return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Gate 42 @ It Hertz!
View this Thread in Original format
Gate 42
Gästar på It Hertz imorgon. Lirar en timme blandad techno med inslag av både tech och tribal.

Hoppas någon har tid/lust/ork att lyssna. :D

Stream: http://www.di.fm/mp3/harddance.pls (Winamp)
Tid: 20-22 (GMT+1)
Info: http://www.di.fm/calendar/event.php?event=2543


Kan posta en låtlista här sen om någon är intresserad.

TRACKLIST:
01. Hertz - Three Ways (Second Wave)
02. Johan Bacto - Vibe
03. Elton D - End
04. Pascal Feos - Trigger
05. Darren Kay - Hometown (Hertz Remix)
06. Nick Touch - Oh
07. Suburban Knight - Dark Journey (Adam Beyer & Henrik B Remix)
08. Tim Track - Track It Back (Hertz Remix)
09. Alex Carver - Bionic Arm
10. Cirez D - Control Freak
11. Jamie Tayor - Dub Science
12. Mauro Picotto & Riccardo Ferri - New Time, New Place (Marc Etienne & Rob Acid Remix)
13. Alegria - Cuba Libre (MacMark Edit)
Laszlo
blä - är bjuden på middag imorgon kväll som tack för att jag hjälpte en polare att flytta, annars hade jag utan tvekan tunat in. Hoppas du lägger upp setet för allmen behörning efteråt...
Braxen
Soft, lyssnar absolut om jag e hemma !
SteveTranz4ever
Självklart att man ska lyssna :gsmile:
RebeL9
har tunat in. är det din mix som spelas nu?
Gate 42
Rebel9: Nopes, jag är på i timme två ;)
zoric
För TL: http://forums.di.fm/showthread.php?t=94916

Vet inte om detta uppdateras hela tiden eller bara under Marks set.
Gate 42
Nu så, då var man igång..

TRACKLIST:
01. Hertz - Three Ways (Second Wave)
02. Johan Bacto - Vibe
03. Elton D - End
04. Pascal Feos - Trigger
05. Darren Kay - Hometown (Hertz Remix)
06. Nick Touch - Oh
07. Suburban Knight - Dark Journey (Adam Beyer & Henrik B Remix)
08. Tim Track - Track It Back (Hertz Remix)
09. Alex Carver - Bionic Arm
10. Cirez D - Control Freak
11. Jamie Tayor - Dub Science
12. Mauro Picotto & Riccardo Ferri - New Time, New Place (Marc Etienne & Rob Acid Remix)
13. Alegria - Cuba Libre (MacMark Edit)

Det var det, hoppas ni som hörde det fick lite spritt i benen ;)
montana
Pascal Feos - Trigger, bra låt
Gate 42
Den är sjukt tung! Dock fick man ju pitcha upp den en hel del för att få upp den över 140 ;)

montana
ja, den är fetslö, men den ska spelas på den här hastigheten. hård och tung
montana
denna låter lite granna som bitches from hell, åtminstone synthen
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement