארד טראנס
אלא לדברים חזקים
עם ווקאלס...
תנסה את
Noemi - In my dreams (XXL mix)

ובגלל שאתה אוהב את אנג'ליק אז
ANGELIC - stay with me (original mix)

מקווה שזה עזר
DjChook
אני יותר אוהב את
JAMX
נראה לי
אבל תודה בכל מקרה :)

ויש לי את נואמי
Hell_Copter
אם אתה מדבר על זה שאתה אוהב את הרמיקס שלו אז תדע שזה שיר אחר בכלל

אם אתה אוהב את
jamx עצמו

אז תוריד טראקים של דומונד
למה מאחורי דומונד עומדים
jamx & de leon
דוגמה לטראק חזק ביותר של דומונד שבטח יש לך
DuMonde - Never look back (DJ Tiesto mix)
אם אין לך אז תוריד בדחיפות
nesher
Ayumi Hamasaki - Trauma(Dumodne Remix)
חזק ביותר
אחלה ווקאל למרות שהוא ביפנית,
DjChook
כן אני מאד אוהב את דומונד

בכל מקרה,
נבר לוק בק, אני אוהב בתור אוריגינאל, אבל אני אוריד את הטיסטו

ואיומי, זה אחד השירים האהובים עלי היום
מתפלא שחשבתי על אנג'ליק לפניו...

טראק פצצה
כל השירים שלה, גם הפרי קורסטן רמיקסס, תותחים

איזה קול מתוק
Dj-2TaLL
את הדומונ רימיקס ל
CANT KEEP ME SILENT
אהבתי נורא...
ולמרות שאין בו וקאלס,
אהבתי את הקוסמיק גייט רימיקס של אורבן טריין...
dj tiesto - urban train (cosmic gate remix)
DjChook
אל תהפכו את זה לטרד שכל מישהו אוהב שיר ושם אותו כי יש כזה סטיקי

אני פשוט רוצה

plain good Hard trance - Vocalizeddd
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אתה לא ממש מתכוון להארד טראנס
אלא לדברים חזקים
עם ווקאלס...
תנסה את
Noemi - In my dreams (XXL mix)

ובגלל שאתה אוהב את אנג'ליק אז
ANGELIC - stay with me (original mix)

מקווה שזה עזר


Noemi - In my dreams (XXL mix)

זה הארד?

אתה בסדר?
MoSH_MaN
dj_zenith_vs_avex-the_music_is_now__zenith_vs_avex_versio

שזה בעצם הארד

ולא רק חצי הארד

כי יש שתי גירסאות וזאת מחברת את שניהם

Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


Noemi - In my dreams (XXL mix)

זה הארד?

אתה בסדר?


אני בסדר גמור
לא אמרתי שזה הארד טראנס...
אבל זה לא שקט... בוא נגיד את זה ככה
זה מה שהוא מחפש
לא הארד טראנס אלא שירים לא ממש שקטים ועם ווקאלס
וזה דוגמה לאחד כזה
MoSH_MaN
אתהרוצה
hard

ם הרבה מילים או רק איזה מילה אחת או שתיים?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement